Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. 

Airjinx zei:Kan iemand me vertellen hoe het spel deze keer is opgebouwd? Ik hield wel van het klassieke wk, met rally's waar je gewoon 8 (ofzo) proeven had op bekend terrein als Australië, Finland, etc. En dan de laatste proef ingaan met een paar seconden voor of achter, heelijk.
Ik vond dirt 2 een gewedige racer, maar vond er wat teveel races inzitten met die buggy's en trucks.

TheCeet zei:En volgens mij is er een trophy bug.
Als ik m'n trophies syncro komen ze niet op m'n playercard...
Nog iemand last hiermee?
TheCeet zei:En volgens mij is er een trophy bug.
Als ik m'n trophies syncro komen ze niet op m'n playercard...
Nog iemand last hiermee?
Zotten zei:De release is dinsdag 24/05![]()