Archief - Football Manager 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gilly

Legacy Member
Bosvos zei:
Ik zit hier met een hoop spelers die mekkeren over de intensiteit van de training. Zelfs als ik deze lager zet, dan zagen er nog. Is dat iets waar ik rekening mee moet houden?

buitensmijten, met luie spelers kun je niets doen

Foose

Legacy Member
_DM_ zei:
Maar wtf missen mijn spitsen toch, vaak alleen voor de keeper en dan richting de cornervlag, of op de keeper schieten...

Idd, dat is echt opmerkelijk en frustrerend tov vorige editie. En gij speelt allicht met Zaraté dan in de spits? Dus aan die zijn kwaliteiten ligt het al zeker niet :p

Gleke

Legacy Member
hey vraagje mijn broer heeft ook FM 11 gekocht voor 34€ in consoleshop in antwerpen
maar die is alleen in het engels en hij kan da nergens veranderern op fm zelf
heeft er iemand een andere oplossing ?
hij heeft da zo offline geinstaleert

_DM_

Legacy Member
dragjeh zei:
Idd, dat is echt opmerkelijk en frustrerend tov vorige editie. En gij speelt allicht met Zaraté dan in de spits? Dus aan die zijn kwaliteiten ligt het al zeker niet :p

No way, Zarate op de flank, die loopt iedereen er af en geeft magistrale voorzetten :bow:

Arouna Kone in de spits, maar dan zie ik vaak dat die helemaal op de flank staat te niksen :sop:

Bosvos

Legacy Member
gilly zei:
buitensmijten, met luie spelers kun je niets doen

Maar ondertussen heeft zowat 3/4 van m'n ploeg al zitten klagen :D
Aan de intensiteit kan het toch niet liggen? Ik zie altijd dat die slider op iets meer dan 3/4 staat en als het te zwaar wordt doe ik het iets rustiger...

subsunday

Legacy Member
Bosvos zei:
Maar ondertussen heeft zowat 3/4 van m'n ploeg al zitten klagen :D
Aan de intensiteit kan het toch niet liggen? Ik zie altijd dat die slider op iets meer dan 3/4 staat en als het te zwaar wordt doe ik het iets rustiger...

Check eens bij uw trainingsschema of ge voldoende coaches hebt. Bij voorkeur een voor elk apart onderdeel.

Ook zien dat uw match preparation training niet te zwaar staat. Ik zet die maximaal op average. En bij mij is ook geen enkel trainingsschema zwaarder dan "medium". En ik heb nog geen enkele speler gehad die kloeg over de intensiteit.

Bosvos

Legacy Member
subsunday zei:
Check eens bij uw trainingsschema of ge voldoende coaches hebt. Bij voorkeur een voor elk apart onderdeel.

Ook zien dat uw match preparation training niet te zwaar staat. Ik zet die maximaal op average. En bij mij is ook geen enkel trainingsschema zwaarder dan "medium". En ik heb nog geen enkele speler gehad die kloeg over de intensiteit.

Ik heb enkel een assistent, fitness coach en GK coach, als ik een nieuwe wil aannemen zegt het bestuur dat er geen extra coach nodig is :/
Had al meerdere keren gevraagd om extra coaches, maar nooit een positief antwoord.

edit: lol, nu vraag ik het nog eens en nu mag het ineens wel :D

Scrimrage

Legacy Member
vraagske: kan je een speler uit 1e ploeg niet meer gewoon beschikbaar stellen voor matchkes met -21 jarigen?

puni

Legacy Member
Lokeren wordt in mijn Anderlechtgame op het einde van seizoen twee overgenomen door een Deense zakenman, krijgen waarschijnlijk een transferbudget van om en bij de 35 miljoen. :crazy:

Didierke10

Legacy Member
Ik ben op FM 2011 begonnen dus met Glasgow Rangers. Tot nu toe vier oefenmatchen gespeeld en er daarvan drie gewonnen. Eerst 1-0 tegen Rangers B, dan 1-6 op Livingstone, 1-0 verloren op Sheffield Wednesday, dan 1-4 op Southampton en vervolgens 0-3 op Southend. Heb nu een oefenmatch in het verschiet tegen Manchester United.

Enige nadeel bij de Rangers is het transferbudget en het loonbudget, aangezien ik namelijk 0 euro te besteden heb om transfers te doen. Ik heb aan het bestuur ook al gevraagd om mijn loonbudget omhoog te trekken want zelf kan ik dit niet doen waardoor ik transfervrije spelers moet kopen of spelers die geen ploeg hebben. Heb er ondertussen vijf gekocht waarvan de jongste 17 is en al tweemaal heeft gescoord in de oefenmatchen, is nen gast die van Sevilla CF is overgekomen, daar zijn contract niet verlengd dus ik maar binnen gehaald omdat hij bij aangeboden werd.

Weten jullie soms hoe je een satellietclub moet aanvragen of hoe je een speler voor de helft van zijn bedrag kunt kopen zoals dat dikwijls in Italië eraan toe gaat?

_DM_

Legacy Member
Normaal gezien moet de ploeg die je hebt wel volstaan om de titel te winnen, dan een seizoentje poen scheppen in de CL en je kan weer verder.

Heb met Lazio ook wel voorgehad dat het bestuur na enkele maanden besloot om me toch een transferbudget te geven.

Dat van spelers voor de helft kopen kan enkel in Italie.

Didierke10

Legacy Member
Jammer.
En van die sallelietclub?
Uiteindelijk thuis 2-2 gelijkgespeeld tegen Manchester United.

ToasT

Legacy Member
Satellietclub moet je aanvragen bij je bestuur. Bovenaan moet er knop 'Glasgow Rangers', als je erop klikt, krijg je een dropdown menu'tje. Daarin kies je 'Bestuurskamer' en in het volgende scherm klik je onderaan rechts op 'interactie met bestuur'.

Daar kan je dan veel verschillende dingen aanvragen

Scrimrage

Legacy Member
nog een vraagske: spelers van tegenpartij, ik kan niet klikken op advies assistent :(.
Is die gewoon niet goed genoeg mss mijn assistent of? :D

Bosvos

Legacy Member
Had ik in de vorige versie ook (geen idee meer welke ploeg ik toen had), volgens mij lag dat aan het feit dat de assistent niet vertrouwd genoeg is met die bepaalde competitie.
Of omdat ge de tegenstander niet laat scouten (maar normaal zou dat sowieso moeten gebeuren als ge een spel start denk ik)

In_The_End

Legacy Member
kan ook te maken hebben met de tactische kennis van uw assistent, ooit één gehad die daar vrij laag op scoorde en nooit advies gaf :p

Bosvos

Legacy Member
In_The_End zei:
kan ook te maken hebben met de tactische kennis van uw assistent, ooit één gehad die daar vrij laag op scoorde en nooit advies gaf :p

Wat is het nut dan nog van een assistent? :p
De mijne dient ook enkel voor advies te geven en om tactische training te geven :D

Ik heb trouwens zonet mijn assistent buitengesmeten, was een vrij jonge kerel die na z'n spelerscarrière assistent is geworden. Maar ik had ondertussen eentje gevonden die beter was op tactisch vlak.
Ik wou 'm eerst nog een nieuw contract geven als coach ipv assistent, maar hij wilde niet. Ander en beter dus! :D

jowinho

Legacy Member
Ben net een game in België begonnen, lange tijd getwijfeld tss Wielsbeke en Izegem, maar dan toch voor dat laatste gegaan. Nu zo snel mogelijk naar de JUpiler Pro League en dan Barcelona inmaken id finale van de CL
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan