Archief - DiRT 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheCeet

Legacy Member
al eens Gymkhana gedaan. Is tog wel zeer zalig extraatje :p

Edit:
De laadtijden op PS3 zijn totaal niet lang zoals het filmpje van Praga Goes Gaming...

moeder_theresa

Legacy Member
Ik heb hem ook van gisteren -> VET spel, veel beter dan deel 2.

Jonas89

Legacy Member
bericht op facebook:


Game Mania België

DiRT 3 NU te koop bij Game Mania!
10 minuten geleden

edit: sms'je ontvangen van GM

Jonas89

Legacy Member
spijtig dat je nog niet online kan racen, je hebt een vip-pass nodig die je moet ingeven via de store.... tot dinsdag dan maar wachten :p

Airjinx

Legacy Member
Kan iemand me vertellen hoe het spel deze keer is opgebouwd? Ik hield wel van het klassieke wk, met rally's waar je gewoon 8 (ofzo) proeven had op bekend terrein als Australië, Finland, etc. En dan de laatste proef ingaan met een paar seconden voor of achter, heelijk :).
Ik vond dirt 2 een gewedige racer, maar vond er wat teveel races inzitten met die buggy's en trucks.

koolcast

Legacy Member
Net wat splitscreen en Gymkhana gespeeld.:)
Morgen aan de "Tour" beginnen.:p


Airjinx zei:
Kan iemand me vertellen hoe het spel deze keer is opgebouwd? Ik hield wel van het klassieke wk, met rally's waar je gewoon 8 (ofzo) proeven had op bekend terrein als Australië, Finland, etc. En dan de laatste proef ingaan met een paar seconden voor of achter, heelijk :).
Ik vond dirt 2 een gewedige racer, maar vond er wat teveel races inzitten met die buggy's en trucks.

Deze is wat meer rally gericht dan de vorige.;)

seurinck

Legacy Member
zeg ik zie dat er geen peugeot 205 T16 en lancia delta S4 inzit en de ford escort mk2

ze zijn wle te zien in filmpjes, moet ge die unlocken ??
of gaan ze die via dlc beschikbaar maken.

Zwief

Legacy Member
Hopelijk heb ik 'm morgen ook !!!!
Gisteren lag 'm nog niet in de Mediamarkt en Bart-Smit:sad:

koolcast

Legacy Member
Driften met een G27 is niet gemakkelijk...:(
Dan het straks maar eens met de DS3 proberen.:p

seurinck

Legacy Member
hmmm ligt het aan mij of nie?

Maar ik vind dat er nog steeds weinig rally inzit.
enkel maar 4 landen waar ge rally kunt rijden.

ik geraak ook nie verder bij de missions bij die gymkhana.
ik moet er nog 1tje maar ik kan hem precies niet vinden/ juist doen.

TheCeet

Legacy Member
En volgens mij is er een trophy bug.
Als ik m'n trophies syncro komen ze niet op m'n playercard...

Nog iemand last hiermee?

baccie

Legacy Member
TheCeet zei:
En volgens mij is er een trophy bug.
Als ik m'n trophies syncro komen ze niet op m'n playercard...

Nog iemand last hiermee?

Ik heb het ook aan de hand .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan