Archief - Deus Ex: Human Revolution

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timotiza

Legacy Member
Ik weet het niet goed met deze game. Heb gisteren een live stream gekeken en vond een nogal een cloon van mass effect. Er zijn mooie actie scenes maar daar is het ook mee gezegd. Vond het precies na een uurtje volgen al vervelen. Ik spreek gewoon naar mijn eigen mening hoe ik het aanvoelde want er zullen zeker en vast mensen zijn die deze goed zullen vinden. Hoe dan ook lijkt hij wel ok maar niet voor de volle prijs van 50 a 60euro er aan uit te geven.

Groetjes!

Naradia

Legacy Member
Die game heeft van alle grote reviewers boven de 90% gekregen, het is een shooter (wat ME niet is), je hebt geen crew (wat ME wel heeft en zeer significant is in dat spel), er zijn geen reapers, geen collectors, het speelt zich zelfs niet af op verschillende )planeten :s
Als dat spel een ME kloon is, dan zijn de star wars games de enige originele ruimtegames, en al de rest dat zich in de ruimte afspeelt zijn allemaal klonen daarvan.
Btw. Het zou ME zijn die een kloon is van Deus ex, en niet omgekeerd ;)
Maw. uw woorden kloppen langs geen kanten. Ik onthoud de volgende woorden van uw "review":
Mooie actie scenes, Mensen zullen dit goed vinden. Hij is ok.

Kennaah

Legacy Member
Naradia zei:
Die game heeft van alle grote reviewers boven de 90% gekregen, het is een shooter (wat ME niet is), je hebt geen crew (wat ME wel heeft en zeer significant is in dat spel), er zijn geen reapers, geen collectors, het speelt zich zelfs niet af op verschillende )planeten :s
Als dat spel een ME kloon is, dan zijn de star wars games de enige originele ruimtegames, en al de rest dat zich in de ruimte afspeelt zijn allemaal klonen daarvan.
Btw. Het zou ME zijn die een kloon is van Deus ex, en niet omgekeerd ;)
Maw. uw woorden kloppen langs geen kanten. Ik onthoud de volgende woorden van uw "review":
Mooie actie scenes, Mensen zullen dit goed vinden. Hij is ok.

Het is geen shooter maar een rpg

Vlad Tepes

Legacy Member
Op de fb page van het spel is er iemand die het besteld had, heeft hem sinds vandaag en woont in de UK, hoe kan dat ? Uk release is toch dezelfde als die van ons of niet ?

SHIGSY

Legacy Member
Timotiza zei:
Ik weet het niet goed met deze game. Heb gisteren een live stream gekeken en vond een nogal een cloon van mass effect. Er zijn mooie actie scenes maar daar is het ook mee gezegd. Vond het precies na een uurtje volgen al vervelen. Ik spreek gewoon naar mijn eigen mening hoe ik het aanvoelde want er zullen zeker en vast mensen zijn die deze goed zullen vinden. Hoe dan ook lijkt hij wel ok maar niet voor de volle prijs van 50 a 60euro er aan uit te geven.

Groetjes!

Hmm, respect voor je mening maar is toch een rare gedachtensprong. Deus Ex was er al lang voor er ooit van Shepard sprake was, heel lang zelf. Ben niet echt het persoon dat reviews tot op de letter volgt maar als je een klein beetje rond kijkt, dan zie je dat er monsterscores aan het opduiken zijn.

Enfin, play it first. ;)

Naradia

Legacy Member
Kennaah zei:
Het is geen shooter maar een rpg

Tegenwoordig is elke shooter een rpg hé, imo mogen we beginnen met rpg te behouden voor games als FF en TES

X-Vision

Legacy Member
Stak vandaag in mn brievenbus. Spijtig genoeg geen tijd om te spelen vandaag... :sop: Morgen dan maar.

Kennaah

Legacy Member
Naradia zei:
Tegenwoordig is elke shooter een rpg hé, imo mogen we beginnen met rpg te behouden voor games als FF en TES

Er is nog een verschil tussen Mass effect en COD

En Deus ex is meer Mass effect (dus rpg) dan COD (shooter)

je kunt bijne heel het spel uitspelen zonder te schieten.

Timotiza

Legacy Member
Er zijn gewoon direct veel dingen die je aan Mass Effect doen denken. Zelfde voor crysis vind ik ook wel. Heb vandaag weer heel de dag naar live streams gekeken en zelfs de broadcaster zelf sprak vaak over Mass Effect en dan deze titel. Het doet je er gewoon hard aan denken omdat het nogal int zelfde plaatje valt. Setting, Gameplay...

Runkle

Legacy Member
Dan is die persoon die de commentaar geeft achterlijk. Noch de setting, noch het verhaal, noch de gameplay komt in de buurt van die van mass effect (ik bedoel hier uiteraard niet kwalitatief).

MeRCeNaRy

Legacy Member
Naradia zei:
Tegenwoordig is elke shooter een rpg hé, imo mogen we beginnen met rpg te behouden voor games als FF en TES

Ik heb de originele deus ex gespeeld en thrust me, dit is evenveel rpg als bv oblivion... Of is dat ook een fps? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan