Shivte
Legacy Member
Naar aanleiding van de betakey give away voelde ik "the need" om hier eens een topic over te maken.
Ik heb met heel veel wedstrijden al meegedaan en eigenlijk nog nooit iets gewonnen. Tuurlijk neem ik dit sportief op en zeg ik "meh volgende keer beter", maar wat mij steeds wel opvalt is dat de mensen die op de nieuwspagina zelf reageren altijd nieuw geregistreerde zijn. Nu stel ik mijzelf de vraag: reageren praktisch enkel de nieuw geregistreerde met een boodschap van blijheid en laten de "echte" 9livers niks van zich horen of is het dus wel degelijk zo dat die keys selectief worden weg gegeven aan nieuwe mensen met als doel de community groter te maken?
Er is niks mis met de community groter maken, maar het feit dat in de meeste gevallen zulke mensen puur registreren voor de key en daarna nooit meer omzien is wel frustrerend tegenover de mensen die wél actief zijn op 9lives.
Ik denk dat de meeste 9livers die geen key bemachtigen zich een beetje in de kou gelaten staan voelen, wat normaal is, maar als het wel degelijk zo is dat die keys voor een groot deel selectief worden gegeven aan nieuwe mensen, dan vind ik dat eerlijk gezegd compleet verkeerd en dan krijg ik eigenlijk zo een gevoel als bij het bedrijf activision. Daar draait het meer en meer om het geld, hier bij 9lives dan om het useraantal en aantal site bezichtingen of whatever? Dat idee krijg ik althans, no offence. Bij tweakers kan je dat bv niet, als pas geregistreerde met vanalles gaan lopen, wat imo gewoon veel meer community friendly is.
Nu ik beschuldig niemand hoor, het kan ook perfect zo zijn dat wij gewoon dat beeld hebben uit teleurstelling dat we geen key hebben, maar veel mensen krijgen toch die indruk en ik zou wel graag eens weten of die indruk nu verkeerd of correct is.
Daarmee vind ik het eigenlijk geen slecht idee om eens te zien wie er van de actieve 9livers eigenlijk een key heeft bemachtigd, door hier in dit topic te reageren. Dan kunnen we eens zien of we eigenlijk terecht zagen op het feit dat de pas geregistreerde altijd gaan lopen met de keys, of dat het allemaal puur het gedacht is.
Dus heb je een key, laat van je horen!
Ik heb er nog geen in ieder geval
__________________
Ik heb met heel veel wedstrijden al meegedaan en eigenlijk nog nooit iets gewonnen. Tuurlijk neem ik dit sportief op en zeg ik "meh volgende keer beter", maar wat mij steeds wel opvalt is dat de mensen die op de nieuwspagina zelf reageren altijd nieuw geregistreerde zijn. Nu stel ik mijzelf de vraag: reageren praktisch enkel de nieuw geregistreerde met een boodschap van blijheid en laten de "echte" 9livers niks van zich horen of is het dus wel degelijk zo dat die keys selectief worden weg gegeven aan nieuwe mensen met als doel de community groter te maken?
Er is niks mis met de community groter maken, maar het feit dat in de meeste gevallen zulke mensen puur registreren voor de key en daarna nooit meer omzien is wel frustrerend tegenover de mensen die wél actief zijn op 9lives.
Ik denk dat de meeste 9livers die geen key bemachtigen zich een beetje in de kou gelaten staan voelen, wat normaal is, maar als het wel degelijk zo is dat die keys voor een groot deel selectief worden gegeven aan nieuwe mensen, dan vind ik dat eerlijk gezegd compleet verkeerd en dan krijg ik eigenlijk zo een gevoel als bij het bedrijf activision. Daar draait het meer en meer om het geld, hier bij 9lives dan om het useraantal en aantal site bezichtingen of whatever? Dat idee krijg ik althans, no offence. Bij tweakers kan je dat bv niet, als pas geregistreerde met vanalles gaan lopen, wat imo gewoon veel meer community friendly is.
Nu ik beschuldig niemand hoor, het kan ook perfect zo zijn dat wij gewoon dat beeld hebben uit teleurstelling dat we geen key hebben, maar veel mensen krijgen toch die indruk en ik zou wel graag eens weten of die indruk nu verkeerd of correct is.
Daarmee vind ik het eigenlijk geen slecht idee om eens te zien wie er van de actieve 9livers eigenlijk een key heeft bemachtigd, door hier in dit topic te reageren. Dan kunnen we eens zien of we eigenlijk terecht zagen op het feit dat de pas geregistreerde altijd gaan lopen met de keys, of dat het allemaal puur het gedacht is.
Dus heb je een key, laat van je horen!
Ik heb er nog geen in ieder geval

__________________

ad:
Eigenlijk zijn er geen keys, en zijn die accounts die winnen ( die pas geregistreerd zijn op deze site ) accounts van praga ...