seurinck
Legacy Member
ja ze ge hebt daar parking lot/ the depot en de power station.
moet ge iets van 80 missions doen.
en in de parking lot moet ge 23 dingen doen ma kgeraak maar aan 22.
rally is zeer verslavend, maar toch wat kort vind ik.
+ maar 4 landen voor rally. had wa gehoopt op meer ( UK/Duitsland/Mote-Carlo ... )
maja mss later met dlc dat zou fijn zijn.
ik moet zeggen dat de rally cross ook vies verslavend is, tgaat er veel heftiger aan toe !
moet ge iets van 80 missions doen.
en in de parking lot moet ge 23 dingen doen ma kgeraak maar aan 22.
rally is zeer verslavend, maar toch wat kort vind ik.
+ maar 4 landen voor rally. had wa gehoopt op meer ( UK/Duitsland/Mote-Carlo ... )
maja mss later met dlc dat zou fijn zijn.
ik moet zeggen dat de rally cross ook vies verslavend is, tgaat er veel heftiger aan toe !


Ik heb nog maar enkel de rem gebruikt.



ad: