Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nuclear zei:Vanaf wanneer kunnen we online met dirt3?
Of moeten we wachten tot de playstation store terug 'up' is?
koolcast zei:Store update is bij ons altijd op woensdag...

Scifo zei:Kheb eigelijk hetzelfde gevoel. Ik vond dirt 2 ook veel leuker. Tracks waren ook veel origineler. (Marocco :3)
- Gymkhana zegt me momenteel weinig. Blokjes omver rijden. Joepi, altijd al willen doen! -.-
- Driftstage om punten te sprokkelen. Bah
Nadruk ligt blijkbaar bij het driften. Ofwel moet ik mijn controller bovenhalen want met stuur haal ik er geen plezier uit.
Eerlijk gezegd zou Codemasters gewoon puur een rally spel moeten uitbrengen. Lijkt me veel interessanter, en ze hebben de capaciteiten om dit tot een goed einde te brengen. (ofwel de carriere toch anders aanpakken en elk segment onderverdelen want nu ligt alles zo door elkaar pff)
Ps: Zit nog maar aan het einde van season 1, mss dat het spel daarna pas echt begint. Dat kan ook![]()
En als de store terug up is, en we onze vip code kunnen invoeren dat het pakken leuker gaat zijn als je online kunt spelen want 't is toch met je vrienden of online waar je het meeste plezier uit haalt hé.Adrei zei:Na seizoen 3 komt er nog World tours, waar je dan bv Rally hebt, Trail blazer, X-games, noem maar op .. en bij rally hebt ge dan de 4 landen, waarvan elk 5 stages. But that's it. (bij de seizoenen zelf ga je nog ook rally vinden ze)
Kvind het nog wel een tof spel, heb het wel met de bedoeling gekocht om online te spelen en genieten van het rally aspect, beiden zitten er in.
Maar idd, ik zou toch echt wel graag eens een volledige officiele rally game van hun willen zien met al de parcours & wagens.
Maar het spel is super, ik vind het al veel toffer dan GT5 bv.En als de store terug up is, en we onze vip code kunnen invoeren dat het pakken leuker gaat zijn als je online kunt spelen want 't is toch met je vrienden of online waar je het meeste plezier uit haalt hé.
Ik heb Dirt 1 of 2 nooit gespeeld (vond de demo's bv ook maar niets)

Scifo zei:Stom vraag maar hoe unlockte season 2? Gewoon Ghymkhana in season 1 uitrijden?
Als je een podium finish hebt in de final van Gymkhana kan je beginnen met season 2.Scifo zei:Stom vraag maar hoe unlockte season 2? Gewoon Ghymkhana in season 1 uitrijden?
Tis GymkHanaRufusthedog zei:Ja lap Ik zit vast in seizoen 2 door die Ghymkana in de Xgames finale![]()

Rufusthedog zei:Ze hadden dat er als DLC moeten bijstoppen

Tis gYmkhaNaLi1quid zei:500,000 kunnen halen op zo een ghmkhama freestyle event. Ben best fier op mezelf![]()

viggoht zei:Anyway, congratz. Maar hoe komt het dat je dan die trophy niet staan hebt in jou lijst? Je hebt nog maar 2%...
