Archief - DiRT 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nuclear

Legacy Member
Vanaf wanneer kunnen we online met dirt3?
Of moeten we wachten tot de playstation store terug 'up' is?

TheCeet

Legacy Member
Idd wachten tot de PS Store online is. Ten laatste nu dinsdag hoop'k

TheCeet

Legacy Member
koolcast zei:
Store update is bij ons altijd op woensdag...

ja maar de store moet tog terug opgestart worden? En sony zei dat alles terug werkt ten laatste op 31 mei.

Scifo

Legacy Member
Kheb eigelijk hetzelfde gevoel. Ik vond dirt 2 ook veel leuker. Tracks waren ook veel origineler. (Marocco :3)

- Gymkhana zegt me momenteel weinig. Blokjes omver rijden. Joepi, altijd al willen doen! -.-
- Driftstage om punten te sprokkelen. Bah

Nadruk ligt blijkbaar bij het driften. Ofwel moet ik mijn controller bovenhalen want met stuur haal ik er geen plezier uit.

Eerlijk gezegd zou Codemasters gewoon puur een rally spel moeten uitbrengen. Lijkt me veel interessanter, en ze hebben de capaciteiten om dit tot een goed einde te brengen. (ofwel de carriere toch anders aanpakken en elk segment onderverdelen want nu ligt alles zo door elkaar pff)

Ps: Zit nog maar aan het einde van season 1, mss dat het spel daarna pas echt begint. Dat kan ook :p

vrukkus

Legacy Member
Ik moet bovenstaande berichten bijtreden. Had ook meer plezier met DIRT 2 en zelfs met de eerste Dirt.
Maar mss maakt online een deel goed. lets hope.

Adrei

Legacy Member
Scifo zei:
Kheb eigelijk hetzelfde gevoel. Ik vond dirt 2 ook veel leuker. Tracks waren ook veel origineler. (Marocco :3)

- Gymkhana zegt me momenteel weinig. Blokjes omver rijden. Joepi, altijd al willen doen! -.-
- Driftstage om punten te sprokkelen. Bah

Nadruk ligt blijkbaar bij het driften. Ofwel moet ik mijn controller bovenhalen want met stuur haal ik er geen plezier uit.

Eerlijk gezegd zou Codemasters gewoon puur een rally spel moeten uitbrengen. Lijkt me veel interessanter, en ze hebben de capaciteiten om dit tot een goed einde te brengen. (ofwel de carriere toch anders aanpakken en elk segment onderverdelen want nu ligt alles zo door elkaar pff)

Ps: Zit nog maar aan het einde van season 1, mss dat het spel daarna pas echt begint. Dat kan ook :p

Na seizoen 3 komt er nog World tours, waar je dan bv Rally hebt, Trail blazer, X-games, noem maar op .. en bij rally hebt ge dan de 4 landen, waarvan elk 5 stages. But that's it. (bij de seizoenen zelf ga je nog ook rally vinden ze)

Kvind het nog wel een tof spel, heb het wel met de bedoeling gekocht om online te spelen en genieten van het rally aspect, beiden zitten er in.
Maar idd, ik zou toch echt wel graag eens een volledige officiele rally game van hun willen zien met al de parcours & wagens.

Maar het spel is super, ik vind het al veel toffer dan GT5 bv. :p En als de store terug up is, en we onze vip code kunnen invoeren dat het pakken leuker gaat zijn als je online kunt spelen want 't is toch met je vrienden of online waar je het meeste plezier uit haalt hé.

Ik heb Dirt 1 of 2 nooit gespeeld (vond de demo's bv ook maar niets)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Adrei zei:
Na seizoen 3 komt er nog World tours, waar je dan bv Rally hebt, Trail blazer, X-games, noem maar op .. en bij rally hebt ge dan de 4 landen, waarvan elk 5 stages. But that's it. (bij de seizoenen zelf ga je nog ook rally vinden ze)

Kvind het nog wel een tof spel, heb het wel met de bedoeling gekocht om online te spelen en genieten van het rally aspect, beiden zitten er in.
Maar idd, ik zou toch echt wel graag eens een volledige officiele rally game van hun willen zien met al de parcours & wagens.

Maar het spel is super, ik vind het al veel toffer dan GT5 bv. :p En als de store terug up is, en we onze vip code kunnen invoeren dat het pakken leuker gaat zijn als je online kunt spelen want 't is toch met je vrienden of online waar je het meeste plezier uit haalt hé.

Ik heb Dirt 1 of 2 nooit gespeeld (vond de demo's bv ook maar niets)

Ik kan nu ook beginnen aan die Rally World Tour & Seizoen 1 & 2 zijn uitgereden.

Ik vind het persoonlijk veel beter dan Dirt 1 & 2 samen. Rally in GT 5 vind ik maar niks als je Dirt 3 er recht tegenover zet. Ze hadden dat er beter uitgelaten en meer gewone races in gestoken.

Trail blazer is insane, je hebt geen copiloot en je rijdt dan nog met een rally auto met meer dan 500 bhp. Concentratie is hier vereist :p

Die gymkhana gedoe vind ik ook wel tof, zeker met men G27. Wel leuk om in enkele minuten zoveel mogelijke punten (stunts) bij elkaar zien te rapen.

Ik moet dit wel ASAP uitspelen want binnen 2 weken komt DNF uit :applause:

Good work Codemasters :niceone:

Scifo

Legacy Member
Stom vraag maar hoe unlockte season 2? Gewoon Ghymkhana in season 1 uitrijden?

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Scifo zei:
Stom vraag maar hoe unlockte season 2? Gewoon Ghymkhana in season 1 uitrijden?

Euh dat kan, daarna heb je nog de Final maar ik denk met Ghymkhana uirijden dat Seizoen 2 unlockt moet zijn

Scifo

Legacy Member
Ah k, des te beter. Dan kan ik minder leuke dingen gewoon skippen zoals ik al bezig was :p

Viggo

Legacy Member
Scifo zei:
Stom vraag maar hoe unlockte season 2? Gewoon Ghymkhana in season 1 uitrijden?
Als je een podium finish hebt in de final van Gymkhana kan je beginnen met season 2.

Scifo

Legacy Member
Een duidelijk antwoord. Merci!

Deze avond nog eens wat verder spelen dan.

seurinck

Legacy Member
de carrière vind ik idd ook maar wat simpel.
ze hadden dan beter die overgenomen van F2010.

de rally zit wel goed hoor maar nog te weinig naar mijn gedacht.
Hopen dat de opvolger 100% rally is.

Li1quid

Legacy Member
500,000 kunnen halen op zo een ghmkhama freestyle event. Ben best fier op mezelf :p

Viggo

Legacy Member
Li1quid zei:
500,000 kunnen halen op zo een ghmkhama freestyle event. Ben best fier op mezelf :p
Tis gYmkhaNa ;)

Anyway, congratz. Maar hoe komt het dat je dan die trophy niet staan hebt in jou lijst? Je hebt nog maar 2%...
Kheb mij al ferm nerveus zitten maken op die gymkhana tutorials. Kheb op alles platinum, buiten op de drift tutorial. Kga het efkes stoppen of men controller vliegt de grond in...

koolcast

Legacy Member
viggoht zei:
Anyway, congratz. Maar hoe komt het dat je dan die trophy niet staan hebt in jou lijst? Je hebt nog maar 2%...

Omdat hij misschien zijn trophies nog niet gesynchroniseerd heeft.;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan