Archief - DiRT 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
TheCeet zei:
dus tegen dan gaan ze wel tevoorschijn komen? raar ze

vond het ook raar, k'dacht eerst dat het aan PSN ligt. Maar kga nog effe wachten om aan deze game te beginnen totdat de PSN-store online is (voor vip-paas & extra auto's van GM)

seurinck

Legacy Member
Ik ben de mijnen zaterdag al gaan halen naar de GM.
dus ik neem aan dat ze wel al in alle GM stores te koop zijn.

Fraze

Legacy Member
seurinck zei:
Ik ben de mijnen zaterdag al gaan halen naar de GM.
dus ik neem aan dat ze wel al in alle GM stores te koop zijn.

Tis te hopen, anders rij ik voor niks :p

Zwief

Legacy Member
Eindelijk.....ik heb 'm:applause: : Gamemania Hasselt.
Mediamarkt en Bart-Smit was nog steeds nikske

Adrei

Legacy Member
Zwief zei:
Eindelijk.....ik heb 'm:applause: : Gamemania Hasselt.
Mediamarkt en Bart-Smit was nog steeds nikske
Ik heb hem ook, gaan halen in GM Genk, zaten nog veel copietjes! Woop woop.
Nu maar eens insteken.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Career : 24 %
Driver Reputation : 10

Season 1 uitgespeeld, Season 2 (zit in de helft)

Er zitten daar toch een paar tricky races tussen ze zowel rally als gymkhana events.

I :love: it

TheCeet

Legacy Member
Ghymkhana op alles goud in opleiding en laatste event 1ste plaats :D

Na ik career heb uitgespeeld gaan voor de platina's.

Voor de rest de rally is zooo verslavend

EternalSilence

Legacy Member
Eerst maar eens m'n dirt 2 uitspelen voor ik aan dirt 3 begin :p

mijas65

Legacy Member
TheCeet zei:
Ghymkhana op alles goud in opleiding en laatste event 1ste plaats :D

Na ik career heb uitgespeeld gaan voor de platina's.

Voor de rest de rally is zooo verslavend

platinas vallen nog mee enkel veel moeilijkheden met die drift proeven op die rally tracks ...

koolcast

Legacy Member
stuikerd zei:
vin driften en ghymkhana echt nie gemakkelijk.

Driften met de G27 is bijna niet te doen...En in het laatste event makkelelijk de eerste plaats behaald. Wel met de controller, majah.:p

Gewoon direct die gele blokken omver rijden die zogoed als voor je neus staan, 2-3 donuts draaien, dan 4-5 spins, vervolgens weer wat van die gele blokken omver rijden, een air maken, donut draaien...Easy om dan de eerste plaats te behalen.;)

Het spinnen en de donuts vind ik trouwens het makkelijkste aan Gymkhana, buiten die blokken omver rijden natuurlijk.

Enkel kan ik het spinnen wel niet fatsoenlijk met mijn G27, omdat ik de handrem nog gevonden heb.:$ Ik heb nog maar enkel de rem gebruikt.:p

diknmuis

Legacy Member
*vrouwelijk geslachtsorgaan*
zat. een sms gehad maar toen was ik zelf nog rally aant rijden, vanavond te laat gedaan had met werken, hopelijk kan ik er morgen om

Fiezik

Legacy Member
FRS en fnac (Gent) hadden hem vandaag al liggen en kheb hem met grote twijfel gekocht, het eerste kwartier viel dik tegen maar nu seizoen 1 uitgespeeld en ben redelijk verslaafd :D enkel driften lukt echt niet, rij wel met dfgt, als controller gemakkelijker gaat mss eens overschakelen :)

seurinck

Legacy Member
driften ging ook nie met mij G27 en met mijn controller stukken beter :p

maar ik zit vast bij de dc compound missions :s

Adrei

Legacy Member
seurinck zei:
driften ging ook nie met mij G27 en met mijn controller stukken beter :p

maar ik zit vast bij de dc compound missions :s
Is dat met die parking lot? Die moet ge niet echt completen, ge kunt retiren en voor missions moet ge eens op start duwen.

Ik had problemen met de hidden packages, ma uiteindelijk toch de 9de gevonden en in 1 ruk door zone 1 uitgespeeld. :p Wist toch ook niet goed wat doen en dan maar gewoon gestopt.

Rally is wel vies verslavend, nu bezig aan seizoen 2! Seizoen 1 uitgespeeld ze.

edit: ah nvm, je bedoelt iets anders.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan