Archief - Diablo 3 beta keys

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Depresjon

Legacy Member
Wrijft t er allemaal maar in ja,da ge wel ne key hebt,en ik ni.
Begin stilaan de moed te verliezen :(

Triple0

Legacy Member
tis gewoon een trieste bedoening geworden, de gast die enkele dagen zich geregistreerd heeft komt hier posten dat we de moed ni moeten opgeven omdat hem een key heeft gewonnen. kust men kloten 9lives

Mr. Pro

Legacy Member
Depresjon zei:
Wrijft t er allemaal maar in ja,da ge wel ne key hebt,en ik ni.
Begin stilaan de moed te verliezen :(

Uw nickname ondertussen irl aan het beleven?

Hier is't alleszins iets in diene zin. Verveel mij steendood. Behalve een beetje Skyrim al van augustus of zo niks meer gespeeld :cry: *bleit* *snot* Dota2 of Path Of Exile zou mij wa bezig kunnen houden maar daar win ik uiteraard evenveel...

fortuneke

Legacy Member
tjah je mag member zijn van '03 zoals ik en veel mensen helpen in aankoopadvies en geen beta key krijgen en maar mails zenden ... sjah ! zal maar moeten wachten tot ie uit is ! en zoals velen zeggen " pas geregistreerden krijgen een key " vind ik toch wel geen goede zaak

Depresjon

Legacy Member
Mr. Pro zei:
Uw nickname ondertussen irl aan het beleven?

Hier is't alleszins iets in diene zin. Verveel mij steendood. Behalve een beetje Skyrim al van augustus of zo niks meer gespeeld :cry: *bleit* *snot* Dota2 of Path Of Exile zou mij wa bezig kunnen houden maar daar win ik uiteraard evenveel...

Hehe,ik hou mij momenteel bezig met wow,diablo 2 en wa xbox af en toe.

Psy

Legacy Member
Nja pas geregistreerden heb ik persoonlijk zo geen last mee, tis vooral gasten die niet eens nederlands spreken die er dan mee gaan lopen.
Want ge kunt wel discussieren dat ze de site willen promoten & dergelijke, maar wat bereikt ge daarmee als men niet eens de taal verstaat .. zet dan een vrijwilliger in om zich ermee bezig te houden met mails te filteren op .be domeinen & geef hem in ruil een paar keys voor hem/haar & vrienden of iets dergelijks, zullen hier wel een aantal betrouwbare (en langdurig members) zitten die zich met zo'n zaakjes willen bezighouden, en niet enkel voor D3.

Zullen in bepaalde mailprogrammas ook wel opties zitten om te filteren op sender, even een .be tag zetten & enter drukken, zo moeilijk zal het wel allemaal niet zijn zeker.
Zo'n dingen vallen natuurlijk te spoofen, maar een paar man die er echt serieus in opgaat weegt nog steeds niet op tegen gans europa die zit te mailen. :p

Feit dat ik niet aan een key geraakt ben ergert me zo enorm niet, heb in't verleden met wat geluk al aan wow betakeys enzo geraakt via hier, maar men mag dit soort dingen toch wel wat beter organiseren om buitenstanders wat tegen te houden tbh, daar erger ik me wel redelijk aan.

Mr. Pro

Legacy Member
:eek: Ooh :eek:

Ik ben vrijwilliger om te filteren!! :scream:

*on topic*
Heb zelf van m'n gmail gestuurd eigenlijk die telenet.be gebruik ik al paar jaar niet meer. (Hij staat nog wel regged)

Oni

Legacy Member
Deze ochtend mijn mail verzonden en heb een key aangekregen. Browse het forum al jaren wekelijks maar ben wel geen actieve poster. Was aangenaam verrast dat ik eens gewonnen heb bij dit soort key giveaways. Zal hem alvast optimaal gebruiken!

