Young
Legacy Member
Mr. Pro zei:Nu net mail gekregen? Of gewoon nu pas gechecked?
Nu pas gechecked. Mail gekregen om 11:31.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr. Pro zei:Nu net mail gekregen? Of gewoon nu pas gechecked?
Depresjon zei:Wrijft t er allemaal maar in ja,da ge wel ne key hebt,en ik ni.
Begin stilaan de moed te verliezen![]()
*bleit* *snot* Dota2 of Path Of Exile zou mij wa bezig kunnen houden maar daar win ik uiteraard evenveel...Mr. Pro zei:Uw nickname ondertussen irl aan het beleven?
Hier is't alleszins iets in diene zin. Verveel mij steendood. Behalve een beetje Skyrim al van augustus of zo niks meer gespeeld*bleit* *snot* Dota2 of Path Of Exile zou mij wa bezig kunnen houden maar daar win ik uiteraard evenveel...

Triple0 zei:tis gewoon een trieste bedoening geworden, de gast die enkele dagen zich geregistreerd heeft komt hier posten dat we de moed ni moeten opgeven omdat hem een key heeft gewonnen. kust men kloten 9lives
Oni zei:Deze ochtend mijn mail verzonden en heb een key aangekregen. Browse het forum al jaren wekelijks maar ben wel geen actieve poster. Was aangenaam verrast dat ik eens gewonnen heb bij dit soort key giveaways. Zal hem alvast optimaal gebruiken!

Mr. Pro zei:Ooh
Ik ben vrijwilliger om te filteren!!
*on topic*
Heb zelf van m'n gmail gestuurd eigenlijk die telenet.be gebruik ik al paar jaar niet meer. (Hij staat nog wel regged)

Execto zei:Zoals ik zei heb ik aan elke contest mee gedaan. Aangezien ik me schuldig voel om hier een key vandaan te trekken ben ik wel bereid om er een uit te delen als ik er misschien nog ergens een win. Maar aangezien de meeste hier zo kneiter negatief zijn over van alles en nog wat zijn deze personen uitgesloten.
Ik gun het eerder iemand die sportief is en de instelling "volgende keer beter" heeft.

Saiyajin zei:Ligt het aan mij of hebben de meeste die een key hebben gewonnen de mensen die niet moeten werken en op kunnen blijven tot 00:00uur?
Heb bijna nog niemand gezien die na 17uur heeft verzonden en heeft gewonnen.
Mss is het daarom dat ik al elke dag mijn kans mis, omdat ik pas kan mailen als ik terug thuis ben.
Anyway veel plezier aan de winnaars![]()