Archief - Football Manager 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NemesisBE

Legacy Member
Club heeft wel 450k wage budget :p
als ge dan nu wijzigt naar een goeie 250k, dan hebt ge 9M transferbudget ;)

Mastamane

Legacy Member
Bij Anderlecht enkel Bernandez laten gaan, ook niets aangekocht... :(

NemesisBE

Legacy Member
Eerste match gewonnen met Club.
0-0 met rust, mij eens goed kwaad gemaakt en dan 4-0 in de 58ste minuut :')
na 86 minuten een ongelooflijk domme rode kaart van Hoefkens en 4-1 in de 88ste minuut.
Kunt ook video's uploaden met highlights zie ik :')

olé: [youtube]vfjvAIGeDUk[/youtube]

TV zicht is wel beter precies: [youtube]G5iW2yAa5lY[/youtube]

Weebl

Legacy Member
weet niet of iemand het hier al heeft gepost, maar wat zijn zo wat de beste free transfers die er beschikbaar zijn bij het eerste seizoen? :)

DoVyTn

Legacy Member
1e periode gewonnen met Roeselare, maar nu gaat het zwaar bergaf, sta al maar 7e meer na 18 speeldagen, maar de eindronde zijn we al zeker van dus :)

Soulwaxx

Legacy Member
Weebl zei:
weet niet of iemand het hier al heeft gepost, maar wat zijn zo wat de beste free transfers die er beschikbaar zijn bij het eerste seizoen? :)

Pires zit zonder club.

NemesisBE

Legacy Member
Dien Chaoui, keeper van Algerije kunt ge transfervrij overnemen van z'n club :)

TheRedDevils

Legacy Member
NemesisBE zei:
Club heeft wel 450k wage budget :p
als ge dan nu wijzigt naar een goeie 250k, dan hebt ge 9M transferbudget ;)

Hoe verander je wage budget? Edit : gevonden
En Rivaldo was vrij, maar kheb ernaast gegrepen :p

Vind het alleszins al beter dan de vorige na 2 oefenmatchen.

Fré_

Legacy Member
pff, hatelijk.

competitie ging in het begin uitstekend, altijd aan de leiding gestaan, tot ik plots 2-0 verlies op salzburg in de uefa beker en er ineens niets meer lukt. nu win ik nog 1 match op 3 ofzo in de competitie, al weggezakt naar de 5e plaats, 7 punten achter op anderlecht. europees ook al uitgeschakeld in de groepsfase van uefa.

ik heb trouwens de indruk dat je hulptrainers enzo veel sneller iemand als quality player bestempelen. 2 aankopen gedaan waarvan ik zelf zoiets had van meh, kan eigenlijk beter, maar de ene krijgt 4 sterren en de andere 3,5 current rating.

Sangai

Legacy Member
Fré_ zei:
pff, hatelijk.

competitie ging in het begin uitstekend, altijd aan de leiding gestaan, tot ik plots 2-0 verlies op salzburg in de uefa beker en er ineens niets meer lukt. nu win ik nog 1 match op 3 ofzo in de competitie, al weggezakt naar de 5e plaats, 7 punten achter op anderlecht. europees ook al uitgeschakeld in de groepsfase van uefa.

ik heb trouwens de indruk dat je hulptrainers enzo veel sneller iemand als quality player bestempelen. 2 aankopen gedaan waarvan ik zelf zoiets had van meh, kan eigenlijk beter, maar de ene krijgt 4 sterren en de andere 3,5 current rating.

Mijn scouts zeggen van elk jong talentje dat hij een leading star gaat worden in de serie A :D.

TheRedDevils

Legacy Member
Net voor de match ging ik Vargas vervangen omdat hij wat moe was en heb dat gedaan.
Na 5 minuten zie ik opeens dat hij toch gestart is en na 10 min is hij geblesseerd.
:cry:

Sangai

Legacy Member
Na die patch kan ik geen match meer winnen en geen goal meer scoren. Al 4 keer op rij verloren in de competitie. Sorry, maar BAH :puke:.

_DM_

Legacy Member
Gisteren ook gekocht, met Lazio begonnen, 6/6 en Arouna Koné gekocht (die na 1 match 7 maanden out is ffs!)

Bontus

Legacy Member
Begonnen met FC Keulen.

Buonanotte gekocht.

Eerste cupmatch gewonnen, eerste compmatch verloren.

sleejer

Legacy Member
misschien domme vraag, maar kan het maar nergens vinden ...

Hoe kan ik instellen dat spelers uit de eerste ploeg beschikbaar zijn om bij de reserves te spele ?

edraket

Legacy Member
Iemand ook problemen met penalty's? Al 3 penalty's gemist door iemand met 18 op strafschoppen :/

Teriyaki

Legacy Member
Bij mij gaan ze der toch vlot in, wel nog maar 2penalty's gehad maja :p

DBK

Legacy Member
Standaard eerste spel met een nieuwe versie altijd met den Antwerp. Leuke uitdaging.

Zonnestraal

Legacy Member
Fré_ zei:
ik heb trouwens de indruk dat je hulptrainers enzo veel sneller iemand als quality player bestempelen. 2 aankopen gedaan waarvan ik zelf zoiets had van meh, kan eigenlijk beter, maar de ene krijgt 4 sterren en de andere 3,5 current rating.

Ik heb ook die indruk...

Eerste seizoen speel ik altijd met een topclub om de tactics wat onder de knie te krijgen. Dan herbegin ik, wss met Anderlecht, Gent of Lierse...

Zit nu rond december met Chelsea (ja ik weet het veel te gemakkelijk).
Heb elke wedstrijd gewonnen (4-3-3), eentje gelijk gespeeld.
Transfers:
Lukaku, De Rossi en Srna ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan