Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SgtPepper zei:-Last but not least wil ik het even hebben over de manier van distributie. Het lijkt nu duidelijk dat dit random verloopt. Doch lijkt het dagelijks (handmatig) checken van 80 mails mij een vrij grote en tevens saaie timesink.
Op tweakers hebben ze daarom een systeem bedacht. Elke dag verscheen op een vooraf bekend gemaakt tijdstip een url, die leidde naar een kleine form de site. Hier moest je aangeven of je je key via PM of mail wou ontvangen. Wanneer je hierna de form submitte, checkte een script de leeftijd van je account, of je al dan niet die dag al had meegedaan en besliste op basis van een winpercentage of je een key kreeg of niet. Zo had iedereen evenveel kans en kon er niet gecheat worden.
Zo'n script schrijven voor wedstrijden zoals deze lijkt mij helemaal niet zo moeilijk en perfect integreerbaar in 9lives. Dit zou de workload voor de mensen die instaan voor distributie ook serieus verlagen.
Zo, deze puntjes wou ik toch even aanhalen.
9lives, dit is geen pure kritiek. Het lijkt misschien overroepen om zo'n post te maken rond een wedstrijd om een spelletje te testen. Vooraf was echter geweten dat Diablo III enorm populair is, en er nu eenmaal frustraties zouden ontstaan.
thx en grtz,
SgtPepper
Paterpor zei:Dit bedoel ik dus gezaag en geklaag! Ik geef en tip en hij is misschien niet volledig met de regels maar 2 mails in plaats van 1 zal de wereld niet ten onder brengen hoor.
. Ik maar denken dat men checks deed hierop :ironic:.rsmatten zei:WTF gezaag en geklaag? Je zit gewoon openlijk toe te geven dat je cheat. Ik maar denken dat men checks deed hierop :ironic:.
Cruise zei:Ye, somtn fishy here..
Is de wedstrijd nog op btw?
Of ik nog moet hopen of niet![]()

Paterpor zei:Dit bedoel ik dus gezaag en geklaag! Ik geef en tip en hij is misschien niet volledig met de regels maar 2 mails in plaats van 1 zal de wereld niet ten onder brengen hoor.
rsmatten zei:WTF gezaag en geklaag? Je zit gewoon openlijk toe te geven dat je cheat. Ik maar denken dat men checks deed hierop :ironic:.
Phaetor zei:haha een tip.. je hebt gewoon vals gespeeld en nu geef je het nog toe ook en doe je alsof dat normaal is.
Phaetor zei:en dan doe je ook nog zo uit de hoogte...

BubbaKush zei:Stopt eens met dat gewank! En wat checken? Gebruik toch eens de inhoud van jullie pindanoot!
Wij zijn met 5 hier in huis, 5 mensen die elk hun eigen 9lives account hebben, ookal hebben we maar 1 telenet abbonnement met elk onze eigen alias.
Maar onze connecties komen allemaal van hetzelfde ip! Dus mocht men daarop beginnen accounts bannen dan slaat dat nergens op! Of mogen meerdere mensen in een gezin niet proberen?
En wees eens niet zo naif ook, ben zeker dat 90% van alle mensen hier die ECHT die beta key willen, geprobeerd hebben met meer dan 1 email adres, en meestal zijn het nog die die er meest over zagen die op de eerste rij staan om dat te doen.
Live with it! En btw mijn reactie is objectief, ik ben er zelf ook niet bij, ookal heb ik alle dagen meegedaan.
. Kijken als er geen meerdere mails verstuurd zijn per dag per e-mailadres is toch de eerste en minste check die je zou verwachten?
.Phaetor zei:5 mensen 5 accounts 5 mails
1 persoon 1 account 1 mail, niet 2
wat een achterlijke reply geef jij man en dan doe je ook nog zo uit de hoogte...

atrocity zei:weet er nu eigenlijk iemand hoe ze gekozen worden?
diegene die eerst is of random?
hopelijk gwn diegene die eerst is, sta ik gewoon ff vroeger op![]()
en geen seconde of later of vroeger ! 
Merc zei:Een beetje communicatie zou ook leuk zijn. Hoe moeten wij nu in godsnaam weten of de 80 keys weg zijn ?
Ik heb al meegedaan op sites als d3db.com waardat ge 3 uur op de site moet zitten. Tijdens die 3 uur worden er 15 - 17 keys random uitgedeeld.
Je krijgt een leuk overzicht met wie er allemaal een key heeft bemachtigd, maar er zijn vele geruchten dat het meeste bots zijn die de keys krijgen ( php scripts enzo ... ).
Bij tweakers was het de eerste 150 die op de link klikte kregen er 1. Na uw klik wist ge meteen of ge gewonnen had of niet.
Hier wordt er niets meegedeeld. En volgens vele schijnt het dat de meeste keys naar nieuwelingen gaat.
Bij wedstrijden zoals deze verloopt het altijd zo, jammer genoeg, ik wou dat ik ook ooit eens geluk had. Achja, hopelijk is release over 2 maanden.
