Archief - Deus Ex: Human Revolution

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MeRCeNaRy

Legacy Member
Snoeckers zei:
Heb hem vandaag op 1000 gezet :p, 3 PT's in totaal gedaan (laatste ging extreem snel aangezien ik alles wist liggen).

En op beide vragen is het antwoord neen, er zitten wel redelijk wat nutteloze augmentations bij imo.

Wat hebt ge er nu aan om da zo snel uit te spelen?

valdemaniak

Legacy Member
Als ik de tijd had gehad had ik nu ook missch al uit, naast skill en manier van spelen toch vooral een kwestie van hoe je je dag kan indelen?

SHIGSY

Legacy Member
Jammer dat we nergens kunnen zien hoeveel speeltijd we er mee doorgebracht hebben. Zie enkel een save uur.

Nog eens terug te komen op dat bordeel. Was wel wat cru, aan het luistervinken naar een gesprek van één van die hoertjes en haar klant en die zit daar nu toch een doordacht stukje statement over augmentations te doen. Klant droogweg "yeah yeah, how much do I owe you". :p

Runkle

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Wat hebt ge er nu aan om da zo snel uit te spelen?

Hoe weet jij nu hoeveel tijd ik in 1 PT heb gestoken? Als je geen zinnige commentaar hebt, zwijg dan gewoon.
Ik heb zeer veel aan dit spel gehad, is momenteel het spel van het jaar (ik reken fifa niet mee) en heb de laatste dagen niets anders gespeeld.

dj unc

Legacy Member
cool, typisch voor de game en de ontwikkelaars: think outside the box!!

Ben zo onder de indruk van deze game, dat ik nu al weet dat ik alle komende DLC's ga kopen!!! krijg er echt geen genoeg van :)

valdemaniak

Legacy Member
fuck discriminatie, maar ook positieve discriminatie

creatieve vrijheid (in casu het voorstellen een dystopische wereld) wordt weer in vraag gesteld door een bende idioten

AssassiN

Legacy Member
Bart Religion zei:
Kan je de UK versie nu in België spelen of niet?

Jup, was veel commotie rond die regionlock.
Dus ze hebben besloten om die regionlock weg te doen.

Hornymoose

Legacy Member
Dit is persoonlijk voor mij het beste spel dat ik ooit gespeelt heb, niet te geloven. Zit al 2 volledige dagen te spelen. Morgen helaas werken, ik ga ziekvieren. :D

SHIGSY

Legacy Member
Tussen alle werkdrukte door Deus Ex afgewerkt. Non Lethal Stealthrun en mijn achievement van no alarm/no kills niet gehad... :angry: Nog eens op het gemak besluitje maken van Deus Ex: Human Revolution maar moet toch eerlijk bekennen dat het einde me niet bevalt.

AssassiN

Legacy Member
SHIGSY zei:
Tussen alle werkdrukte door Deus Ex afgewerkt. Non Lethal Stealthrun en mijn achievement van no alarm/no kills niet gehad... :angry: Nog eens op het gemak besluitje maken van Deus Ex: Human Revolution maar moet toch eerlijk bekennen dat het einde me niet bevalt.

Stukje voor Adam augmented geraakt telt ook, daar heb je geen takedowns en geen stungun. Dus daar moet je dan voorbij sluipen voor die achievements.

SHIGSY

Legacy Member
AssassiN zei:
Stukje voor Adam augmented geraakt telt ook, daar heb je geen takedowns en geen stungun. Dus daar moet je dan voorbij sluipen voor die achievements.

Pfff, dat zou wel eens goed kunnen dat ik daar al de mist ben gegaan. Bloody hell, past :doh: echt wel goed bij dan. Enfin, volgende Deus Ex-run zal voor na mijn verhuis zijn, even enkel Arcade nu, al de rest ingepakt. :sad:

SHIGSY

Legacy Member
Niemand die het al gespeeld heeft? Al van Marketplace getrokken maar er aan beginnen maar zal nog niet voor onmiddellijk zijn.

Marginal0

Legacy Member
Narratief gezien toch één van de toppers tot nu toe in de 360-age van gaming. :bow:

Ik ga het niet uitroepen tot beste spel ooit, daarvoor is het combat gedeelte iets te matig, maar het zou toch in de top 50 kunnen komen. Maar allicht is dat persoonlijk allemaal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan