soulreaper
Legacy Member
Cheshire Cat zei:Betere moderatie zou inderdaad wel toepasselijk zijn in deze topic. Ik heb alleszins weinig goesting om hier nog een discussie over de game te starten met al deze nonsense.
Soit. Binnen twee weken, na mijn vakantie, kan ik het eindelijk onder handen nemen. Ben eerlijk gezegd benieuwd naar de presentatie van het verhaal. Hopelijk komen ze hier sterker uit de hoek dan bij Origins, welke ik overigens maar pover vond story-wise.
Dit betekend dus dat enkel degenen die het spel goed vinden hun mening mogen zeggen en dat de "whiners" moeten zwijgen?Ooit gehoord van vrijheid van mening?Of moet mijn mening stroken met de jouwe,indien dit niet zo is,dan moet ik zwijgen of wat?
Ik heb al ettelijke keren gezegd dat ikzelf NIET beweer dat het spel slecht is,aangezien ik het niet heb gespeeld buiten de demo en hetgene ik weet van screenshots en trailers.Maar als je eens de tijd neemt om rond te lezen en je niet enkel laat leiden door wat je hier leest(maar dat doe je waarschijnlijk niet he,er zijn hier genoeg members die denken dat 9lives het enige juiste forum is),dan moet je toegeven dat Bioware serieuze steken heeft laten vallen.Accounts die gebanned zijn waardoor ze niet hun DA2 game kunnen registreren en dus geen DLC hebben,DLC's die niet werken,Gamecrashes,Ongewenste DRM toevoegen.
EA heeft veel te snel geld nodig gehad en wij zijn de dupe.Als ik 50 euro voor een game wil neertellen dan wil ik waar voor mijn geld,en niet een game wat in alle opzichten slechter is dan de opvolger.
Oh ja
tory wise is nog slechter dan DA:O :ironic:


rigins hebt gespeeld dan weet je ook wel dat je je niet aan een openwereld dient te verwachten natuurlijk. Voor de rest zijn de combat mechanics nog steeds min of meer hetzelfde als origins, enkel de animaties zijn veranderd en de spell-combos (zoals grease-fireball) zijn nu vervangen door inter-class combo's (zodat je ook combo's kan doen met warriors en rogues, een verbetering dus).
Dacht dat ik al de enige was die het 'omg op het officiële forum heeft iedereen kritiek' commentaar beu aan het worden was. 
.
Allez, in die spirit laat'k mijn reactie op ikagura zijn onophoudelijke stroom aan zever uit.