Archief - Football Manager 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lamsednav

Legacy Member
Ik denk niet dat dit illegaal is dus ik vraag met maar eens:
Kan er iemand de nederlandse language file van het retailspel hier eens uploaden aub?

n9ne

Legacy Member
13de in de competitie maar wel 0-1 gewonnen tegen aj auxerre :unsure:
Straks mss is nen journal beginne!

puni

Legacy Member
Nog iemand die na de nieuwe patch net meer moeite heeft om wedstrijden te winnen? Het liep net enorm lekker bij mij, en nu slaag ik er amper nog in om wedstrijden te winnen, ondanks het feit dat ik altijd de betere ploeg met met de meeste kansen.

Om maar te zwijgen over de ridicule hoeveelheid rode kaarten..

iTzStevee

Legacy Member
Ik zit in den auto nu op weg naar huis se :D
Juist gekocht in GM Heist o/d Berg ;)

Zebiet al meteen is testen ! :D

Sangai

Legacy Member
puni zei:
Nog iemand die na de nieuwe patch net meer moeite heeft om wedstrijden te winnen? Het liep net enorm lekker bij mij, en nu slaag ik er amper nog in om wedstrijden te winnen, ondanks het feit dat ik altijd de betere ploeg met met de meeste kansen.

Om maar te zwijgen over de ridicule hoeveelheid rode kaarten..

Ik win ook nog amper wedstrijden en ik krijg echt overdreven veel kaarten. Om de 2 matchen krijg ik een rode kaart en 5 gele kaarten per match, BAH... In de laatste 5 matchen zo al 3-4 keer punten verloren. Mijn zin voor vandaag is nu wel over.

iTzStevee

Legacy Member
De installatie van Football Manager 2011 is voltooid maar er zijn enkele fouten opgetreden tijdens de installatie. Zie het installatielogbestand voor details.

Lol ?

Offline installatie, niet via Steam :)

edit : mijn versie is trouwens al in het NL :D
maar ik ga voor de verandering is in't Engels spelen ^^

puni

Legacy Member
Cin zei:

Bijna vergeten, ge hebt toevallig geen screenshot van Dennis Praet na een paar jaar? Die maakt bij mij echt zalig veel progressie en zou wel eens even goed als Biglia kunnen worden. ^^

PSN:frageater16

Legacy Member
euhm hoe komt het eigelijk dat in mijn spel maar sommige woorden nederlands zijn en de rest engels? kheb bij folder luangages enkel dutch staan

Divine_One

Legacy Member
PSN:frageater16 zei:
euhm hoe komt het eigelijk dat in mijn spel maar sommige woorden nederlands zijn en de rest engels? kheb bij folder luangages enkel dutch staan

Omdat je het spel gestolen hebt.

iTzStevee

Legacy Member
Hoe lossen jullie het Duitsland/Nederland - Jan Jansen/Bert van Marwijk - Joachim Löw/Jogi Löw probleem op ? ;)

So far so good here :) alleen Löw nog niet.

& ik kijk uit naar wanneer er eindelijk nieuwe logopacks komen :)

DBK

Legacy Member
iemand aanraders van gratis spelers die naar een 2eklasse ploeg willen komen? :)

Essit

Legacy Member
Pas begonnen met Club.

Peter Balette thinks Dorge Kouemaha is the best player of Club Brugge (of iets in dien aard)...

Mijn muis gaat wel richting uninstall button nu :'(

En why the f*ck heeft Club Brugge maar 1M transferbudget? Om over de leningen nog maar te zwijgen :s

puni

Legacy Member
Essit zei:
Pas begonnen met Club.

Peter Balette thinks Dorge Kouemaha is the best player of Club Brugge (of iets in dien aard)...

Mijn muis gaat wel richting uninstall button nu :'(

En why the f*ck heeft Club Brugge maar 1M transferbudget? Om over de leningen nog maar te zwijgen :s

Valt best mee, Anderlecht begint met 0,0 euro transferbudget. :p

Om de een of andere reden werd op het einde van mijn eerste seizoen wel 25 miljoen euro op mijn rekening gedeponeerd, onder de noemer 'other' bij income. Geen idee waar dat vandaan kwam, hoewel het mogelijk van sponsoring komt. Morgen eens tegoei bekijken alleszins. :)

Essit

Legacy Member
puni zei:
Valt best mee, Anderlecht begint met 0,0 euro transferbudget. :p

Om de een of andere reden werd op het einde van mijn eerste seizoen wel 25 miljoen euro op mijn rekening gedeponeerd, onder de noemer 'other' bij income. Geen idee waar dat vandaan kwam, hoewel het mogelijk van sponsoring komt. Morgen eens tegoei bekijken alleszins. :)

Ok, ik ga Kouemaha dan alvast verkopen :p Beste speler of ni volgens de hulp trainer :p

Carus

Legacy Member
Begonnen met Heracles Alicante: zalig ploegske met Drenthe, Trezeguet en oude bekende Javier Portillo. Eerste wedstrijd 3-2 van Bilbao gewonnen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan