Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
puni zei:Nog iemand die na de nieuwe patch net meer moeite heeft om wedstrijden te winnen? Het liep net enorm lekker bij mij, en nu slaag ik er amper nog in om wedstrijden te winnen, ondanks het feit dat ik altijd de betere ploeg met met de meeste kansen.
Om maar te zwijgen over de ridicule hoeveelheid rode kaarten..
Lamsednav zei:Ik denk niet dat dit illegaal is dus ik vraag met maar eens:
Kan er iemand de nederlandse language file van het retailspel hier eens uploaden aub?


Cin zei:
PSN:frageater16 zei:euhm hoe komt het eigelijk dat in mijn spel maar sommige woorden nederlands zijn en de rest engels? kheb bij folder luangages enkel dutch staan
Divine_One zei:Omdat je het spel gestolen hebt.
Essit zei:Pas begonnen met Club.
Peter Balette thinks Dorge Kouemaha is the best player of Club Brugge (of iets in dien aard)...
Mijn muis gaat wel richting uninstall button nu :'(
En why the f*ck heeft Club Brugge maar 1M transferbudget? Om over de leningen nog maar te zwijgen![]()


puni zei:Valt best mee, Anderlecht begint met 0,0 euro transferbudget.
Om de een of andere reden werd op het einde van mijn eerste seizoen wel 25 miljoen euro op mijn rekening gedeponeerd, onder de noemer 'other' bij income. Geen idee waar dat vandaan kwam, hoewel het mogelijk van sponsoring komt. Morgen eens tegoei bekijken alleszins.![]()
Beste speler of ni volgens de hulp trainer 