Archief - DiRT 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheCeet

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Seizoen 3 is wel al wat intressanter als de eerste twee seizoenen. Het wordt zelfs plezant! :bow:

jep, was een iets wat "saaie" start zonder veel rally. Maar nu amuseer ik my nog meer dan in het begin! :D

djaxx79

Legacy Member
Algemeen kunnen we precies stellen dat deze de hoge verwachtingen toch niet volledig ingelost heeft?

TheCeet

Legacy Member
gisteren extra rally events unlocked. Man, je hebt veel evenementen in Dirt 3. Ik dacht dat het enkel de 4 of 5 seizoenen gingen zijn maar nee :D

Dit spel blijft me verrassen :)

djaxx79

Legacy Member
En de drift proeven,kan je dat wat negeren? Doe dit namelijk niet graag.

Li1quid

Legacy Member
Hoeveel uur hebben jullie al behind the wheel gezeten? Hier 03:38:48 :p

Viggo

Legacy Member
Begin Gymkhana leuker en beter vinden. Platinum op alles tot nu toe, 500.000 in 1 Gymkhana sessie. Die is perfect te doen als je je x3 multiplier kan houden.

TheCeet

Legacy Member
Het zal tijdje duren als je dit helemaal op 100% en alle races op1st plaats hebt uitgespeeld :p

Viggo

Legacy Member
TheCeet zei:
Het zal tijdje duren als je dit helemaal op 100% en alle races op1st plaats hebt uitgespeeld :p
Kheb ook zo'n gevoel :s
Kdacht al dat 4 seizoenen wa weinig was. Dan komt die DC Compound er bij, dan die WTR en er staan nog 5 van die triangle toestanden klaar...

Update: whupaaaaa... Rallycross, Trailblazer, Flip Landrush en Head 2 Head World Tour staan er ook al bij.

nuclear

Legacy Member
Ja hoor, kheb al klein uurke online gereden, is best wel leuk!
Als je wil mag je me altijd toevoegen!!

Zwief

Legacy Member
Ik heb mijn code ingegeven en iets later trad er een fout op.
Gevolg : ik moet mijn code opnieuw ingeven....en toen werd ze niet meer aanvaard.(wegens reeds al ingegeven)
Gevolg : ik kan niet online en krijg die wagens niet.

Iemand dit ook al meegemaakt?

Li1quid

Legacy Member
Zwief zei:
Ik heb mijn code ingegeven en iets later trad er een fout op.
Gevolg : ik moet mijn code opnieuw ingeven....en toen werd ze niet meer aanvaard.(wegens reeds al ingegeven)
Gevolg : ik kan niet online en krijg die wagens niet.

Iemand dit ook al meegemaakt?

Om dit te voorkomen heb ik mijn code nog niet ingelost. Nog veel te veel fouten in de store.

Maar staat die unlockcode nu niet bij je downloadgeschiedenis van de psn store ?

super_veloce

Legacy Member
Zwief zei:
Ik heb mijn code ingegeven en iets later trad er een fout op.
Gevolg : ik moet mijn code opnieuw ingeven....en toen werd ze niet meer aanvaard.(wegens reeds al ingegeven)
Gevolg : ik kan niet online en krijg die wagens niet.

Iemand dit ook al meegemaakt?

Ik heb ze kunnen ingeven, daarna zag ik dat het voor een vip pas was, maar daarna kreeg ik ook een foutmelding, gelukkig stond het al bij mijn downloadgeschiedenis en daar toch kunnen downloaden

Zwief

Legacy Member
Li1quid zei:
Om dit te voorkomen heb ik mijn code nog niet ingelost. Nog veel te veel fouten in de store.

Maar staat die unlockcode nu niet bij je downloadgeschiedenis van de psn store ?

Jawel jawel!!!! Bedankt voor de tip man:niceone::niceone:
Daar had ik echt niet meer aan gedacht...nu gaat 't :)

baccie

Legacy Member
Ik heb ook foutmeldingen gekregen maar na paar keer herproberen lukt het wel . ;)

En wie mij wilt toevoegen doe maar Baccie79 . :)

Li1quid

Legacy Member
Ik vind het verschrikkelijk erg dat je de perfecte racelijn ook in mp kunt opzetten. Heel skillvol!

nuclear

Legacy Member
is idd stom, ze zouden alles moeten afzetten, zelfs de hulpjes voor het besturen van de wagen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan