puni
Legacy Member
MrBrightside zei:Wat me wel opvalt aan FM2011 is dat de spelers echt niet zo rap trainen als in in FM2010. Of vergis ik me daarin? Jordan Lukaku wilt niet echt groeien, en Nathan Kabasele al zeker niet!
Ook scoren gaat soms moeilijk.. De ene wedstrijd win ik met 4 goals verschil, en met een andere wedstrijd heb ik 34 kansen nodig om 1 keer te kunnen scoren.
Jordan Lukaku en Kabasele krijgen hogere waarderingen dan ze infeite waard zijn, of zo lijkt het toch. Ik zit nu in mijn tweede seizoen met RSCA, begin februari, en Kabasele heeft quasi geen progressie gemaakt. Jordan iets meer, maar ook niets om van achterover te vallen. Dennis Praet en Romelu daarentegen gaan met rasse schreden vooruit.

ToasT zei:Scoren is inderdaad niet zo gemakkellijk meer.
Mijn eerste toptalent vastgelegd: Josh James, geen idee of het regen is, maar ik ben al wel supercontent mee. Ik vrees er een beetje voor dat ik die max anderhalf seizoen bij mij zal hebben
Das inderdaad een regen, kunt ge zien aan het 'gemaakte' gezicht. Heerlijk talentje trouwens, zo'n spelers heb ik nog niet kunnen halen helaas.



