Archief - DiRT 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Viggo

Legacy Member
Ik heb vroeger veel bij TheHut besteld tot opeens da levertijd naar 2 tot 3 weken ging. Waarom? I don't know, I don't care.
Bestel nu bij Amazon. Voorbeeldje: maandag verzonden, woensdag in de bus ;)

TheCeet

Legacy Member
daedalus zei:
zijn er nog mensen aan het wachten op hun kopie van the hut?
begin te denken dat pre orders geen zin meer hebben daar.

ik had het eerst daar besteld maar snel geannuleerd en bij shopto.net gepre-orderd.
Ik kreeg het namelijk maandag in de brievenbus dus een dag voor de release :) voor bedrag van 41€ incl verzending

Liquid Li0n

Legacy Member
is er ergens een demo van, normaal doet codemasters dit toch steeds

diknmuis

Legacy Member
TheCeet zei:
ik had het eerst daar besteld maar snel geannuleerd en bij shopto.net gepre-orderd.
Ik kreeg het namelijk maandag in de brievenbus dus een dag voor de release :) voor bedrag van 41€ incl verzending

shopto is idd altijd snel, kheb het nog nie veel kunnen spelen, maar die manta is wel zoals ne echte 400, btw zag in een rangschiking (ai) ne bmw m3 e30 staat, deze zit er toch (wrs jammergenoeg) niet in?

TheCeet

Legacy Member
diknmuis zei:
shopto is idd altijd snel, kheb het nog nie veel kunnen spelen, maar die manta is wel zoals ne echte 400, btw zag in een rangschiking (ai) ne bmw m3 e30 staat, deze zit er toch (wrs jammergenoeg) niet in?

Die BMW M3 e30 zit in de DLC ;)

TheCeet

Legacy Member
diknmuis zei:
woot woot
in die online code met die 5 cars dan??

Neen. Ik wit nie welke wagens dat zijn.

Hieronder zie je wel de info over de DLC's die betaald zijn ;)
Open
Ford Escort Mk.II

GroupB
Lancia Delta S4
Peugeot 205 T16 Evo 2

90s 80s RWD
BMW M3 Rally

70s
Ford Escort Mk.II
Lancia Stratos

RallyCross
Ford Forcus ST RallyCross
Citroen C4 RallyCross

Modern Trailbraizer
Chevrolet Camaro SSX Concept
Ford Mustang GT

GYMKHANA
Scion tC
Saturn SKY
MINI Cooper S GYMKHANA
The above cars will be released via the following packs:

Power And Glory Car Pack
Chevrolet Camaro SSX Concept
Ford Forcus ST RallyCross
Lancia Delta S4
BMW M3 Rally
Scion tC

Mud And Guts Car Pack
Peugeot 205 T16 Evo 2
Citroen C4 RallyCross
Ford Mustang GT
Saturn Sky
Lancia Stratos

Variety Unlock Pack
Horn Pack
Texaco Racing Team Pack
Brembo Racing Team Pack
eam YOKOHAMA Pack
Mobil 1 Performance Team Pack
Teams And Cars Unlock Pack

Variety Vehicle Pack
Ken Block Special Pack
Mini Gymkhana Special Pack
Colin McRae Vision Charity Pack

Pino87

Legacy Member
Mensen die nog online spelen? Heb enkel de online trophys nodig. Iemand die wilt helpen?

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Vraagske,

als ik hier op kot online ga (heb hier Scarlet student broadband) en ik zoek een match, dan create het spel automatisch mijn eigen game. Moet dan vaak heel lang wachten voor er iemand bij komt, en als er iemand komt is die meestal direkt weg omdat we maar met 2 zijn..

Als ik bij mijn thuis speel (telenet..) zoekt hij altijd een reeds bestaande, gevulde party ipv een eigen game te createn. Daardoor kan ik altijd direkt racen met een man of 6-8.

Iemand enig idee hoe dit komt?

{YA}Gr3c0

Legacy Member
[youtube]derTtx3HBeg[/youtube]

Thx koolcast , nu zal ik het wel onthouden :)

seurinck

Legacy Member
TheCeet zei:
Neen. Ik wit nie welke wagens dat zijn.

Hieronder zie je wel de info over de DLC's die betaald zijn ;)

die 5 wagens met die vip code zijn de volgende:

'95 Subaru Impreza
Peugeot 405 T16
colin Mcrae R4
Hummer H3
Ford Sierra cosworth RS500.


hm blijkbaar komt er nog veel DLC :niceone:

koolcast

Legacy Member
Ik ben bezig met L.A. Noire en daarna inFamous 2, hij zal nog een tijdje stof happen.:p

TheCeet

Legacy Member
ik ben voor de platinum aan het gaan.

Alle grote seizoenen zijn uitgespeeld.
Nu bezig aan de kleine driehoeken maar man wat zijn die moeilijk en duren ze lang :D

Viggo

Legacy Member
TheCeet zei:
ik ben voor de platinum aan het gaan.

Alle grote seizoenen zijn uitgespeeld.
Nu bezig aan de kleine driehoeken maar man wat zijn die moeilijk en duren ze lang :D
Dat het lang duurt ben ik akkoord mee maar moeilijk ist nu ook weer niet hé. Tzijn identiek dezelfde disciplines (alsk et zo mag zeggen) als de 4 seizoenen. Tmoet nu ook niet in een paar uurtjes gedaan zijn.
Maar kversta je wel hoor, begrijp me niet verkeerd. Het is een easy platinum die veel tijd in beslag zal nemen, zowel off- als online ( waar je 250.000 fans moet hebben om die superstar trophy te krijgen... :s )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan