Archief - Football Manager 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fraG^

Legacy Member
Sigh eerste match van FM11 dat ik speel, met Club Brugge vriendschappelijk vs x -> 6 blessures. Lestienne, Kouehma, Perisic, Odjija, Van Der Heyden & Vargas :| de kleinste blessure duurt 8 weken, de meeste liggen rond de 4-9 maand... Gewoon belachelijk. 11.1.0 is laatste update toch?

edit: NVM, zie juist dat sinds vandaag 11.1.1 uit is

puni

Legacy Member
Ik heb met de laatste patch relatief weinig last van blessures. Ik roteer ook wel regelmatig en laat vermoeide spelers regelmatig een wedstrijd uit de kern om te recupereren. :)

fraG^

Legacy Member
Hoe komt het dat je bij Opposition Instructions vooraleer je aan de match begint, niet meer op 'Ask Assistant' kan klikken ? Lig dat aan de Assistant zijn attributen ofzo? In FM10 altijd met barcelona gespeeld dus mss dat het daaraan ligt. Vind het allesinds makkelijk om het aan de assistent te vragen :p teveel settings met die close down, marking etc

Scrimrage

Legacy Member
heb je 2 assistenten mss?

had dat ook, 1 buitengesmeten (degene die er 1 elke match stond :p) en den andere doet het wel bij mij :D

subsunday

Legacy Member
Ik heb de indruk dat er in deze versie per jaar echt massaal veel grote talenten bijkomen in vergelijking met FM 2010. Zeker in Brazilië en Argentinië.

Bij de vorige versie was het echt proberen andere clubs voor te zijn voor die 10 grote talenten die er per jaar waren. Als ge die had aangetrokken, had ge ze ook meteen allemaal. Nu is er gewoon keuze te over :) Voorlopig vind ik dat ni erg, maar hopelijk haalt het dan de balans op LT niet onderuit.

fraG^

Legacy Member
ja had 2 assistenten, heb er nu ook ene buiten gesmeten maar het heeft niet geholpen :(

edit: antwoord gevonden

Either
- you don't have an Ass Man
- your Ass Man is not 'good enough' to always find the suiting opposition instructions
- your Ass Man doesn't think it's necessary to issue any opposition instructions

Scrimrage

Legacy Member
kan ook wel.

En die blessures wtf, ik heb een half team in de lappenmand. En roteer al van de 2e match :s
mijn middenvelders zijn zelfs na een halve match al uitgeput pffff iemand suggestie?
training heb ik gewoon op standaard laten staan ...

MrBrightside

Legacy Member
Zonet met Arsenal de titel binnen gehaald, maar financieel boeren we niet goed en hebben we dit seizoen 29 miljoen verlies gedraaid. Onbegrijpelijk, want we hebben geen kosten gemaakt aan grote transfers (11 miljoen voor jeugdtalenten). Ik heb wel in de Champions League minder geluk gehad doordat ik in de 1e ronde van de uitschakeling eruit ben gegooid door Real Madrid omdat ze gewonnen hebben door meer aantal uitgoals.

Is er geen mogelijkheid om je stadion te verkopen aan derden? Wat me ook zo stoort is dat de loonkosten zo enorm hoog zijn! Bijna 2 miljoen euro per week.. Die spelers vragen lonen die ik niet kan betalen zonder verlies te lijden. Gelukkig heb ik toch enkele spelers van de hand kunnen doen die niet meer aan spelen toe kwamen een ook een heel hoog loon hadden.

Gelukkig kan ik door de aankoop van schitterende jonge talenten de toekomst van de club verzekeren in de top 5. Want het zal moeilijk worden om ook volgend seizoen dezelfde prestatie neer te zetten in de Premier League.

puni

Legacy Member
Goeie vraag, ik heb sinds 2007 geen topteam meer gespeeld, en toen had ge elk jaar een transferbudget van om en bij de 100 miljoen omdat ge echt gigantisch veel poen trok uit merchandising. Uw loonkosten drukken door duurbetaalde spelers die niet veel aan de bak komen van de hand te doen en te vervangen door jong talent helpt normaal al een pak.

MrBrightside

Legacy Member
puni zei:
Goeie vraag, ik heb sinds 2007 geen topteam meer gespeeld, en toen had ge elk jaar een transferbudget van om en bij de 100 miljoen omdat ge echt gigantisch veel poen trok uit merchandising. Uw loonkosten drukken door duurbetaalde spelers die niet veel aan de bak komen van de hand te doen en te vervangen door jong talent helpt normaal al een pak.

Op dat talent moet ik wel nog een seizoen of 2 wachten voor die gereed zijn voor mijn basiselftal. Ik kan alleen maar hopen dat de club zal overgenomen worden door nieuwe eigenaars die bereid zijn geld te pompen in de club. Want ik zit nog met een kleine lening bij de bank voor 300 miljoen euro.

ins@ne

Legacy Member
river8870 zei:
ik zoek een jonge goedkope Linksback.

peirre wome gratis aan te trekken int begin seizoen 11 heeft wel moeit om zich aan te passen
ofwel cephas chimedza ook gratis aan te trekken :)
en als je nog een goeie spits zoekt vaclav kadlec
League 12 matchen 16 goals 7 mom 8.22 avg rating

gilly

Legacy Member
Scrimrage zei:
kan ook wel.

En die blessures wtf, ik heb een half team in de lappenmand. En roteer al van de 2e match :s
mijn middenvelders zijn zelfs na een halve match al uitgeput pffff iemand suggestie?
training heb ik gewoon op standaard laten staan ...

trainingsintensiteit verlagen en een extra fysio kopen.
ik had hetzelfde voor als u maar nu heb ik er bijna geen last meer van.

Scrimrage

Legacy Member
fysio erbij mag niet meer :(

en trainingsintensiteit maar op licht gezet dan, luie voetballers :p

MrBrightside

Legacy Member
gilly zei:
trainingsintensiteit verlagen en een extra fysio kopen.
ik had hetzelfde voor als u maar nu heb ik er bijna geen last meer van.

Voor uw conditie omhoog te krijgen kan je toch beter een fitness coach aannemen?

puni

Legacy Member
MrBrightside zei:
Voor uw conditie omhoog te krijgen kan je toch beter een fitness coach aannemen?

Fysio's zouden ervoor zorgen dat er minder (en minder zware) blessures voorkomen, en dat uw spelers soms sneller revalideren. Ik durf er wel mijn hand niet voor in het vuur steken dat dit echt zo werkt ingame, maar die theorie doet al even de ronde. :)

MrBrightside

Legacy Member
puni zei:
Fysio's zouden ervoor zorgen dat er minder (en minder zware) blessures voorkomen, en dat uw spelers soms sneller revalideren. Ik durf er wel mijn hand niet voor in het vuur steken dat dit echt zo werkt ingame, maar die theorie doet al even de ronde. :)

Net wat ik dacht.. Ik heb bij Arsenal 3 fysio's lopen met 20 fysiotherapie. Voldoende denk ik dan..

Het 3e seizoen met Arsenal is ondertussen al aan zijn 3e maand toe en het loopt lekker. Ik sta aan de leiding met Chelsea na 6 overwinningen en 1 gelijkspel. Het ziet er ook naar uit dat ik dit seizoen eens geen verlies zal draaien.. Wat eindelijk goed nieuws is voor de club! Ook heb ik op de goedkope manier enkele super talentvolle regens kunnen aankopen die nog met een jeugdcontact rondliepen.

Exorikos

Legacy Member
Hoe draait het spel in vergelijking met 2010 op dezelfde computer?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan