Archief - Football Manager 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lorro85

Legacy Member
weten jullie mss of er ergens een facepack/logopack/megapack te vinden is voor fm2011?

Vind zo zonder echte logo's en faces spelen toch wel heel wat minder leuk ;)

jedisparkle

Legacy Member
d0zer zei:
Ja lap....Ik heb het al zitten.... Shikabala voelt zich niet thuis.

kunde hassan nie halen :p of dieje Egyptenaar die standard heeft laten zitten, ik kan nie op zijne naam komen :cry:

gilly

Legacy Member
ge moet u scouts in brazilië zette, wat er daar allemaal van regens komt , amai :o

puni

Legacy Member
Jup. Ik heb er ook een paar op het oog, maar ze willen niet komen (en ik kan ze niet betalen :p).

gilly

Legacy Member
puni zei:
Jup. Ik heb er ook een paar op het oog, maar ze willen niet komen (en ik kan ze niet betalen :p).

ik kan ze net betalen, maar die commissie van die makelaars zijn véél te hoog.
wel balen als barcelona er dan mee gaat lopen :p

Sangai

Legacy Member
Waarom is het weer zo moeilijk om Europees een match te winnen? In FM2010 had ik daar ook zo een last mee. In de competitie en beker liep het zoals een trein, en Europees nooit iets van gebakken. Begint mij wel tegen te steken :sop:.

puni

Legacy Member
Tis bij mij ook van dat, als het een troost mag wezen. Thuis 1-6 de boot ingegaan tegen Arsenal, thuis 0-3 de boot in tegen Liverpool, thuis met meer geluk dan kunde gewonnen van Lyon, op verplaatsing tegen Rubin en Lyon twee keer verloren tegen een ploeg die minstens 45 minuten met tien stond, etc. :p

Cpt. Caparzo

Legacy Member
ben ff begonnen met Real, gewoon om er ff in te komen, tot nu toe alles al gewonnen in de voorbereiding, eerste competitiewedstrijd ga ik straks ofzo pas doen, maar het ziet er allemaal goed uit zoals gewoonlijk

Sangai

Legacy Member
puni zei:
Tis bij mij ook van dat, als het een troost mag wezen. Thuis 1-6 de boot ingegaan tegen Arsenal, thuis 0-3 de boot in tegen Liverpool, thuis met meer geluk dan kunde gewonnen van Lyon, op verplaatsing tegen Rubin en Lyon twee keer verloren tegen een ploeg die minstens 45 minuten met tien stond, etc. :p

Ik vind dat echt niet logisch. Op FM 2010 was ik 2x na elkaar kampioen met Lille (3e seizoen op weg, maar ontslag genomen), en nooit door de groepsfase van de Champions League geraakt... Echt frustrerend :p.

Edit: nu in de competitie. 0-2 voor op Sampdoria (met Napoli), ik krijg rood in de 70e minuut en ze maken nog 2-2. Grrrr...

Corleone

Legacy Member
NemesisBE zei:
Is Cleber nog altijd zo'n goede voetballer bij Club, of hebben ze hem al gedegradeerd tot amateur, wat overigens terecht zou zijn? :p
En bij Antwerp, loopt daar niet heel wat talent rond, Corleone? Put, Vogels, Martin, Pelgrims enal?



Nope op Vogels na heb ik die allemaal laten gaan na mn seizoen in tweede, zijn geen bal waard in dat spel....

Corleone

Legacy Member
d0zer zei:
Ben met Standard na een serieuze dip en blessuregolf in Play off 2 geraakt. Volgend seizoen Europees voetbal :applause:.

Ik was verrast dat ik zo een hoog budget kreeg na zo een slecht/matig seizoen.
=> Bijna 10 miljoen euro.

Alvast binnengehaald:
-Shikabala :)
-Bernardo
-Marquinhos
-Zezinho
-Wellington
-Mark van Bommel
-Lucas digne
-Server Jeparov
-Gale Agbossou

EURO CUP....here i come !

Allemaal met die 10 miljoen? ^^

Hoeveel hebde voor Bernardo betaald maar dan?

Bij den Antwerp is Eddy Wauters na één seizoen al vertrokken :D Nu Karel Vertonghen, den ene ouwe pee voor den andere ingeruild :D

d0zer

Legacy Member
Corleone zei:
Allemaal met die 10 miljoen? ^^

Hoeveel hebde voor Bernardo betaald maar dan?

Bij den Antwerp is Eddy Wauters na één seizoen al vertrokken :D Nu Karel Vertonghen, den ene ouwe pee voor den andere ingeruild :D

Shikabala : 2.1m
Bernardo : 3m
Zezinho : 4m
Wellington : 325k
Marquinhos : 1.6m
Mark Van Bommel : Gratis
Lucas Digne : 1.5m
Server Jeparov : 750k
Gale Agbossou : 700k

Dus in totaal : 14 000 025

Maar Bernardo en Shikabala had ik vorig seizoen al aangekocht(door budget aan te passen) maar die zijn pas dit seizoen bij de groep gekomen.

n9ne

Legacy Member
fm.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.

FUUUUUUUUUUUUUUu
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan