Archief - Football Manager 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nattefrost

Legacy Member
Geen zin om te zoeken of dit hier al gepost is, maar is het bij iedereen zo dat het Windows Media Centre opstart na het afsluiten van FM11? Ik had dit al in de demo en nu nog steeds in de gepatchte versie. Rare boel.

Nattefrost

Legacy Member
jowinho zei:
Ik heb dat een paar keer met de demo gehad, maar nu niet meer

Zo maar ineens gestopt? Het is nu geen ramp, maar toch, irritant genoeg. Weet er trouwens iemand waarom bij sommige spelers de "tutoring" mogelijk grijs is? Dat is zo random en ik kan er geen verklaring voor bedenken. Zo kan Carrick bij mij bv. geen spelers begeleiden terwijl ik dat met Rooney wel kon.

puni

Legacy Member
Geen goede kandidaten om begeleid te worden, denk ik. Ze moeten (ongeveer) op dezelfde positie spelen.

Nattefrost

Legacy Member
Dat lijkt het probleem niet te zijn. Zo is er bv. Matt James op het middenveld die wel door Fletcher kan begeleid worden, maar qua stijl veel dichter bij Carrick zit. Zelfde positie. Carrick is ook veel ervarener.

Weebl

Legacy Member
EK kwalificatie: the way it should have been :')

2cxt2tt.png

en wetende dat één van die tegendoelpunten een own goal van Von Blunder is, is gewoon hilarisch ^^

ToasT

Legacy Member
Zijn er nog mensen voor wie het zo moeilijk is om te scoren?? Gelukkig krijg ik ook niet veel goals binnen

puni

Legacy Member
Jup, ik win enorm veel wedstrijden met maar één doelpunt verschil. Ik zit trouwens nog met een probleem. Om de een of andere reden ben ik enorm kwetsbaar op counters na een corner. Het gebeurt net iets te vaak dat de afvallende bal voor mij is (ik hou twee spelers achterin, soms zelfs drie) en dat mijn spelers dan de bal gewoon recht in de voeten van een tegenstander trappen, waarna ik vaak een doelpunt binnen krijg.

Vedeco

Legacy Member
Buiten enkele kleine bedenkelijke gebeurtenissen is mijn spel redelijk vrij van opvallende (terugkomende) foutjes. over het algemeen enorm enthousiast over deze versie :)

Teriyaki

Legacy Member
ToasT zei:
Zijn er nog mensen voor wie het zo moeilijk is om te scoren?? Gelukkig krijg ik ook niet veel goals binnen

Jep, krijg meestal wel veel kansen maar men spitsen krijgen ze nauwelijks int kader :doh:

ToasT

Legacy Member
Teriyaki zei:
Jep, krijg meestal wel veel kansen maar men spitsen krijgen ze nauwelijks int kader :doh:
In't kader is zo moeilijk é, maar op t kader lukt ze genoeg :)
Gelukkig heb ik Macheda gehuurd van Man Utd anders zou ik nooit scoren, als ge moet wachten op Kouemaha of Akpala

Voorlopig 2de achter Standard met maar 2 puntjes verschil en nog 3 matchen tot aan de playoffs en 10 punten verschil met de 3de.

Europees niet kunnen overwinteren, 9 punten gehaald in de groepsfase, evenveel als Loko Moskou maar in de onderlinge duels 2-2 thuis en 1-1 ginder

Nattefrost

Legacy Member
Scoren lukt hier eigenlijk best wel vlot. 87 doelpunten in het eerste competitieseizoen met Man United. Rooney topschutter met 20 goals. Soms heb ik wel dat niks er in lijkt te gaan. Zo was er de laatste speeldag vorig seizoen bij Fulham, waar ik best een resultaat nodig had om de titel te pakken. 8 clear cut chances in de 1e helft en 0-0. Na de rust een compleet ander verhaal en 0-7 winst uiteindelijk. :crazy:

waffel

Legacy Member
Met Anderlecht begonnen. Elke match voorlopig met 3-0 of 5-0 gewonnen :lol: Maar oefenwedstrijden en tegen Cercle winnen is niet zo groots ook he :$
Wel de supercup met 3-0 van Gent gewonnen :p

Zafùn

Legacy Member
Is deze FM de moeite om te gaan kopen? 09 vond ik maar zwakjes en 10 heb ik niet gekocht. Hoe luidt jullie evaluatie?

mX.

Legacy Member
Pff die privégesprekken met spelers hadden ze er wel mogen uitlaten ze :D Die gasten irriteren mij echt, als ze 2 weken niet mogen meedoen of ge zegt iets da hun ni aanstaat, komen ze met zo'n reactie van "probeer je het nu erger te maken?" en ben ik blijkbaar zo gefrustreerd dat ze allemaal weg willen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan