Archief - Football Manager 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jedisparkle

Legacy Member
met anderlecht begonnen....

maar ik heb geen rotte euro budget :cry::cry::cry:


supercup tegen gent met 0-1 verloren :doh:

Lemon

Legacy Member
Weet iemand wat uur de unlock is op steam? Knal middernacht of hebben ze die zo heel lame midden van de dag van 5 november gezet?

Edit: nevermind, het is al speelbaar

lorro85

Legacy Member
jedisparkle zei:
met anderlecht begonnen....

maar ik heb geen rotte euro budget :cry::cry::cry:


supercup tegen gent met 0-1 verloren :doh:


ik met Lierse se
int begin €0 transferbudget maar wel €1M loonbudget (per maand wel hé). Maar heb da teruggeschroefd naar 750k en dan kreeg ik €3M transferbudget \o/

jedisparkle

Legacy Member
een 4 tal matchen ver:

5de plaats competitie, gene vette maar wel gewonnen tegen Standard :applause:

+ Litex uitgeschakeld en nu spelen we Champions League :applause::applause:

in een reeks met Man utd - Shaktar en Spartak Moskou...

maken wel weinig kans, maar hopelijk krijg ik nu wat transferbudget ;)

Timmie

Legacy Member
Net toch 0-1 gewonnen van Ronse :x

De goal vinden is precies aartsmoeilijk in deze versie?

Menthal Kip'tje

Legacy Member
Daarmee zou namelijk de 1on1 bug opgelost moeten zijn.. Zelf scoor ik "blijkbaar" meer van mijn dozijn aan kansen dan ervoor :)

Timmie

Legacy Member
Patch nog niet geïnstalleerd, maar het loopt nu wel beter opeens :)

Club - Westerlo : 2-0
Eupen - Club : 0-3
Sheriff - Club (EL) : 0-5

Beter dan in het echt alleszins :p

Misterblort

Legacy Member
Timmie zei:
Patch nog niet geïnstalleerd, maar het loopt nu wel beter opeens :)

Club - Westerlo : 2-0
Eupen - Club : 0-3
Sheriff - Club (EL) : 0-5

Beter dan in het echt alleszins :p

is ook ni moeilijk ;p morge kopen nu slapen, dan werken, dan spelen ;)

n9ne

Legacy Member
na het installeren van die patch kreeg ik 5-2 op men doos van sankt gallen :unsure:
Het spel crasht wel niemeer nu :music:

Carus

Legacy Member
n9ne zei:
na het installeren van die patch kreeg ik 5-2 op men doos van sankt gallen :unsure:
Het spel crasht wel niemeer nu :music:

Zal wel toeval zijn. Patches van SI zijn altijd goed.

n9ne

Legacy Member
Jup. Tis enkel zoals altijd bij mij, sommige matchen gaan goed, sommige niet. Wel kadlec kunnen binnenhalen bij brugge, nu wel geen resterend transferbudget meer, twordt een zwaar seizoen.

d0zer

Legacy Member
Hmmm klein probleem. Ik heb Shikabala op verlof gestuurd maar hij komt niet meer terug!
Ik heb hem eind juli vakantie gegeven en nu is het al begin december en hij is nog altijd afwezig. Het spel is wel realistisch i.v.m. Egyptenaren :)

Vedeco

Legacy Member
Moet ge spelers niet terugroepen van vakantie?
Anders zou het wel te zot zijn dat ze zulke zaken in deze versie hebben gestoken :p

puni

Legacy Member
Het is niet noodzakelijk om na de patch opnieuw te beginnen, right?

iTzStevee

Legacy Member
Kga't kopen vandaag denk ik :) wa zijn de prijzen zoal in België ?

Kga denk ik naar Game Mania gaan, omdak geen zin heb om een half uur op trein te zitten etc naar 't Stad (Antwerpen) voor Media Markt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan