Archief - DiRT 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Li1quid

Legacy Member
nuclear zei:
is idd stom, ze zouden alles moeten afzetten, zelfs de hulpjes voor het besturen van de wagen!

Die hulpjes maken mij niet veel uit... Maar in de online zeggen wanneer ze moeten remmen om perfect te rijden gaat toch te ver. De kennis van de tracks gaat hier totaal bij verloren. En dat de MP ook 10fps minder draait maakt het er ook niet beter op.

TheCeet

Legacy Member
voor de race lijn en assists tegen te gaan doe ik Hardcore races...

Li1quid

Legacy Member
TheCeet zei:
voor de race lijn en assists tegen te gaan doe ik Hardcore races...

Alleen cockpit view gaat weer te ver voor mij. Serieuze tegenvaller voor mij.

syndrom

Legacy Member
alles af (behalve ABS) en hud ook af + cockpit view = way to go.

seurinck

Legacy Member
seg is de eerste DLC al verkrijgbaar ?

Ik kong gisteren op de store maar ik zag gwn nieks van alles wat verkrijgbaar is.

Vykus

Legacy Member
al enkele malen mijn code ingevuld hij haalt de packs binnen installeert ze maar kzie niets in dirt 3 :oink:

iemand idee hoe ik dit kan oplossen, want zonder dat hij de redeem code aanvaard kan ik niet online :(

TheCeet

Legacy Member
Vykus zei:
al enkele malen mijn code ingevuld hij haalt de packs binnen installeert ze maar kzie niets in dirt 3 :oink:

iemand idee hoe ik dit kan oplossen, want zonder dat hij de redeem code aanvaard kan ik niet online :(

kijk by je download geschiedenis in de Ps Store. Daar kan je hem nog eens downloaden en installeren ;)

mijas65

Legacy Member
ale platinum op alle dc challenges

kben aant twijfelen om de online code te gebruiken of niet het zou enkel voor platinum zijn :s

daedalus

Legacy Member
ben nog steeds aan het wachten op mijn kopie van the hut :'(

wel tijd om shift 2 uit te spelen :)

BuZzZeR

Legacy Member
mijas65 zei:
ale platinum op alle dc challenges

kben aant twijfelen om de online code te gebruiken of niet het zou enkel voor platinum zijn :s

kzou het niet laten eiglk als je al zover zit en fun hebt in online racen. ik zit serieus te zweten op die dc challenges en voel me echt een noob :p

super_veloce

Legacy Member
mijas65 zei:
ale platinum op alle dc challenges

kben aant twijfelen om de online code te gebruiken of niet het zou enkel voor platinum zijn :s

de online trophys zijn niet moeilijk, alleen 'superstar' zal wat tijd vragen

Li1quid

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Hoe komt het dat al die auto's als konijnen rondspringen in multiplayer? Ik was daarstraks de pro tour circuit racing aan' doen en mijn tegenstanders huppelden precies rond op het circuit.

Lag waarschijnlijk

daedalus

Legacy Member
zijn er nog mensen aan het wachten op hun kopie van the hut?
begin te denken dat pre orders geen zin meer hebben daar.

Cor3

Legacy Member
daedalus zei:
zijn er nog mensen aan het wachten op hun kopie van the hut?
begin te denken dat pre orders geen zin meer hebben daar.

Jup, ik ben ook nog altijd aan het wachten. L.A. Noire is ook nog altijd niet binnen. Eerste keer dat ik slechte ervaringen heb bij The Hut, maar ik zal in de toekomst toch via Amazon bestellen, denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan