Archief - Deus Ex: Human Revolution

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

valdemaniak

Legacy Member
Snoeckers zei:
Dan is die persoon die de commentaar geeft achterlijk. Noch de setting, noch het verhaal, noch de gameplay komt in de buurt van die van mass effect (ik bedoel hier uiteraard niet kwalitatief).

qft

hier wordt weer een hoop onzin verkocht, niet te geloven

Vlad Tepes

Legacy Member
als er mensen die vandaag in hun bus hebben gehad, zou gaymania die normaal ook mogen verkopen niet ? zij hebben het vaak gedaan...

Runkle

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
als er mensen die vandaag in hun bus hebben gehad, zou gaymania die normaal ook mogen verkopen niet ? zij hebben het vaak gedaan...

Neen, game mania verkoopt pas op de officiële release date of als andere retailers het verkopen.

liama

Legacy Member
ik heb iets leuks gevonden van deus ex 3

er zij dus een prezentator of gameontwikkelaar, dat er een pooster van finalfantasy 27 ergins in het spel zit

dus mijn vraag is of er een soort kleine zoektocht word gehouden naar die pooster en dat het dan op 9lives word gezet

hier het bewijs op 4min 36sec

Deus Ex: Human Revolution - YouTube


greetz

SHIGSY

Legacy Member
Haha, SMSje van GM op het werk, net thuis met het spel, installing the game on this very moment!

**Klapt in de handjes**

Nieuwsgierig!!

valdemaniak

Legacy Member
liama zei:
ik heb iets leuks gevonden van deus ex 3

er zij dus een prezentator of gameontwikkelaar, dat er een pooster van finalfantasy 27 ergins in het spel zit

dus mijn vraag is of er een soort kleine zoektocht word gehouden naar die pooster en dat het dan op 9lives word gezet

hier het bewijs op 4min 36sec

Deus Ex: Human Revolution - YouTube


greetz

ik hoop voor de toekomst van de hele maatschappij dat jij hier aan het trollen bent :s

@ Shigsy: ik zie u al in de handjes klappen :)

Mijne komt nog eens van de UK, dus zal nog niet in de bus zitten... psyched though

Vraeck

Legacy Member
Mijn ex. is ook nog onderweg, kan niet wachten! leuk dat er eindelijk eens wat meer titels verschijnen die langer dan 6u zijn

SHIGSY

Legacy Member
Releaseseizoen is nu voor mij echt begonnen. Bloody hell, blij dat ik even iets anders kan doen dan Magic The Gathering op Arcade. :p

Eerste labwandeling was in elk geval veelbelovend. Muziek bevalt me enorm, net Tron gezien op Blu Ray, doet me daaraan denken. It looks fantastic... "Give me Deus Ex" setting genomen, moet het nog meemaken dat een stealthgame een probleem zou vormen. Nog niet veel gezien van stealth maar nog wat vroeg. Wel al duidelijk dat het nodig zal zijn, guards zijn one/two shotters als ze je spotten.

SHIGSY

Legacy Member
Doet ook nog eens deugd om ouderwets je lichamen te moeten weg slepen om ontdekking te vermijden. Damn you Ubisoft...

valdemaniak

Legacy Member
Mijn exemplaar zat gisteren toch al in de bus (shopto is de max).

Eerste missie gespeeld, indruk is positief. Sfeer is echt af, voelt aan alsof ik in een Blade Runner wereld terechtkom, and lovin' that.

Heb in m'n eerste missie al een mix tss stealth en assault gedaan, en het plezantste van het spel is dat dat kan! Zowel voor m'n stealth als m'n assault kills kreeg ik xp, en het verhaal zette zich gewoon voort... ik vind het plezanter als MGS bv. Je wordt niet 'gestraft' omdat je je cover opblaast, maar je krijgt gewoon fijne shooter mechancs. Cover werkt prima, wapens voelen fijn aan - minder "punch" als een all-out shooter, maar voor een hybrid game als dit ronduit goed.

Ben benieuwd hoe het verhaal en de levels zich verder ontvouwen. Hacken vind ik superleuk, maar dat gaat volgens mij wel moeilijk worden na een tijd (ben niet zo'n goede puzzelaar :))

En oh ja: uit de previews was ik maar lukewarm voor uw char Jensen. Maar ik ga eens opzoeken wie de voiceacting doet want die gast zijn stem werkt perfect - Jensen is cool!

Runkle

Legacy Member
valdemaniak zei:
Mijn exemplaar zat gisteren toch al in de bus (shopto is de max).

Eerste missie gespeeld, indruk is positief. Sfeer is echt af, voelt aan alsof ik in een Blade Runner wereld terechtkom, and lovin' that.

Heb in m'n eerste missie al een mix tss stealth en assault gedaan, en het plezantste van het spel is dat dat kan! Zowel voor m'n stealth als m'n assault kills kreeg ik xp, en het verhaal zette zich gewoon voort... ik vind het plezanter als MGS bv. Je wordt niet 'gestraft' omdat je je cover opblaast, maar je krijgt gewoon fijne shooter mechancs. Cover werkt prima, wapens voelen fijn aan - minder "punch" als een all-out shooter, maar voor een hybrid game als dit ronduit goed.

Ben benieuwd hoe het verhaal en de levels zich verder ontvouwen. Hacken vind ik superleuk, maar dat gaat volgens mij wel moeilijk worden na een tijd (ben niet zo'n goede puzzelaar :))

En oh ja: uit de previews was ik maar lukewarm voor uw char Jensen. Maar ik ga eens opzoeken wie de voiceacting doet want die gast zijn stem werkt perfect - Jensen is cool!

Hacken blijft in principe altijd hetzelfde, later moet je niet echt puzzelen maar gewoon een beetje plannen en en geluk hebben.

MeRCeNaRy

Legacy Member
Ga het me drek halen. Ben gwn te benieuwd. Ook omdat ik de eerste uitgebreid gespeeld heb

MeRCeNaRy

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Ga het me drek halen. Ben gwn te benieuwd. Ook omdat ik de eerste uitgebreid gespeeld heb

Haaaa good old days, dood gaan van 2 kogels :p

Tot nu toe enorm onder de indruk. Echt het gevoel van de oude deus ex. Merk nu al dat er enorm nadruk op het verhaal gaat liggen...

Heb alleen wat last met het mikken...

MeRCeNaRy

Legacy Member
liama zei:
ik heb iets leuks gevonden van deus ex 3

er zij dus een prezentator of gameontwikkelaar, dat er een pooster van finalfantasy 27 ergins in het spel zit

dus mijn vraag is of er een soort kleine zoektocht word gehouden naar die pooster en dat het dan op 9lives word gezet

hier het bewijs op 4min 36sec

Deus Ex: Human Revolution - YouTube


greetz

Found it. Pritchards office :)

SHIGSY

Legacy Member
Takedown-filmpje vind ik wat onnodig. Probeer mijn targets stealthy te pakken maar dat clipje is er wat te veel aan.

MeRCeNaRy

Legacy Member
SHIGSY zei:
Takedown-filmpje vind ik wat onnodig. Probeer mijn targets stealthy te pakken maar dat clipje is er wat te veel aan.

Ja vind ik ook. Ben ook zo stealth mogelijk bezig, want eerlijk gezegd: tis focking moeilijk anders op Give me deus ex :p

Eerste hoofdmissie afgewerkt en tot nu toe vind ik het een zalige game! Echt terug het oude deus ex gevoel!

SHIGSY

Legacy Member
Echt wel genieten. Kudos op het hackingsysteem, lang geleden dat ik nog eens zo gevloekt heb. Hacking & lockpicking zijn in de meeste games maar een lachertje, het onthouden niet waard maar bij Deus Ex is het hacking alvast uitdagend.

Runkle

Legacy Member
Hacking is eigenlijk echt simpel :p, gewoon plannen en een beetje geluk hebben (ik heb wel men hacking: stealth augmention volledig op max dus dat helpt wel).

De bazen zijn ook a walk in the park (ja, ik speel op het moeilijkste). Er is gewoon 1 simpel trucje om ze neer te halen :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan