stuikerd zei:
vin driften en ghymkhana echt nie gemakkelijk.
Driften met de G27 is bijna niet te doen...En in het laatste event makkelelijk de eerste plaats behaald. Wel met de controller, majah.
Gewoon direct die gele blokken omver rijden die zogoed als voor je neus staan, 2-3 donuts draaien, dan 4-5 spins, vervolgens weer wat van die gele blokken omver rijden, een air maken, donut draaien...Easy om dan de eerste plaats te behalen.
Het spinnen en de donuts vind ik trouwens het makkelijkste aan Gymkhana, buiten die blokken omver rijden natuurlijk.
Enkel kan ik het spinnen wel niet fatsoenlijk met mijn G27, omdat ik de handrem nog gevonden heb.

Ik heb nog maar enkel de rem gebruikt.
