Archief - DiRT 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

seurinck

Legacy Member
laatste weken nie meer kunnen spelen :s
te druk op het werk en derbuiten.
ik moet nu nog alle kleine driehoeken doen.
maar ik ben blij dat die er zijn, anders was het spel maar kort hoor.

TheCeet

Legacy Member
Wat is dat eigenlijk van die fans? dat is altijd maar 10% kan dat getal stijgen ofnie?

Viggo

Legacy Member
TheCeet zei:
Wat is dat eigenlijk van die fans? dat is altijd maar 10% kan dat getal stijgen ofnie?
I.p.v. xp in offline mode moet je in online mode fans verzamelen...

TheCeet

Legacy Member
nog 6 trophies tegaan voor platinum

Ik zit nog maar aan 36.000 fans :p level 18 online

super_veloce

Legacy Member
TheCeet zei:
Wat is dat eigenlijk van die fans? dat is altijd maar 10% kan dat getal stijgen ofnie?

Er staat normaal een gekleurd bolletje naast je naam ( rood, geel, groen of wit)

Bij groen krijg je 10% extra, bij wit 20% extra. Om naar wit te gaan moet je enkele races online spelen met 'damage on' en ervoor zorgen dat je nergens tegen rijdt of crasht. Krijg je trouwens ook een trophy voor

TheCeet

Legacy Member
die ben ik nu aan het proberen voor die trophy. Maar ik wist niet dat het dan naar 20% ging.

Bedankt voor de info!

daedalus

Legacy Member
net aangekomen van the hut (EINDELIJK)
leuke game met knappe graphics en goed geluid

Stenno!

Legacy Member
Misschien vandaag in de bus van the Hut...

Maandje geleden verscheept!

TheCeet

Legacy Member
net helemaal uitgespeeld. 100% career!

Juist nog de DC challenges platinum op alles halen :)

Pino87

Legacy Member
Career ook helemaal uit! Moet enkel nog Level 35 online halen en 5 vlaggen in een spel van transporter afnemen van de tegenstander. En dan is de platinum binnen!

sadisje

Legacy Member
Stenno! zei:
En nog steeeeeds niet.. 1e mailtje is verstuurd, lang genoeg gewacht :)
Mijn Dirt stak donderdag in de bus. Het was verzonden op 23mei...
Het was de laatste keer dat ik daar iets besteld heb....

guRuh

Legacy Member
Ook maar eens gekocht. Direct al probleempje:
Als ik naar de PS Store ga vanuit het spel zegt hij steeds "geen content gevonden" in de store? VIP Pass gedownload en geinstalleerd..

Wat doe ik fout? :help:

Jonas89

Legacy Member
Wat betekenen die gekleurde bollen voor uw naam in de multiplayer?,,

TheCeet

Legacy Member
Jonas89 zei:
Wat betekenen die gekleurde bollen voor uw naam in de multiplayer?,,

dat is hoe je rijgedrag is
rood: brokkenpiloot
oranje: je crasht dikwijls
groen: normaal
en grijs 5 hoek: je rijd perfect

als je het grijze hebt verdien je 20% fans ipv de 10% fans als je groen bent

TheCeet

Legacy Member
guRuh zei:
Ook maar eens gekocht. Direct al probleempje:
Als ik naar de PS Store ga vanuit het spel zegt hij steeds "geen content gevonden" in de store? VIP Pass gedownload en geinstalleerd..

Wat doe ik fout? :help:

download het als je uit het game bent... mss werkt het dan

TheCeet

Legacy Member
wat is de snelste methode om snel aan multiplayers fans te geraken?
Ik doe nu altijd party mode en ben 20% fans
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan