Archief - Diablo 3 beta keys

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psy

Legacy Member
Blijf het toch raar vinden dat er gisteren niemand op zowel de post als op verscheidene threads hier een reply gaf dat ze een key gewonnen hebben..
Ofwel is de wedstrijd afgelopen ofwel lag Praga gisteren te dutten :p

HardcoreChopper

Legacy Member
Hawk zei:
hehe, net een betakey gewonnen via een andere site. Daar hadden cheaters geen kans, admin bande meer dan 400 bot accounts en mensen die 2x probeerden te posten.

In vergelijking daarmee trok de 9lives wedstrijd (cheaters, geen communicatie, geen care) op geen zak :s

Welke site was dit miss kan ik het daar nog eens proberen.

Kennaah

Legacy Member
Psy zei:
Blijf het toch raar vinden dat er gisteren niemand op zowel de post als op verscheidene threads hier een reply gaf dat ze een key gewonnen hebben..
Ofwel is de wedstrijd afgelopen ofwel lag Praga gisteren te dutten :p

Of het is allemaal naar 1dagsvliegen gegaan.

kaneda

Legacy Member
heb eerlijk gezegt een gevoel dat de beta key actie stop gezet is geweest

Hawk

Legacy Member
HardcoreChopper zei:
Welke site was dit miss kan ik het daar nog eens proberen.
Blizzplanet.com maar de wedstrijd is gisteren afgelopen en de keys werden vannacht uitgedeeld :woohoo:

nu nog een voor mijn vriendin!

Weebl

Legacy Member
Woohoo, ik heb een closed beta key :D
The perks of being a moderator :love:

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Weebl.. Graag een beetje communicatie gewenst over hoe het nu zit!

Zijn er nog keys?
Worden deze vandaag nog verdeeld?

Whassssuup?!

Socks

Legacy Member
Ik heb ook net een key ontvangen,gisteren om stipt 12:00 een mail gestuurd en net 2 minuten geleden ontvangen :)

Bjorn

Legacy Member
ik kan bevestigen dat er nog utgedeeld worden, ook al 10 bijna jaar lid dus niet exclusief voor nieuwe leden ;) net mn key binnen! \o/

kaneda

Legacy Member
Socks zei:
Ik heb ook net een key ontvangen,gisteren om stipt 12:00 een mail gestuurd en net 2 minuten geleden ontvangen :)

gratz socks eindelijk he

nu hoop ik er ook nog een te pakken te krijgen

BroodRooster

Legacy Member
damn weer geen key.
ochja dan nog maar een beetje d2 spelen.
spijtig dat 90% van de keys gaan naar nieuwe accounts en mensen die zelf geen d2 ebben gespeeld.

Bloob

Legacy Member
belachelijk dat er weer mensen zijn die vandaag pas geregged hebben en meteen ne key krijgen. man man, kzen het beu aant worden ze.

UnD3RD0G

Legacy Member
Ik contacteer praga voor wat info.

PS , ik heb er na 4 dagen ook eentje :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan