Archief - Football Manager 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jedisparkle

Legacy Member
kmoet toch in de mediamarkt zijn deze middag, toch es kijken ofem er al ligt...

Pol86

Legacy Member
Hoe goed zijn Chadli, Debruyne, Vossen, Kabasele en Jordan Lukaku?

Corleone

Legacy Member
Thorgan Hazard is een aanrader om te kopen :)

Heb nu net een seizoen gespeeld met Antwerp, kampioen geworden in tweede en finale van de beker gespeeld (die ik heb verloren van KV Mechelen in de 119de minuut scoren die de 3-2) Eerste match van het nieuwe seizoen wel met 6-0 verloren^^ (tegen Brugge)

Vedeco

Legacy Member
Ik ben wel benieuwd naar Oscar Cardozo, echt een beest in FM 2010 :p

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Bij mij is het aan het installeren nu. Ben benieuwd, heb sinds 2009 niet meer echt gespeeld. Heb ook de demo van 2011 niet getest :p

jedisparkle

Legacy Member
ik dus naar de mediamarkt: daar niks
bart smit: ook niks
free record: weer niks

int terugkomen langs game mania :applause: ze waren hem juist in de rek aant zetten

maar wel 10 euro duurder dan in de carrefour :angry:

ma kom....ik kan straks tenminste spelen :applause::)

Timmie

Legacy Member
Ik vind het alvast op het eerste zicht beter dan de vorige versies. Al heb ik wel moeite om een match te winnen :p

Menthal Kip'tje

Legacy Member
Timmie zei:
Ik vind het alvast op het eerste zicht beter dan de vorige versies. Al heb ik wel moeite om een match te winnen :p

Inderdaad, erg frustrerend om 15 kansen te creëeren, 2 tegen te krijgen, en dan té vaak zo'n wedstrijd op 1-1 zien te eindigen :doh:

NemesisBE

Legacy Member
Is Cleber nog altijd zo'n goede voetballer bij Club, of hebben ze hem al gedegradeerd tot amateur, wat overigens terecht zou zijn? :p
En bij Antwerp, loopt daar niet heel wat talent rond, Corleone? Put, Vogels, Martin, Pelgrims enal?

puni

Legacy Member
Timmie zei:
Ik vind het alvast op het eerste zicht beter dan de vorige versies. Al heb ik wel moeite om een match te winnen :p

Ik moet wel zeggen dat het een pak vlotter gaat als uw gebruikte tactiek eenmaal ingeburgerd is (via de match preparations). Hoewel ik ook nog van die snertmatchen heb waar ik zeven open kansen creëer, een keer scoor, en dan in de slotseconden nog een gelijkspel moet toestaan. :p

EDIT: Screenshotje van Cleber voor bovenstaande.

d0zer

Legacy Member
Ben met Standard na een serieuze dip en blessuregolf in Play off 2 geraakt. Volgend seizoen Europees voetbal :applause:.

Ik was verrast dat ik zo een hoog budget kreeg na zo een slecht/matig seizoen.
=> Bijna 10 miljoen euro.

Alvast binnengehaald:
-Shikabala :)
-Bernardo
-Marquinhos
-Zezinho
-Wellington
-Mark van Bommel
-Lucas digne
-Server Jeparov
-Gale Agbossou

EURO CUP....here i come !

puni

Legacy Member
Alvast binnengehaald:
-Shikabala
-Bernardo
-Marquinhos
-Zezinho
-Wellington
-Mark van Bommel
-Lucas digne
-Server Jeparov
-Gale Agbossou

Dennis Praet valt ook aan te raden, en kost behoorlijk weinig. :)

Screenshotje

EDIT: Verkeerde gequote. :p

puni

Legacy Member
Thanks. Ik heb de indruk dat spelers in deze versie minder snel progressie maken dan in FM 2010, tot nu toe althans. :)

Jonas89

Legacy Member
Net gekocht in Makro Eke voor 39,99€

Kan nog niet installeren via Steam Mac (release maar morgen)

d0zer

Legacy Member
Ja lap....Ik heb het al zitten.... Shikabala voelt zich niet thuis.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan