Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
d0zer zei:Ja lap....Ik heb het al zitten.... Shikabala voelt zich niet thuis.
of dieje Egyptenaar die standard heeft laten zitten, ik kan nie op zijne naam komen 
Menthal Kip'tje zei:upload em dan maar voor de whole wide worldAltijd handig om andere goede tactieken te zien.
Spel ook binnen, vriendin bracht hem mee van het shoppen in Luik![]()

jedisparkle zei:kunde hassan nie halenof dieje Egyptenaar die standard heeft laten zitten, ik kan nie op zijne naam komen
![]()
puni zei:Jup. Ik heb er ook een paar op het oog, maar ze willen niet komen (en ik kan ze niet betalen).


puni zei:Tis bij mij ook van dat, als het een troost mag wezen. Thuis 1-6 de boot ingegaan tegen Arsenal, thuis 0-3 de boot in tegen Liverpool, thuis met meer geluk dan kunde gewonnen van Lyon, op verplaatsing tegen Rubin en Lyon twee keer verloren tegen een ploeg die minstens 45 minuten met tien stond, etc.![]()
.jedisparkle zei:wast nie Meteb?
NemesisBE zei:Is Cleber nog altijd zo'n goede voetballer bij Club, of hebben ze hem al gedegradeerd tot amateur, wat overigens terecht zou zijn?
En bij Antwerp, loopt daar niet heel wat talent rond, Corleone? Put, Vogels, Martin, Pelgrims enal?
gilly zei:
d0zer zei:Ben met Standard na een serieuze dip en blessuregolf in Play off 2 geraakt. Volgend seizoen Europees voetbal :applause:.
Ik was verrast dat ik zo een hoog budget kreeg na zo een slecht/matig seizoen.
=> Bijna 10 miljoen euro.
Alvast binnengehaald:
-Shikabala
-Bernardo
-Marquinhos
-Zezinho
-Wellington
-Mark van Bommel
-Lucas digne
-Server Jeparov
-Gale Agbossou
EURO CUP....here i come !
Nu Karel Vertonghen, den ene ouwe pee voor den andere ingeruild 
Corleone zei:Allemaal met die 10 miljoen? ^^
Hoeveel hebde voor Bernardo betaald maar dan?
Bij den Antwerp is Eddy Wauters na één seizoen al vertrokkenNu Karel Vertonghen, den ene ouwe pee voor den andere ingeruild
![]()