Archief - Dragon Age 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulreaper

Legacy Member
SeriousFace zei:
Lol als je cheats gebruikt voor Dragon age 2 verpest dat imo helemaal de ervaring. Van elke rpg.

Feit is dat Soliddough zegt dat je je damage dealers ook flink wat constitution moet geven als je op hard speelt om Area of effect aanvallen te overleven.Nogal moeilijk als je maar 3 points per x kan geven...Dus het enige wat dan helpt zijn cheats.Je ziet me toch nergens het gebruik van cheats goedkeuren?Als het spel zoveel frustraties met zich meebrengt,dan gebruik cheats op moeilijke stukken,doe ik ook als het echt te erg wordt.

dr.lee

Legacy Member
soulreaper zei:
Feit is dat Soliddough zegt dat je je damage dealers ook flink wat constitution moet geven als je op hard speelt om Area of effect aanvallen te overleven.Nogal moeilijk als je maar 3 points per x kan geven...Dus het enige wat dan helpt zijn cheats.Je ziet me toch nergens het gebruik van cheats goedkeuren?Als het spel zoveel frustraties met zich meebrengt,dan gebruik cheats op moeilijke stukken,doe ik ook als het echt te erg wordt.

Als het wat te moeilijk is zet ge u difficulty wat naar beneden he... Ik heb tot hiertoe in Hard geen extra constitution aan men mages gegeven en dat lukt tot hiertoe wel goed.
AI is idd niet al te snugger, maar als je op hard (laat staan nightmare) wil spelen is het ook de bedoeling dat je de pause functie vaak gebruikt EN veel micro-management doet EN ervoor zorgt dat je een team samenstelt waarvan de abilities perfect op elkaar inspelen.
Ik denk niet dat het Bioware hun bedoeling was een party-AI te creeren die u praktisch automatisch door hard/nightmare loodst (al is dat natuurlijk ook een handig excuus voor hun :p). Als ge het als action-rpg wilt spelen zonder veel micro-management speel dan normal, daar doet de ai zijn werk goed genoeg zodat je praktisch nooit moet ingrijpen bij partymembers (op een occasioneel moeilijker gevecht na).
Dit gezegd zijnde er zijn wel degelijk fouten in de Ai die niet zouden mogen, zoals party members die hun orders meteen vergeten nadat je ze hebt gegeven, of die toch weer van plaats veranderen nadat je ze ergens naartoe hebt gestuurd, of die ondanks het disabelen van tactics toch bepaalde spells blijven gebruiken etc. Hopelijk komt daar nog een patch voor uit.

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
Heb het op hard gespeeld en geen cheats gebruikt. Heb bepaalde gevechten een aantal keer opnieuw moeten doen door een AoE spell(door o.a fake qunari mages/blood mages), maar dat komt omdat ik niet op tijd doorhad dat er een AoE spell was. Je hebt altijd tijd genoeg om u party uit de AoE te halen voordat ze doodgaan(toch op hard). Als je ze natuurlijk er 10 seconden laat instaan, tjah...

demon326

Legacy Member
Zijn er hier nog mensen die Merrill geweldig vinden? :unsure:.

Intussen meer dan 38 uur in de game zitten, hoe de meeste aan 25 uur komen weet ik niet, maar na de expeditie zijn nog zoveel quests te doen, gewoon goed zoeken :)

Xylan

Legacy Member
benny zei:
Zijn er hier nog mensen die Merrill geweldig vinden? :unsure:.

Intussen meer dan 38 uur in de game zitten, hoe de meeste aan 25 uur komen weet ik niet, maar na de expeditie zijn nog zoveel quests te doen, gewoon goed zoeken :)

Merrill was één van mijn favorieten, samen met Hawke's zus.

Heb DA2 zelf uitgespeeld, met alle sidequests done (buiten die wapens zoeken voor de Qunari, die vond ik nergens) op 35 uur.

SXe

Legacy Member
Illani zei:
Merrill was één van mijn favorieten, samen met Hawke's zus.

Heb DA2 zelf uitgespeeld, met alle sidequests done (buiten die wapens zoeken voor de Qunari, die vond ik nergens) op 35 uur.

Mijn zus is dood dankzij mij :(

FFFFFUUUUUUU, was mijn favoriete partymember

Xylan

Legacy Member
SXe zei:
Mijn zus is dood dankzij mij :(

FFFFFUUUUUUU, was mijn favoriete partymember

Same & mijn healer... Dus moest ik die Anders meenemen en Merill eruitgooien. Khad ze niet moeten meenemen naar de Deep Roads...

Soliddough

Legacy Member
@Illani
Je zus blijft leven als je Anders tegelijkertijd meeneemt. Als ze dan corrupted wordt door darkspawn blood heb je de optie om haar een grey warden te maken

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
@soliddough & illani
Maar je kan haar dan toch niet meer in je party hebben tot op het laatste

demon326

Legacy Member
Bar-Bar Slinks zei:
@soliddough & illani
Maar je kan haar dan toch niet meer in je party hebben tot op het laatste


idd, als je daar thuis laat, moet ze naar de circle gaan... dus geef haar best niet teveel belangrijke spells:p

Daitaito

Legacy Member
spel juist uitgespeeld op 28 uren.
lvl 21 2h warrior
Meeste quest/sidequests gedaan.
een paar over het hoofd gezien :/
ohja vanavond 2de keer spelen, zal een female evil healerke zijn :p
en merril.. *miauf*

demon326

Legacy Member
uitgespeeld na 40 uur, 30 minuten! Twee quests niet omdat eentje bugged is, de ander geen zin in om zwaarden te zoeken:p

Gentei

Legacy Member
Oke ik heb juist 50 gold gegeven aan die bertrand voor de expeditie maar telkens als ik tegen heb praat zegt hij "Better finish whatever buisiness you have in the city, we'll be gone....." enz...

Ik krijg geen optie om te zeggen dat ik nu klaar ben...??
of is het omdat ik nog een sidequest heb openstaan? Kan ik die niet abonden doen ofzo?

demon326

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Oke ik heb juist 50 gold gegeven aan die bertrand voor de expeditie maar telkens als ik tegen heb praat zegt hij "Better finish whatever buisiness you have in the city, we'll be gone....." enz...

Ik krijg geen optie om te zeggen dat ik nu klaar ben...??
of is het omdat ik nog een sidequest heb openstaan? Kan ik die niet abonden doen ofzo?

Werk gewoon even alles af, mss ben je een onderdeel vergeten van die quest:p

Sebzor

Legacy Member
kan er mij iemand vertellen hoeveel plaats de save game op xbox in beslag neemt? want op doos stat er 6.5mb maar ik heb nog 22mb over en het zegt dat ik niet genoeg plaats heb om op te slaan ... raar?

SXe

Legacy Member
mp4me zei:
Hoever zit je eigenlijk in het spel als je begint aan de expedition?

Ik denk da'k een uur of 10 gespeeld heb voor ik aan de expedition begonnen ben. Maar dan had ik wel écht alles gedaan van side quests ed.

mp4me

Legacy Member
SXe zei:
Ik denk da'k een uur of 10 gespeeld heb voor ik aan de expedition begonnen ben. Maar dan had ik wel écht alles gedaan van side quests ed.

En hoeveel uur in totaal dan?Want ik begin nu aan die expedition...

Anvious

Legacy Member
Ook al uitgespeeld en begonnen aan me 2e char als Mage

Maar wat ik vreemd vind en me dus ook afvroeg in de onderstaande trailer:

YouTube - Dragon Age 2: Rise to Power Trailer

zie je allemaal gebeurtenissen die ik niet ben tegenkomen, zeker met Isabella rond 0:49 terwijl ze toch mijn romance was..
En al die slow motion combats heb ik ook niet gehad. Iemand anders die zulke scenes wel heeft meegemaakt ?? :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan