Archief - DiRT 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

diknmuis

Legacy Member
hmmm, kzal wss voor de ps3 versie gaan, aangezien er hier de meeste liefhebbers zitten, btw dees weekend co-piloteren en volgend weekend ook, kzal dus nog nie veel kunnen spelen

koolcast

Legacy Member
Heb hem normaal morgen.:)

s1mc6g.png

devil

Legacy Member
hmm op coolblue staat het toch nog ni als in stock ?
normaal staat da wel als in stock als ze het hebben voor de officiele release

Jonas89

Legacy Member
raar, anders verzend coolblue maar op de release-datum (of dagje vroeger) maar géén week :eek:

koolcast

Legacy Member
Jonas89 zei:
raar, anders verzend coolblue maar op de release-datum (of dagje vroeger) maar géén week :eek:

Is geen week hé, 5 dagen...En als het morgen hier is zijn het eigenlijk maar 4 dagen.;) De prijs viel ook goed mee, €49.:)

Jonas89

Legacy Member
koolcast zei:
Is geen week hé, 5 dagen...En als het morgen hier is zijn het eigenlijk maar 4 dagen.;) De prijs viel ook goed mee, €49.:)

hopelijk verkoopt GM dan ook vroeger... :p

koolcast

Legacy Member
Hoop het voor jullie.:)
Meestal als de ene het begint de verkopen kan de andere niet lang wachten...

{YA}Gr3c0

Legacy Member
@koolkast

Ik heb net dezelfde mail gekregen. Dus met een beetje hoop wordt die morgen aan huis geleverd? Weet jij mss ook wanneer? smorgens of meer snamiddags?

koolcast

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Dus met een beetje hoop wordt die morgen aan huis geleverd? Weet jij mss ook wanneer? smorgens of meer snamiddags?

Laten we hopen he.:) Meetsal is dat hier in de voormiddag, soms ook in vroege namiddag. Natuurlijk hangt dat van hun route af.;)

hatetn

Legacy Member
Jonas89 zei:
raar, anders verzend coolblue maar op de release-datum (of dagje vroeger) maar géén week :eek:



ik heb in heel mijn leven maar 2 orders gedaan daar
SFIV de volle week voordat het uitkwam.
MK 3 of 4 dagen voor het uitkwam.

moet zowat de snelste shop zijn die er is als je iets vroeg wilt spelen. wel te duur naar mijn gedacht voor een online shop te zijn.

ipv te zeggen dat je het hebt zou je beter zeggen hoe het speelt.:naughty:

vrukkus

Legacy Member
@ Napke lucky bastard. Maar om eerlijk te zijn zou je beter wachten met spelen tot iedereen het heeft. Kwestie van op gelijke voet te beginnen. :evil:

Viggo

Legacy Member
vrukkus zei:
@ Napke lucky bastard. Maar om eerlijk te zijn zou je beter wachten met spelen tot iedereen het heeft. Kwestie van op gelijke voet te beginnen. :evil:
Zou jij 2 toppers kunnen laten liggen terwijl ze recht voor je neus liggen.....?!? ;)

vrukkus

Legacy Member
viggoht zei:
Zou jij 2 toppers kunnen laten liggen terwijl ze recht voor je neus liggen.....?!? ;)

Tuurlijk niet, ik zou zelfs geen tijd meer nemen om hier een foto te komen posten. Gewoon direct volle bak spelen. :p

seurinck

Legacy Member
och man ik wil die nu ook al.
kzal moeten wachten tot de sms van GM, en ik zit just met de late ploeg volgende week :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan