Renegadexxripxx
Legacy Member
+-40u
in principe heb 2 sidequests niet gevonden in de laatste act.
Vond de game niet zo slecht. In ieder geval beter dan veel van de andere rpgs die er op dit moment op de markt zijn.
Kan al niet wachten op de uitleg over de conectie tussen de warden en de champion...
in principe heb 2 sidequests niet gevonden in de laatste act.
Vond de game niet zo slecht. In ieder geval beter dan veel van de andere rpgs die er op dit moment op de markt zijn.
Kan al niet wachten op de uitleg over de conectie tussen de warden en de champion...




& in het algemeen voor zo'n class kies in rpg's). Warrior class is al altijd m'n favo geweest maar ze waren echt in overvloed in de eerste game en ik speel niet graag een mage als MC maar wel als partylid
?