TheCeet
Legacy Member
viggoht zei:Oeps, gemist![]()
Kieken dak ben... Nog 170.000 dus, uhum.
![]()
nu ben ik mee

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
viggoht zei:Oeps, gemist![]()
Kieken dak ben... Nog 170.000 dus, uhum.
![]()

TheCeet zei:je moet tog 250.000 fans halen...
TheCeet zei:ik kan al ganse dag niet meer online.
Nog mensen die hier last van hebben?
TheCeet zei:Ik kan nu wel terug online en btw.
plastic_bottle zei:We zaten daarstraks in dezelfde online sessie maar je was meteen weer weg



TheCeet zei:Heb de platinum trophy.
Je moet gewoon level 35 halen. Ik heb nu 149.000 fans

baccie zei:Die trophy moet ik mij ook hale en dan heb ik ook platinum .![]()

TheCeet zei:een tip.
Als je snel wilt levellen. Doe je het beste "Pro Tour" dan "Team" en dan "Gymkhana"![]()

baccie zei:Maar ik doe altijd deze race's circuit racing daar krijgt ge ook veel punten maar gemoet wel een witte 6hoek hebben en geen groen of geel cirkel .
Li1quid zei:Wat is die witte 6 hoek ?
