Archief - Diablo 3 beta keys

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dendaffy

Legacy Member
Eerlijkheid is ook een deugd niet waar. Morgen is alleszins nog een laatste kans beschikbaar als het idd 400 keys in totaal zijn. Zo lang er hoop is...

t511413

Legacy Member
SgtPepper zei:
-Last but not least wil ik het even hebben over de manier van distributie. Het lijkt nu duidelijk dat dit random verloopt. Doch lijkt het dagelijks (handmatig) checken van 80 mails mij een vrij grote en tevens saaie timesink.
Op tweakers hebben ze daarom een systeem bedacht. Elke dag verscheen op een vooraf bekend gemaakt tijdstip een url, die leidde naar een kleine form de site. Hier moest je aangeven of je je key via PM of mail wou ontvangen. Wanneer je hierna de form submitte, checkte een script de leeftijd van je account, of je al dan niet die dag al had meegedaan en besliste op basis van een winpercentage of je een key kreeg of niet. Zo had iedereen evenveel kans en kon er niet gecheat worden.
Zo'n script schrijven voor wedstrijden zoals deze lijkt mij helemaal niet zo moeilijk en perfect integreerbaar in 9lives. Dit zou de workload voor de mensen die instaan voor distributie ook serieus verlagen.

Zo, deze puntjes wou ik toch even aanhalen.
9lives, dit is geen pure kritiek. Het lijkt misschien overroepen om zo'n post te maken rond een wedstrijd om een spelletje te testen. Vooraf was echter geweten dat Diablo III enorm populair is, en er nu eenmaal frustraties zouden ontstaan.

thx en grtz,
SgtPepper

dan krijg je dat first come first scenario
dan krijg je van die tijdstippen om 14.00 waar heel hoop niet aanwezig kan zijn
of zit je met 10 man klaar knop te drukken voor 2 keys (scalend)
paar seconde te laat geklikt en je zit er niet bij
jij ferm frustreert wrm je er niet bij zit ect dat je te vroeg hebt gedrukt of te laat en hoe het komt dat jij toch starend naar je scherm klaar zat voor te klikken hem toch niet had

maja ik kant verstaan iedereen wil het wel winnen

rsmatten

Legacy Member
Paterpor zei:
Dit bedoel ik dus gezaag en geklaag! Ik geef en tip en hij is misschien niet volledig met de regels maar 2 mails in plaats van 1 zal de wereld niet ten onder brengen hoor.

WTF gezaag en geklaag? Je zit gewoon openlijk toe te geven dat je cheat :rofl:. Ik maar denken dat men checks deed hierop :ironic:.

atrocity

Legacy Member
weet er nu eigenlijk iemand hoe ze gekozen worden?
diegene die eerst is of random?
hopelijk gwn diegene die eerst is, sta ik gewoon ff vroeger op ;)

Bloob

Legacy Member
rsmatten zei:
WTF gezaag en geklaag? Je zit gewoon openlijk toe te geven dat je cheat :rofl:. Ik maar denken dat men checks deed hierop :ironic:.

+2
9lives stelt me teleur

sele

Legacy Member
pff nog steeds niets,toch nen dikken tegenvaller als je het mij vraagt ze :(,zelf gene key voor nen bv zeg ;(

Cruise

Legacy Member
Ye, somtn fishy here..
Is de wedstrijd nog op btw?
Of ik nog moet hopen of niet :p

Hawk

Legacy Member
Ik denk dat de wedstrijd is afgelopen, geen nieuwe posts van mensen die een key kregen vandaag

Phaetor

Legacy Member
Paterpor zei:
Dit bedoel ik dus gezaag en geklaag! Ik geef en tip en hij is misschien niet volledig met de regels maar 2 mails in plaats van 1 zal de wereld niet ten onder brengen hoor.

haha een tip.. je hebt gewoon vals gespeeld en nu geef je het nog toe ook en doe je alsof dat normaal is.
Vreemd man ben jij.

BubbaKush

Legacy Member
rsmatten zei:
WTF gezaag en geklaag? Je zit gewoon openlijk toe te geven dat je cheat :rofl:. Ik maar denken dat men checks deed hierop :ironic:.

Phaetor zei:
haha een tip.. je hebt gewoon vals gespeeld en nu geef je het nog toe ook en doe je alsof dat normaal is.


Stopt eens met dat gewank! En wat checken? Gebruik toch eens de inhoud van jullie pindanoot!

Wij zijn met 5 hier in huis, 5 mensen die elk hun eigen 9lives account hebben, ookal hebben we maar 1 telenet abbonnement met elk onze eigen alias.
Maar onze connecties komen allemaal van hetzelfde ip! Dus mocht men daarop beginnen accounts bannen dan slaat dat nergens op! Of mogen meerdere mensen in een gezin niet proberen?

En wees eens niet zo naif ook, ben zeker dat 90% van alle mensen hier die ECHT die beta key willen, geprobeerd hebben met meer dan 1 email adres, en meestal zijn het nog die die er meest over zagen die op de eerste rij staan om dat te doen.

Live with it! En btw mijn reactie is objectief, ik ben er zelf ook niet bij, ookal heb ik alle dagen meegedaan.

Phaetor

Legacy Member
5 mensen 5 accounts 5 mails
1 persoon 1 account 1 mail, niet 2
wat een achterlijke reply geef jij man en dan doe je ook nog zo uit de hoogte...

dr.lee

Legacy Member
Allez, wie had ooit gedacht dat dit topic een peutertuin ging worden ^^

Aaanyhow, geen beta-key voor mij :'( Opzich niet zo erg, nu kan ik bij de release meteen het afgewerkte product spelen :)

rsmatten

Legacy Member
BubbaKush zei:
Stopt eens met dat gewank! En wat checken? Gebruik toch eens de inhoud van jullie pindanoot!

Wij zijn met 5 hier in huis, 5 mensen die elk hun eigen 9lives account hebben, ookal hebben we maar 1 telenet abbonnement met elk onze eigen alias.
Maar onze connecties komen allemaal van hetzelfde ip! Dus mocht men daarop beginnen accounts bannen dan slaat dat nergens op! Of mogen meerdere mensen in een gezin niet proberen?

En wees eens niet zo naif ook, ben zeker dat 90% van alle mensen hier die ECHT die beta key willen, geprobeerd hebben met meer dan 1 email adres, en meestal zijn het nog die die er meest over zagen die op de eerste rij staan om dat te doen.

Live with it! En btw mijn reactie is objectief, ik ben er zelf ook niet bij, ookal heb ik alle dagen meegedaan.

Ja juist ja :unsure:. Kijken als er geen meerdere mails verstuurd zijn per dag per e-mailadres is toch de eerste en minste check die je zou verwachten?
Denk toch maar ook eerst eens na voor je een grote mond probeert op te zetten...

Anyway back on topic...
Tweakers.net had voor zover ik weet toch zo'n 700keys. Hopelijk is dit voor 9lives hetzelfde en kunnen we nog een paar dagen proberen :).

Saiyajin

Legacy Member
Phaetor zei:
5 mensen 5 accounts 5 mails
1 persoon 1 account 1 mail, niet 2
wat een achterlijke reply geef jij man en dan doe je ook nog zo uit de hoogte...

:rofl:
+1

t511413

Legacy Member
atrocity zei:
weet er nu eigenlijk iemand hoe ze gekozen worden?
diegene die eerst is of random?
hopelijk gwn diegene die eerst is, sta ik gewoon ff vroeger op ;)

moet je wel een uur weten he :P en geen seconde of later of vroeger ! :p

Execto

Legacy Member
Merc zei:
Een beetje communicatie zou ook leuk zijn. Hoe moeten wij nu in godsnaam weten of de 80 keys weg zijn ?

Ik heb al meegedaan op sites als d3db.com waardat ge 3 uur op de site moet zitten. Tijdens die 3 uur worden er 15 - 17 keys random uitgedeeld.

Je krijgt een leuk overzicht met wie er allemaal een key heeft bemachtigd, maar er zijn vele geruchten dat het meeste bots zijn die de keys krijgen ( php scripts enzo ... ).


Bij tweakers was het de eerste 150 die op de link klikte kregen er 1. Na uw klik wist ge meteen of ge gewonnen had of niet.


Hier wordt er niets meegedeeld. En volgens vele schijnt het dat de meeste keys naar nieuwelingen gaat.

Bij wedstrijden zoals deze verloopt het altijd zo, jammer genoeg, ik wou dat ik ook ooit eens geluk had. Achja, hopelijk is release over 2 maanden.

Bij Tweakers was dat inderdaad zo. De dag voor de trekkingen werden er 800 nieuwe accounts aan gemaakt. Ik heb daar elke trekkingsdag braaf 15 minuten van te voren voor gezeten om mijn key (proberen) te bemachtigen.

Niet gekregen natuurlijk. Ik geef jullie groot gelijk dat jullie pissig op o.a. mij worden, maar ik weet zeker dat er ook mensen van 9lives naar Tweakers getrokken zijn om een key te bemachtigen.

Overigens werd het compleet random getrokken, en waren het niet de eerste 150 die een key kregen.

PS: Ik denk dat ik me voor zo'n beetje elke mogelijkheid heb ingeschreven voor een key. Mensen worden er pissig over I know, maar zeg eens eerlijk. Als jij een die-hard diablo fan ben? Blijf je dan op je eigen site en laat je alle andere kansen steken als je geen key krijgt? Natuurlijk niet.

PS2: Ben het met Merc eens, wanneer nou alle keys uitgeloot zijn dan mogen ze de release ook 2 maanden naar voren schuiven. (Zou een goede PR stunt zijn trouwens, dat hele beta key drama gewoon als grap!) :D

Hawk

Legacy Member
hehe, net een betakey gewonnen via een andere site. Daar hadden cheaters geen kans, admin bande meer dan 400 bot accounts en mensen die 2x probeerden te posten.

In vergelijking daarmee trok de 9lives wedstrijd (cheaters, geen communicatie, geen care) op geen zak :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan