Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Legacy
Face all new darkspawn, forge a powerful new weapon and come face to face with an ancient horror.
Description
Targeted by a vicious criminal cartel that are hunting "the blood of the Hawke," you must put an end to their relentless attacks. Leave Kirkwall, and journey to an ancient Grey Warden prison in order to find the source of the aggression and uncover the harsh truth about the Hawke lineage. Playable from any point in the DAII campaign, face all new darkspawn, forge a powerful new weapon and come face to face with an ancient horror.
Features
• Uncover the harsh truth about the Hawke lineage
• Adventure through several new locations including a prison constructed by the Grey Wardens
• Obtain a powerful class-specific weapon to which you can apply upgrades of your choice
Details
• Release Date: July 26, 2011
• Platforms & Pricing: ◦Playstation 3 - $9.99
• PC/MAC - 800 BioWare Points
![]()
![]()
![]()
![]()
[bron]


Fredvdp zei:Ik vind The Witcher een goed spel, by the way. Ik vind het op veel vlakken gelijkaardig aan DA2: Focus op één stad, politieke en sociale conflicten als verhaalstof, etc. Het probleem van the Witcher is dat het nog meer casual is dan DA2 en DA2 gaat daar al te ver in. Mensen noemen DA2 hack & slash zonder taktiek, dat is The Witcher nog harder. Mensen klagen op het gebrek aan customization in DA2, The Witcher heeft nog minder customization.
The Witcher 2 is een ander verhaal, maar daar zal ik op oordelen als ik het heb gespeeld.
En de mods kunnen inderdaad niks verdragen. Ik zeg dat ik DA2 een beter spel vind dan The Witcher. Is dat stoken? Meer dan dat heb ik ni gezegd. Dit is een veel voorkomende discussie op fora en die zijn vaak nogal hevig, maar ik ben niet arrogant genoeg om te denken dat ik iemands mening kan veranderen dus ik gedraag mij gewoonlijk wel.
agrash zei:Ik zal er binnekort ook aan beginnen aan deze game, maar hoef (of kan) je een save file van de oude DA importeren naar deze game? Zoja, zijn de gevolgen voelbaar zoals in een mass effect 2 game of eerder nutteloos zoals bij de laatste witcher
Dit zal waarschijnlijk al eens eerder gevraagd geweest zijn maar ik ben te lui om ff enkele pagina's te overlopen.
Fdzzaigl zei:Laatste boss heeft mij efkes beziggehouden op nightmare, zeker omwille van de companion AI grrr...
Fredvdp zei:Inderdaad, er durf er wel eens ene vast steken. Ik heb een exploit gezocht en heb hem gevonden.
Als ge aan één van de vier torens gaat staan kunt ge de vlammen gewoon laten passeren en ze zullen niet al te veel schade doen.

