Archief - Diablo 3 beta keys

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flitser

Legacy Member
Bloob zei:
belachelijk dat er weer mensen zijn die vandaag pas geregged hebben en meteen ne key krijgen. man man, kzen het beu aant worden ze.

Beetje er los over imo :)

Mr. Pro

Legacy Member
Puppieke zei:
nog steeds nix *snif*

Join the club.

Eigenlijk zou je't moeten proberen te negeren. Maar ik kan't ook niet, want er blijft altijd die (miniscule) kans... d3db contest is ondertussen ook gedaan dus 9lives is de laatste strohalm eigenlijk :oink:

Mr. Pro

Legacy Member
Bloob zei:
belachelijk dat er weer mensen zijn die vandaag pas geregged hebben en meteen ne key krijgen. man man, kzen het beu aant worden ze.

Kan u eigenlijk alleen maar 100% gelijk geven. 9lives krijgt keys om uit te delen aan hun community. One day reggers zijn geen community...

"Verliezen" van normale members stoort mij niks.

*edit*

Niet speciaal een rant naar 9lives crew, de voorwaarden nu nog wijzigen zou ook belachelijk zijn. Contest is toch al (dagen) bezig.

*edit*

Bloob

Legacy Member
Mr. Pro zei:
Kan u eigenlijk alleen maar 100% gelijk geven. 9lives krijgt keys om uit te delen aan hun community. One day reggers zijn geen community...

"Verliezen" van normale members stoort mij niks.

idd, verliezen van normale members zou mij ook totaal niet storen. Als er nu alleen maar aan oudere members werd uitgedeeld, en ik zou er vandaag nog steeds niet bijzitten zou het me totaal niet gestoord hebben, bad luck dan gewoon. Maar die ééndagsvliegen die winnen, dat stoort me wel.

dendaffy

Legacy Member
Power unlimited geeft vandaag trouwens ook keys weg voor wie het nog niet wist. Om te zeggen waarom je het verdient in een comment en dan nog tien op facebook :)

sjnorre

Legacy Member
Ik heb elke dag gestuurd op verschillende tijdstippen iedere keer, no luck :(
Veel plezier aan de mensen die wel een key hebben

rico

Legacy Member
ik denk ook niet dat tijdstip uitmaakt? volgens mij kiest hem gewoon random ne mail die die dag al gestuurd is

tb-303

Legacy Member
Heb het opgegeven en niets meer verstuurd vandaag, tis ier zielig aan het worden, pakweg 5-6 jaar geleden won bijna iedereen wel eens iets die veel op de fora vertoefde. Nu telt alleen het winnen van nieuwe zieltjes en de commerce erond.

Dit is imo een beetje de walmart onder de game sites aan het worden, zowel vanuit beleid als de members.

Execto

Legacy Member
Bloob zei:
belachelijk dat er weer mensen zijn die vandaag pas geregged hebben en meteen ne key krijgen. man man, kzen het beu aant worden ze.

Ik heb een key ontvangen! De wedstrijd loopt dus nog steeds mensen.

Volgens mij loopt de wedstrijd tot volgende week, er worden er 80 per dag uit gegeven. Daarbij lijkt het me stug dat de organisatie van 9lives slechts 160 keys ontvangt aangezien dit een vrij grote community is.

Dus niet opgeven, er is waarschijnlijk nog kans. (Vergeet niet na elke trekking het antwoord opnieuw te mailen wanneer je niets ontvangen heb). Ik gok namelijk dat ze de hele mailbox sweepen wanneer ze 80 gelukkigen gekozen hebben.

Ik quote je niet om te provoceren, maar lees even mijn post eerder in deze thread. Misschien begrijp je mij dan, ik begrijp jou wel anders zou ik hier niet deelnemen aan de wedstrijd.

tb-303 zei:
Heb het opgegeven en niets meer verstuurd vandaag, tis ier zielig aan het worden, pakweg 5-6 jaar geleden won bijna iedereen wel eens iets die veel op de fora vertoefde. Nu telt alleen het winnen van nieuwe zieltjes en de commerce erond.

