Ik ben op FM 2011 begonnen dus met Glasgow Rangers. Tot nu toe vier oefenmatchen gespeeld en er daarvan drie gewonnen. Eerst 1-0 tegen Rangers B, dan 1-6 op Livingstone, 1-0 verloren op Sheffield Wednesday, dan 1-4 op Southampton en vervolgens 0-3 op Southend. Heb nu een oefenmatch in het verschiet tegen Manchester United.
Enige nadeel bij de Rangers is het transferbudget en het loonbudget, aangezien ik namelijk 0 euro te besteden heb om transfers te doen. Ik heb aan het bestuur ook al gevraagd om mijn loonbudget omhoog te trekken want zelf kan ik dit niet doen waardoor ik transfervrije spelers moet kopen of spelers die geen ploeg hebben. Heb er ondertussen vijf gekocht waarvan de jongste 17 is en al tweemaal heeft gescoord in de oefenmatchen, is nen gast die van Sevilla CF is overgekomen, daar zijn contract niet verlengd dus ik maar binnen gehaald omdat hij bij aangeboden werd.
Weten jullie soms hoe je een satellietclub moet aanvragen of hoe je een speler voor de helft van zijn bedrag kunt kopen zoals dat dikwijls in Italië eraan toe gaat?