Archief - DiRT 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheCeet

Legacy Member
2 manieren.
In je hoofdmenu. Daar ga je daar "Mijn dirt" en dan "stats" daar scroll je naar beneden en je ziet het bij online staan.

Ofwel als je in party zit online
op je eigen naam klikken en dan "stats"

TheCeet

Legacy Member
ik kan al ganse dag niet meer online.
Nog mensen die hier last van hebben?

TheCeet

Legacy Member
Ik kan nog steeds niet online.

Als ik op multiplayer klik is hij bezg met "entering party"
maar dan geeft hij foutmelding dat ik mij moet inloggen bij PSn en zorgen dat m'n internetverbinding correct moet zijn.

Ik heb al veel online gespeeld en nu geeft hij mij die foutmelding...

TheCeet

Legacy Member
Ik kan nu wel terug online en btw.

een video fragment van de nieuwe DLC
[youtube]kFn2fNNqazE[/youtube]

eli de kakker

Legacy Member
Kunt ge da spelen me DFGT?

Dan overweeg ik het om het te kopen :p

TheCeet

Legacy Member
plastic_bottle zei:
We zaten daarstraks in dezelfde online sessie maar je was meteen weer weg

Ahn, nu ik je online naam zie herken ik het me ja.
Er waren mensen bezig aan het boosten dus ik moest weg. Maar als ik dan nieuwe zocht kwam ik weer bij die terecht. Eventjes gewacht zat ik in grote party maar dan viel m'n connectie weg.. :oink:

Nog 50.000 fans halen voor platinum
Mss haal ik hem vandaag nog :D

lobotomix

Legacy Member
iemand enige idee hoe je kan driften met een logitech steering wheel de gt5 editie, wel ja niet hoe je kan driften, maar hoe je het best doet, want ik sta altijd gedraait of als ik dan tegenstuur sta ik plots in andere richting enz...

wil precies nie echt lukken, hints & tips zijn welkom :p

TheCeet

Legacy Member
Heb de platinum trophy.

Je moet gewoon level 35 halen. Ik heb nu 149.000 fans

TheCeet

Legacy Member
baccie zei:
Die trophy moet ik mij ook hale en dan heb ik ook platinum . ;)

een tip.

Als je snel wilt levellen. Doe je het beste "Pro Tour" dan "Team" en dan "Gymkhana" ;)

baccie

Legacy Member
TheCeet zei:
een tip.

Als je snel wilt levellen. Doe je het beste "Pro Tour" dan "Team" en dan "Gymkhana" ;)



Ahzo merci voor de tip maar da is iets waar ik heel slecht in ben gymkhana . :D

baccie

Legacy Member
Maar ik doe altijd deze race's circuit racing daar krijgt ge ook veel punten maar gemoet wel een witte 6hoek hebben en geen groen of geel cirkel .

Li1quid

Legacy Member
baccie zei:
Maar ik doe altijd deze race's circuit racing daar krijgt ge ook veel punten maar gemoet wel een witte 6hoek hebben en geen groen of geel cirkel .

Wat is die witte 6 hoek ?

TheCeet

Legacy Member
Li1quid zei:
Wat is die witte 6 hoek ?

dan krijg 20% fans.
Groen = 10% fans

Hoe je aan die grijze 6 hoek geraakt; Gwn rallycross rijden met geen enkele keer te botsen. En dit een paar keer na elkaar doen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan