Archief - DiRT 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xplod

Legacy Member
Hé guys,
ik heb nog niet veel kunnen gamen met mijn Dirt3.
Aan de gamers die al ver in het game gevorderd zijn .... hoe zit het er nu eigenlijk mee.
Zitten er nu nog wat ECHTE rally point-to-point kp's in ... en dit in verschillende landen ... beetje zoals bij het WRC kampioenschap ... of niet :sop:
Als de rally stages niet snel worden zoals ze nog in Dirt 1 waren, dan zal de 3 hier rap te koop staan op 9Lives :wtf:

TheCeet

Legacy Member
Xplod zei:
Hé guys,
ik heb nog niet veel kunnen gamen met mijn Dirt3.
Aan de gamers die al ver in het game gevorderd zijn .... hoe zit het er nu eigenlijk mee.
Zitten er nu nog wat ECHTE rally point-to-point kp's in ... en dit in verschillende landen ... beetje zoals bij het WRC kampioenschap ... of niet :sop:
Als de rally stages niet snel worden zoals ze nog in Dirt 1 waren, dan zal de 3 hier rap te koop staan op 9Lives :wtf:

Ja in het begin ziet het er nogal saai uit maar later in het spel kom je zeker meer rally tegen ;)

En eind deze maand komt er een DLC uit omtrent monaco.
Hier zie je alvast enkele screens ;)

screenshot_19721.jpg

screenshot_19720.jpg

screenshot_19719.jpg

screenshot_19718.jpg

screenshot_19717.jpg

screenshot_19716.jpg

screenshot_19714.jpg

screenshot_19712.jpg

super_veloce

Legacy Member
dat ziet er nice uit, al iets bekend van de prijs? want als ze al 1,5 eur voor 1 auto vragen dan vraag ik me af wat dit gaat kosten

Li1quid

Legacy Member
TheCeet zei:
Ja in het begin ziet het er nogal saai uit maar later in het spel kom je zeker meer rally tegen ;)

En eind deze maand komt er een DLC uit omtrent monaco.
Hier zie je alvast enkele screens ;)

screenhot_19721.jpg

screnshot_19720.jpg

screensscrenshot_19719.jpg

screnshot_19718.jpg

screeshot_19717.jpg

screnshot_19716.jpg

screenssrenshot_19714.jpg

crenshot_19712.jpg
Had er van het begin al moeten inzetten. Zulke tracks ontbreken net

renaat13

Legacy Member
Li1quid zei:
Had er van het begin al moeten inzetten. Zulke tracks ontbreken net

Het wordt er niet beter op... Blijkbaar nu ook al de Mini Cooper S in Gymkhana maar die moet je ook aankopen...
:doh:

Adrei

Legacy Member
Zien er toffe tracks uit, maar gelijk den liquid al zei ..
't is jammer dat het tegenwoordig allemaal zo moet gaan. :)

Denk wel dat ik het ga kopen, hoewel ja .. thad er al gewoon in moeten zitten. Hetzelfde met Japan die ook nog ging komen. Alsof wij al nie genoeg betalen voor onze games .. :ironic:

Jonas89

Legacy Member
De multiplayer is toch soms raar ze, we racen met allemaal bijna dezelfde auto. Al die gasten steken mij gewoon maar voorbij. ik crash niet/bijna perfecte rijlijn. T'is alsof ik met een de handrem op rijd :s

baccie

Legacy Member
Jonas89 zei:
De multiplayer is toch soms raar ze, we racen met allemaal bijna dezelfde auto. Al die gasten steken mij gewoon maar voorbij. ik crash niet/bijna perfecte rijlijn. T'is alsof ik met een de handrem op rijd :s


Ja da heb ik ook al ondervonden raar .

koolcast

Legacy Member
Jonas89 zei:
De multiplayer is toch soms raar ze, we racen met allemaal bijna dezelfde auto. Al die gasten steken mij gewoon maar voorbij. ik crash niet/bijna perfecte rijlijn. T'is alsof ik met een de handrem op rijd :s

Is ook vaak zo bij splitscreen...:(

Li1quid

Legacy Member
Jonas89 zei:
De multiplayer is toch soms raar ze, we racen met allemaal bijna dezelfde auto. Al die gasten steken mij gewoon maar voorbij. ik crash niet/bijna perfecte rijlijn. T'is alsof ik met een de handrem op rijd :s

toevallig uw L2 knop dat ingedrukt blijft? Heb dit bij mijn beide controllers soms :sad:

The Moff

Legacy Member
misschien een andere afstelling, of kun je dat niet veranderen?

ik heb het spel even van een vriend gekregen, dus ik kan niet online.

Wel schandalig dat als de code al gebruikt is, je 7 euro moet neertellen om online te kunnen spelen.
Ik kan deze dus niet 2e hands kopen (toch wel, maar dan moet er al zowieso 7 euro af de prijs)

TheCeet

Legacy Member
Jonas89 zei:
race winnen + da grijs symboolke voor uw naam

denk ik hé :p

da grijs heb ik al :)

Maar ik bedoel van evenementen...
Ik doe nu altijd Pro Tou - Team -Part mode

Omdat party-mode snel gaat en + als je team wint krijg je er direct 500fans bij.

TheCeet

Legacy Member
bijna platinum! :p

Juist nog die aantal fans halen. (Kzit nu aan ong 80.000)

Viggo

Legacy Member
TheCeet zei:
hu? Hoe doe gij da zo snel ö
Heb ik gezegd dat ik dit aantal fans al heb?!?! :s

Ik wou gewoon citeren dat je nog een hele boel fans moet hebben om je platinum te krijgen... Een kleine blik op ps3trophies.org en je weet wat je moet doen om de trophies te behalen hé.

En btw, kheb sinds vorige week niet meer met DiRT 3 gespeeld...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan