Mijn exemplaar zat gisteren toch al in de bus (shopto is de max).
Eerste missie gespeeld, indruk is positief. Sfeer is echt af, voelt aan alsof ik in een Blade Runner wereld terechtkom, and lovin' that.
Heb in m'n eerste missie al een mix tss stealth en assault gedaan, en het plezantste van het spel is dat dat kan! Zowel voor m'n stealth als m'n assault kills kreeg ik xp, en het verhaal zette zich gewoon voort... ik vind het plezanter als MGS bv. Je wordt niet 'gestraft' omdat je je cover opblaast, maar je krijgt gewoon fijne shooter mechancs. Cover werkt prima, wapens voelen fijn aan - minder "punch" als een all-out shooter, maar voor een hybrid game als dit ronduit goed.
Ben benieuwd hoe het verhaal en de levels zich verder ontvouwen. Hacken vind ik superleuk, maar dat gaat volgens mij wel moeilijk worden na een tijd (ben niet zo'n goede puzzelaar

)
En oh ja: uit de previews was ik maar lukewarm voor uw char Jensen. Maar ik ga eens opzoeken wie de voiceacting doet want die gast zijn stem werkt perfect - Jensen is cool!