TheCeet
Legacy Member
Rufusthedog zei:Seizoen 3 is wel al wat intressanter als de eerste twee seizoenen. Het wordt zelfs plezant!![]()
jep, was een iets wat "saaie" start zonder veel rally. Maar nu amuseer ik my nog meer dan in het begin!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rufusthedog zei:Seizoen 3 is wel al wat intressanter als de eerste twee seizoenen. Het wordt zelfs plezant!![]()

Kheb ook zo'n gevoelTheCeet zei:Het zal tijdje duren als je dit helemaal op 100% en alle races op1st plaats hebt uitgespeeld![]()
Zwief zei:Ik heb mijn code ingegeven en iets later trad er een fout op.
Gevolg : ik moet mijn code opnieuw ingeven....en toen werd ze niet meer aanvaard.(wegens reeds al ingegeven)
Gevolg : ik kan niet online en krijg die wagens niet.
Iemand dit ook al meegemaakt?
Zwief zei:Ik heb mijn code ingegeven en iets later trad er een fout op.
Gevolg : ik moet mijn code opnieuw ingeven....en toen werd ze niet meer aanvaard.(wegens reeds al ingegeven)
Gevolg : ik kan niet online en krijg die wagens niet.
Iemand dit ook al meegemaakt?
Li1quid zei:Om dit te voorkomen heb ik mijn code nog niet ingelost. Nog veel te veel fouten in de store.
Maar staat die unlockcode nu niet bij je downloadgeschiedenis van de psn store ?
