Flitser
Legacy Member
Bloob zei:belachelijk dat er weer mensen zijn die vandaag pas geregged hebben en meteen ne key krijgen. man man, kzen het beu aant worden ze.
Beetje er los over imo

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bloob zei:belachelijk dat er weer mensen zijn die vandaag pas geregged hebben en meteen ne key krijgen. man man, kzen het beu aant worden ze.

Puppieke zei:nog steeds nix *snif*

Bloob zei:belachelijk dat er weer mensen zijn die vandaag pas geregged hebben en meteen ne key krijgen. man man, kzen het beu aant worden ze.
Mr. Pro zei:Kan u eigenlijk alleen maar 100% gelijk geven. 9lives krijgt keys om uit te delen aan hun community. One day reggers zijn geen community...
"Verliezen" van normale members stoort mij niks.
Bloob zei:belachelijk dat er weer mensen zijn die vandaag pas geregged hebben en meteen ne key krijgen. man man, kzen het beu aant worden ze.
tb-303 zei:Heb het opgegeven en niets meer verstuurd vandaag, tis ier zielig aan het worden, pakweg 5-6 jaar geleden won bijna iedereen wel eens iets die veel op de fora vertoefde. Nu telt alleen het winnen van nieuwe zieltjes en de commerce erond.
Dit is imo een beetje de walmart onder de game sites aan het worden, zowel vanuit beleid als de members.
Execto zei:...
Volgens mij loopt de wedstrijd tot volgende week, er worden er 80 per dag uit gegeven. Daarbij lijkt het me stug dat de organisatie van 9lives slechts 160 keys ontvangt aangezien dit een vrij grote community is.
...
Mr. Pro zei:Ik was er niet van maandag bij, maar loopt het niet sinds dan??
Indien zo is er veel kans dat het dus vandaag de laatste dag was... 5x80 = 400, en dat getal zie je op veel sites die keys hadden om uit te delen. 400 stuks
Execto zei:Volgens mij ben je een beetje geïndoctrineerd door je medeposters, die beweren dit ook. Geloof mij, als de organisatie meld dat ze random mensen pakken dan zullen ze dat toch ook doen? Wat hebben ze er nou aan als er nieuwelingen bij komen, en de oude-garde vertrekt door de bewering die jij hierboven neer zet?
Ik vind het persoonlijk heel zielig dat je dit over jou eigen vertrouwde community zegt.


Young zei:Ook prijs hier
Sinds maandag geprobeerd.