Execto

Legacy Member
Triple0 zei:
tis gewoon een trieste bedoening geworden, de gast die enkele dagen zich geregistreerd heeft komt hier posten dat we de moed ni moeten opgeven omdat hem een key heeft gewonnen. kust men kloten 9lives

Zoals ik zei heb ik aan elke contest mee gedaan. Aangezien ik me schuldig voel om hier een key vandaan te trekken ben ik wel bereid om er een uit te delen als ik er misschien nog ergens een win. Maar aangezien de meeste hier zo kneiter negatief zijn over van alles en nog wat zijn deze personen uitgesloten.

Ik gun het eerder iemand die sportief is en de instelling "volgende keer beter" heeft.

Psy

Legacy Member
Oni zei:
Deze ochtend mijn mail verzonden en heb een key aangekregen. Browse het forum al jaren wekelijks maar ben wel geen actieve poster. Was aangenaam verrast dat ik eens gewonnen heb bij dit soort key giveaways. Zal hem alvast optimaal gebruiken!

Maakt ook weinig uit hoor, zit toch al een tijd op het forum & al wat gepost, beter dan één of andere zweed die hier via een belgische kennis is beland & die hem de details voor de email doorspeelt hé :)
enjoy

Mr. Pro zei:
:eek: Ooh :eek:

Ik ben vrijwilliger om te filteren!! :scream:

*on topic*
Heb zelf van m'n gmail gestuurd eigenlijk die telenet.be gebruik ik al paar jaar niet meer. (Hij staat nog wel regged)

nja boeit ook niet hé, als men vermeld had dat een .be adres een vereiste was dan had ge toch wel van uw tn adres verstuurt zeker :)

Systeem dat tweakers ontwikkeld had voor hun contest vond ik ergens nog het beste, ook redelijk discriminerend ten opzichte van de hollanders wel, dus in die zin mocht het nog wat aangepast worden, maar gewoon op x uur een link openzetten, knopje drukken & random factor bepaald of ge gewonnen hebt of niet, maar ge hebt toch een kans gehad waar ge zelf controle over had.

Triple0

Legacy Member
Execto zei:
Zoals ik zei heb ik aan elke contest mee gedaan. Aangezien ik me schuldig voel om hier een key vandaan te trekken ben ik wel bereid om er een uit te delen als ik er misschien nog ergens een win. Maar aangezien de meeste hier zo kneiter negatief zijn over van alles en nog wat zijn deze personen uitgesloten.

Ik gun het eerder iemand die sportief is en de instelling "volgende keer beter" heeft.

dit is waarom ik pas geregistreerde winnaars haat. Ze hebben nog eens het lef om de oude members te gaan bekritiseren voor hun negatieve attitude nadat een random gast met de prijs is gaan lopen. Triest.

QuZyX

Legacy Member
Voor zulke contest zou er toch wel een datum moeten zijn van "minstens X jaar lid"... :)

Ik ben hier sinds #games.telenet.be ... Als ik mij nu nog niet bewezen heb voor een key te ontvangen weet ik het niet :D Maar ja, wacht wel op de release :)

Q

nickskeeuh

Legacy Member
Ik heb ook een key gekregen :)

Ik ben hier zeker niet nieuw :) maar een actieve poster ben ik wel niet.

Saiyajin

Legacy Member
Ligt het aan mij of hebben de meeste die een key hebben gewonnen de mensen die niet moeten werken en op kunnen blijven tot 00:00uur?
Heb bijna nog niemand gezien die na 17uur heeft verzonden en heeft gewonnen.

Mss is het daarom dat ik al elke dag mijn kans mis, omdat ik pas kan mailen als ik terug thuis ben.

Anyway veel plezier aan de winnaars ;)

Bloob

Legacy Member
Saiyajin zei:
Ligt het aan mij of hebben de meeste die een key hebben gewonnen de mensen die niet moeten werken en op kunnen blijven tot 00:00uur?
Heb bijna nog niemand gezien die na 17uur heeft verzonden en heeft gewonnen.

Mss is het daarom dat ik al elke dag mijn kans mis, omdat ik pas kan mailen als ik terug thuis ben.

Anyway veel plezier aan de winnaars ;)

3 dagen om iets na 00.00 gestuurd, andere dagen rond 17u, en heb nog geen key, dus zoveel maakt het niet uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan