Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RazorBlade0075 zei:Vraagje: is er genoeg interactie tussen Hawke en zijn teamgenoten?
het forum is echt erg geworden op korte tijd ><
dr.lee zei:Allez, in die spirit laat'k mijn reactie op ikagura zijn onophoudelijke stroom aan zever uit.
JasperCLA zei:Als EA hier de grote schuldige van is, kan de game-industrie ferm m'n kersen kussen en zoek ik wel een andere hobby. M'n gamerbestaan gaan opvullen door hersenloze cod's te gaan spelen zie ik echt niet zitten.
.RazorBlade0075 zei:Ik heb hem ook gehaald, vanavond is spele se.
Vraagje: is er genoeg interactie tussen Hawke en zijn teamgenoten?

dr.lee zei:Echt zielig hoe hier nog steeds dezelfde gasten zitten te wenen over hoe hard dit spel in hun opinie wel niet faalt, tegelijkertijd toegevende dat ze het zelfs nog niet gespeeld hebben... hallucinant!
Ik zit nu in Act 2, gfx zijn beter als demo, spel is beter dan de demo liet uitschijnen. Enige wat me stoort is de copy/paste-techniek die ik wel vrij schandalig vindt. Ik geniet echter wel tenvolle van deze game en ben dan ook niet teleurgesteld in mijn aankoop. Ik ga wel niet akkoord met de hoge review scores, dit spel is imo meer een +-80/100 game. Zeker geen super-instant-klassieker die scores van 90+ verdiend.
Als je een uitgebreide open wereld rpg-ervaring wil in het genre van elder scrolls, koop deze game dan niet, het is een actie-rpg. Nuja, als je dragon agerigins hebt gespeeld dan weet je ook wel dat je je niet aan een openwereld dient te verwachten natuurlijk. Voor de rest zijn de combat mechanics nog steeds min of meer hetzelfde als origins, enkel de animaties zijn veranderd en de spell-combos (zoals grease-fireball) zijn nu vervangen door inter-class combo's (zodat je ook combo's kan doen met warriors en rogues, een verbetering dus).
't zou tof zijn dat die paar weners hier eens een (desnoods illegale) versie bemachtigen en het een paar uur spelen voor ze hier ongefundeerde kritiek te liggen spuien.
Vooraleer ik het verwijt krijg dat kritiek hier niet welkom is (wat helemaal niet waar is, zo is er bv geen enkel probleem met de bovenstaande post):
-kritiek mag ALS je tenminste wel het spel bezig en gespeeld heb (en niet de half afgewerkte demo omg, seriously?)
-je hoeft geen 20 pagina's zelf u eigen te herhalen, het gaat enorm vervelen en ge maakt u toch maar belachelijk. Draag liever nuttig bij tot dit topic ipv van het te saboteren. Dank bij voorbaat

Laidlaw was brought in to shepard (no pun intended) the console versions of Dragon Age: Origins after the the PC version's lead designer, Brent Knowles, decided that he didn't like the new console-centric focus of Bioware and decided to quit.
NightSky zei:Er zijn nog andere developers ook hé.