Dit is imo een beetje de walmart onder de game sites aan het worden, zowel vanuit beleid als de members.

Volgens mij ben je een beetje geïndoctrineerd door je medeposters, die beweren dit ook. Geloof mij, als de organisatie meld dat ze random mensen pakken dan zullen ze dat toch ook doen? Wat hebben ze er nou aan als er nieuwelingen bij komen, en de oude-garde vertrekt door de bewering die jij hierboven neer zet?

Ik vind het persoonlijk heel zielig dat je dit over jou eigen vertrouwde community zegt.

Mr. Pro

Legacy Member
Execto zei:
...
Volgens mij loopt de wedstrijd tot volgende week, er worden er 80 per dag uit gegeven. Daarbij lijkt het me stug dat de organisatie van 9lives slechts 160 keys ontvangt aangezien dit een vrij grote community is.
...

Ik was er niet van maandag bij, maar loopt het niet sinds dan??

Indien zo is er veel kans dat het dus vandaag de laatste dag was... 5x80 = 400, en dat getal zie je op veel sites die keys hadden om uit te delen. 400 stuks

Merc

Legacy Member
Deze nacht om 0.00 mail verstuurd en vandaag om 11.30 eentje gekregen! Na iedere dag vol te houden toch BETA ! Iedereen volhouden die er nog gene heeft, er is nog kans !!

Bloob

Legacy Member
Mr. Pro zei:
Ik was er niet van maandag bij, maar loopt het niet sinds dan??

Indien zo is er veel kans dat het dus vandaag de laatste dag was... 5x80 = 400, en dat getal zie je op veel sites die keys hadden om uit te delen. 400 stuks

Inderdaad. Maar er word totaal niet gecommuniceerd dus niemand weet wanneer het gaat eindigen, maar ik vrees ook dat er maar 400 keys zijn.

Maar, gisteren zijn er denk ik geen uitgedeeld, dus niet zeker of er morgen nog een dag is of niet.

Gyzmok

Legacy Member
Heb er vandaag toch één gekregen. Zonet mijn mail van Telenet gechecked. Had mailtje gestuurd deze nacht om 00:01
De key-mail van praga is van 11:27 deze morgen.
De aanhouder wint dus altijd...
Bedankt 9lives. (member sinds 2004)

tb-303

Legacy Member
Execto zei:
Volgens mij ben je een beetje geïndoctrineerd door je medeposters, die beweren dit ook. Geloof mij, als de organisatie meld dat ze random mensen pakken dan zullen ze dat toch ook doen? Wat hebben ze er nou aan als er nieuwelingen bij komen, en de oude-garde vertrekt door de bewering die jij hierboven neer zet?

Ik vind het persoonlijk heel zielig dat je dit over jou eigen vertrouwde community zegt.

Omdat een community die niet groeid veel sponsors verliest, draait hem allemaal om geld , niet om ons plezier, volgens mij ben je heel naif of een medewerker :D

BroodRooster

Legacy Member
vrienden van mij die hiervoor speciaal een account hebben aangemaakt hebben keys gehad.
nuja voor mijn geen probleem ik zal het wel keer kunnen testen maar toch spijtig voor de echte 9livers dat de wedstrijd zo belachelijk is georganiseerd.

Psy

Legacy Member
Nja, zoals vermeld in de frontpage had ik toch graag gehad dat het enkel via .be adressen mogelijk was geweest, zo moeilijk is het tenslotte niet om via de header te zien of het om een .be adres gaat of gmail.com of hotmail.com of iets dergelijks.

Natuurlijk valt zoiets wel te spoofen, maar de overgrote meerderheid van de zweden, engelsen, noren, nederlanders & weet ik veel wat valt op die manier toch wat uit de boot.

t'is één zaak dat nieuw geregistreerden een key ontvangen, maar mensen die niet eens de taal verstaan, slaat toch nergens op dat ze op die manier de site promoten, alsof die gaan terugkomen naar een belgische website.

Nu goed, toch blij voor de man of 20 (van de 400) die hier op 9lives toch eentje te pakken hebben gekregen, enjoy it :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan