Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mentor0 zei:Why the hell rijd die op Automatic![]()
The_Stig zei:ik rijd ook altijd automatich (kaske btw)
The_Stig zei:ik rijd ook altijd automatich (kaske btw)

sSn1p3dZz zei:True maar manual shifting op Dirt is niet zo easy als op GT5 vind ik moet je veel meer aandacht op hebben en hoor je minder goed op de Dirt series als op GT5, maar dit is mijn oppinion.


TheCeet zei:Gameplay: First Look by Inside Sim Racing
[youtube]3xIXbqnWvyM[/youtube]


Scifo zei:Die crashes zijn idd wel lekker, deurtjes eraf ja!
[youtube]f79S1S8AzKQ[/youtube]

mentor0 zei:Klote Youtube vandaag weer... Geen enkele video die tegoei laad.

baccie zei:Ik heb hem besteld .![]()