Archief - Football Manager 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puni

Legacy Member
MrBrightside zei:
Wat me wel opvalt aan FM2011 is dat de spelers echt niet zo rap trainen als in in FM2010. Of vergis ik me daarin? Jordan Lukaku wilt niet echt groeien, en Nathan Kabasele al zeker niet!

Ook scoren gaat soms moeilijk.. De ene wedstrijd win ik met 4 goals verschil, en met een andere wedstrijd heb ik 34 kansen nodig om 1 keer te kunnen scoren.

Jordan Lukaku en Kabasele krijgen hogere waarderingen dan ze infeite waard zijn, of zo lijkt het toch. Ik zit nu in mijn tweede seizoen met RSCA, begin februari, en Kabasele heeft quasi geen progressie gemaakt. Jordan iets meer, maar ook niets om van achterover te vallen. Dennis Praet en Romelu daarentegen gaan met rasse schreden vooruit. :love:

ToasT zei:
Scoren is inderdaad niet zo gemakkellijk meer.

Mijn eerste toptalent vastgelegd: Josh James, geen idee of het regen is, maar ik ben al wel supercontent mee. Ik vrees er een beetje voor dat ik die max anderhalf seizoen bij mij zal hebben

Das inderdaad een regen, kunt ge zien aan het 'gemaakte' gezicht. Heerlijk talentje trouwens, zo'n spelers heb ik nog niet kunnen halen helaas. :p

jowinho

Legacy Member
Iemand geinteresseerd in de file waar je in de Belgische competitie kunt spelen t.e.m 4de klasse en ook met de jeugdcompetities -21 en -19?

gilly

Legacy Member
Marko Livaja is een talent!!
jordan lukaku is redelijk zwak eigenlijk. maximaal een speler die meedraait in eerste klasse. en niet eens het potentieel om de nationale ploeg te halen(als titularis)

MrBrightside

Legacy Member
Wat ook tof is dat er meer interactie is met je bestuur. Je kan verschillende voorstellen geven. Bij Man. City is het stadion in handen van investeerders, en je kan voorstellen dat de club het stadion overkoopt zodat het niet elk jaar een hoge huursom moet betalen om het stadion te mogen gebruiken.

Mijn eerste seizoen zonet met Arsenal 3e geworden in de competitie en in de Champions League ben ik door Lyon in de kwartfinale eruit gekikkerd. Een redelijk seizoen met 30 miljoen euro winst. Dennis Praet zal ik eens aankopen op jouw aanraden. ;)

Foose

Legacy Member
Bosvos zei:
Ik heb het eigenlijk makkelijker... nuja, makkelijk...
In FM2010 gaf ik het veel te snel op, slechte resultaten en direct beginnen foefelen aan mijn taktiek.
Nu heb ik vertrouwen in m'n taktiek en wat blijkt? Na mijn dipje ben ik vrij sterk aan het terugkomen. Dat ligt mss ook wel aan het feit dat er nu een handig menu is waar ik kan zien hoe goed m'n taktiek in de ploeg ligt (ik herinner me niet direct zoiets uit FM2010, maar die heb ik dan ook niet zo diepgaand onderzocht)

Bij mij juist het omgekeerde, dat was het geval bij FM2010 :p.

puni

Legacy Member
MrBrightside zei:
Wat ook tof is dat er meer interactie is met je bestuur. Je kan verschillende voorstellen geven. Bij Man. City is het stadion in handen van investeerders, en je kan voorstellen dat de club het stadion overkoopt zodat het niet elk jaar een hoge huursom moet betalen om het stadion te mogen gebruiken.

Mijn eerste seizoen zonet met Arsenal 3e geworden in de competitie en in de Champions League ben ik door Lyon in de kwartfinale eruit gekikkerd. Een redelijk seizoen met 30 miljoen euro winst. Dennis Praet zal ik eens aankopen op jouw aanraden. ;)

Zal straks een screentje posten van hem op zijn 17e. ;)

Bosvos

Legacy Member
MrBrightside zei:
Wat ook tof is dat er meer interactie is met je bestuur. Je kan verschillende voorstellen geven. Bij Man. City is het stadion in handen van investeerders, en je kan voorstellen dat de club het stadion overkoopt zodat het niet elk jaar een hoge huursom moet betalen om het stadion te mogen gebruiken.

Mijn eerste seizoen zonet met Arsenal 3e geworden in de competitie en in de Champions League ben ik door Lyon in de kwartfinale eruit gekikkerd. Een redelijk seizoen met 30 miljoen euro winst. Dennis Praet zal ik eens aankopen op jouw aanraden. ;)

Wel klote dat ze niet direct luisteren als ge bij een kleinere club zit.
Allez kleiner... zit in 3de klasse in Engeland, veel ploegen met nog een schoon budget en redelijk veel spelers van waarde.
Ik vroeg onlangs om de jeugdfaciliteiten te upgraden, maar ze hebben liever dat ik geld steek in aankopen ipv de jeugd. Maar met het budget dat ik krijg koop ik ofwel een hoop middelmatige spelers of 1 redelijke. In een competitie met 24 clubs is het dan wel moeilijk om de concurrentie plat te spelen.

Ik wil een gezonde club die kan opklimmen op lange termijn, niet met veel geluk promoveren en dan direct terug zakken :p

MrBrightside

Legacy Member
Bosvos zei:
Wel klote dat ze niet direct luisteren als ge bij een kleinere club zit.
Allez kleiner... zit in 3de klasse in Engeland, veel ploegen met nog een schoon budget en redelijk veel spelers van waarde.
Ik vroeg onlangs om de jeugdfaciliteiten te upgraden, maar ze hebben liever dat ik geld steek in aankopen ipv de jeugd. Maar met het budget dat ik krijg koop ik ofwel een hoop middelmatige spelers of 1 redelijke. In een competitie met 24 clubs is het dan wel moeilijk om de concurrentie plat te spelen.

Ik wil een gezonde club die kan opklimmen op lange termijn, niet met veel geluk promoveren en dan direct terug zakken :p

Het is alleszins wel een leuke toevoeging vind ik. Misschien ligt dat aan het bestuur zelf en is dat afhankelijk van club? De ene club gelooft misschien meer in de jeugd dan de andere club.

Kent iemand een leuke verdediger en keeper die gemakkelijk kan meedraaien bij een topclub (Arsenal) die geen 46 miljoen kost? :/

zyNox

Legacy Member
Man man man, wat een kut seizoen. Kvind geen enkele goeie tactiek. Ben ik nu de enigste met dat probleem? FM2010 ging alles 10x vlotter het scoren....

Divine_One

Legacy Member
zyNox zei:
Man man man, wat een kut seizoen. Kvind geen enkele goeie tactiek. Ben ik nu de enigste met dat probleem? FM2010 ging alles 10x vlotter het scoren....

Heb ook een tijdje problemen gehad, nu werkt eindelijk mijn taktiek naar behoren, scoor veel en krijg weinig tegendoelpunten :d.

@toast: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\football manager 2011\tools\editor

puni

Legacy Member
puni zei:
Zal straks een screentje posten van hem op zijn 17e. ;)

http://i53.tinypic.com/jful2d.png

Bij deze.

Als er nog screenshotrequests zijn, shoot. Ik zal zien wat ik kan posten. ;)

EDIT: Ik heb mijn tactiek na veel gepruts en gedoe ook in gang gekregen, voor het eerst sinds jaren dat ik nog eens met een platte 4-4-2 succes heb. :)

Divine_One

Legacy Member
Praet is inderdaad een goeie speler, heb hem op zijn 19e zijn eerste internationale caps gegeven.
Zou bij mij wel eens mogen verhuizen van club, speelt bij Fiorentina, maar daar speelt hij nauwelijks.

tomasz

Legacy Member
Domme vraag, maar hoe ga je naar je verlanglijst? Ik heb die ergens maar vind die nergenst erug...

stefanmiler

Legacy Member
tomasz zei:
Domme vraag, maar hoe ga je naar je verlanglijst? Ik heb die ergens maar vind die nergenst erug...

Eerst naar search, daar staat shortlist.

Of F6 denk ik ;)

_DM_

Legacy Member
Met Lazio gaat het redelijk, constant tussen de 3rd en 5de plaats schommelen.

Wel eruit in den beker tegen nen tweedeklasser :(

Maar wtf missen mijn spitsen toch, vaak alleen voor de keeper en dan richting de cornervlag, of op de keeper schieten...

Didierke10

Legacy Member
Heb eindelijk FM 2011.
Heb nog een algemeen vraagje over fm: scouten jullie ook spelers ook meerdere keren als je denkt dat er potentie in zit?

puni

Legacy Member
MrBrightside zei:
Hoe maak ik screenshots? PrtnScr werkt niet bij mij..

In uw mijn documenten/sports interactive/Football Manager 2011 directory een mapje aanmaken genaamd 'screenshots', die ge ingame trekt met ALT + F9. :)

Bosvos

Legacy Member
Ik zit hier met een hoop spelers die mekkeren over de intensiteit van de training. Zelfs als ik deze lager zet, dan zagen er nog. Is dat iets waar ik rekening mee moet houden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan