Archief - DiRT 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

seurinck

Legacy Member
ja ze ge hebt daar parking lot/ the depot en de power station.
moet ge iets van 80 missions doen.
en in de parking lot moet ge 23 dingen doen ma kgeraak maar aan 22.

rally is zeer verslavend, maar toch wat kort vind ik.
+ maar 4 landen voor rally. had wa gehoopt op meer ( UK/Duitsland/Mote-Carlo ... )
maja mss later met dlc dat zou fijn zijn.

ik moet zeggen dat de rally cross ook vies verslavend is, tgaat er veel heftiger aan toe !

Adrei

Legacy Member
Ja er mocht idd wat meer variatie zijn in landen, ale die landen die je opnoemt.
Ik vind Finland toch al heel vet, al redelijk goed moeten oppassen en al een paar keer over kop gegaan omdak iets te kort te bocht nam ofzo.

Ook head 2 head vind ik zalig ^^

Zalig spel in ieder geval.

moeder_theresa

Legacy Member
Positief:

- vette rally actie
- genoeg variatie
- vette auto's (vooral de klassiekers)
- mooie graphics
- zalige besturing
- beter dan Dirt 2 (minder Amerikaans)
- veranderlijk weer
- sneeuw en rally in het donker

Negatief:

- gymkhana
- jeeps en buggys
- te weinig landen om rally in te rijden
- te snel uitgespeeld
- slechter dan Dirt 1

MegaMentor

Legacy Member
Waarom is Gymkhana een negatief punt? En jeeps en buggies for that matter?

stuikerd

Legacy Member
koolcast zei:
Driften met de G27 is bijna niet te doen...En in het laatste event makkelelijk de eerste plaats behaald. Wel met de controller, majah.:p

Gewoon direct die gele blokken omver rijden die zogoed als voor je neus staan, 2-3 donuts draaien, dan 4-5 spins, vervolgens weer wat van die gele blokken omver rijden, een air maken, donut draaien...Easy om dan de eerste plaats te behalen.;)

Het spinnen en de donuts vind ik trouwens het makkelijkste aan Gymkhana, buiten die blokken omver rijden natuurlijk.

Enkel kan ik het spinnen wel niet fatsoenlijk met mijn G27, omdat ik de handrem nog gevonden heb.:$ Ik heb nog maar enkel de rem gebruikt.:p

Ik heb nen driving force gt. Heb nog nie geprobeerd om te driften mee controller.

seurinck

Legacy Member
ja idd Finland kan wel veradelijk zijn met de bochten vooral met de grachten aan de kanten.
Maar toch te weining variatie aan landen voor rally's.
Auto's zij er genoeg, ( enkel spijtig van de 205, delta S4 en de escort )

De gymkhana vind ik nu niet negatief is een wat anders dan puur snelheid halen.
maar lekker u kunstjes doen, vind ik wel goed ja.

die buggy en jeeps moesten nu niet echt voor mij, maar kben al blij dat er veel van die amerikaanse races verdwenen zijn.

Nu heb ik gelezen dat er 4 dlc packs zouden uitkomen waaronder ook de Monte carlo DLC.
Dus ik neem aan det we binnekort ook gaan kunnen rally rijden in monte-carlo :p
en dat de 205, delta S4 & de escort MK2 wss ook aangeboden zullen worden als dlc.

Kheb nog nie veel gespeeld maar kheb allesins al veel meer plezier gehad met dirt3 dan met dirt2.

devil

Legacy Member
ik snap in die parking lot ,

at the ramps end

ik heb dat allemaal gedaan volgens mij en da ga ni.
of waar is dat juist a ge overal moet tussen drifen ?

Shark_87

Legacy Member
Ik speel graag racers, maar ben wel niet echt een rallyfanaat. Is dit spel dan de moeite? Wat we wel boeit, is rallycross.

seurinck

Legacy Member
devil zei:
ik snap in die parking lot ,

at the ramps end

ik heb dat allemaal gedaan volgens mij en da ga ni.
of waar is dat juist a ge overal moet tussen drifen ?

ach die vond ik ook nie, ma die heb ik ondertussen gevonden.

Je hebt op het einde van de grote ramp 2 betonnen rioolbuizen die op hunne kop staan, en dan verder 2 palen met banden erond.

je moet daar tussen driften, dus eerst tussen de 1ste rioolbuis & banden en vervolgens door driften zodat ge ook door de 2de rioolbuis en banden zijt.

hopelijk verstaat ge u er wa aan.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Bloob zei:
bij mij lukt alleen die "perform a 180 jump" ofzoiets niet :(

Jump oprijden, handrem op, naar rechts of links draaien en hopen dat je terug veilig landt :D

Viggo

Legacy Member
Zat vandaag in de brievenbus (Amazon). Daarnet eens vlug geprobeerd, besturing is precies heel wat veranderd sinds Dirt 2.

hatetn

Legacy Member
viggoht zei:
Zat vandaag in de brievenbus (Amazon). Daarnet eens vlug geprobeerd, besturing is precies heel wat veranderd sinds Dirt 2.


in de positieve zin dan wel.

ik heb het gevoel dat ze ergens een post van mij hebben gezien en alles wat ik slecht vond in deel 2 er uit gelaten hebben. als ik nu zou staan roepen voor een spel met 100% rally, zou het dan ook komen?

the boogyman

Legacy Member
hatetn zei:
als ik nu zou staan roepen voor een spel met 100% rally, zou het dan ook komen?

Ik hoop het, daar zit ik echt op te wachten!

Indertijd veel bezig geweest met Collin Mcrae Rally 2! :love:

Kzou dat gevoel graag terug krijgen, kan DiRT 3 mij dit geven? Al dan niet met Rally-DLC's... :)

Bloob

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Jump oprijden, handrem op, naar rechts of links draaien en hopen dat je terug veilig landt :D

yez, zo heb ik da al 200x geprobeerd.

Al heel deel keer da ik echt perfect neerkom, en nog heb ik die nie :sad:

TheCeet

Legacy Member
Bloob zei:
yez, zo heb ik da al 200x geprobeerd.

Al heel deel keer da ik echt perfect neerkom, en nog heb ik die nie :sad:

ik vond het toch redelijk easy :p

Gewoon kome aanrijden net voor de sprong handrem en direct naar rechts of links en dan kom je perfect achterwaarts aan de andere kant van de jump ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan