Wacko Santa
Legacy Member
Ga er vanavond eens aan beginnen, na het koopje aan 13£ op zavvi gisteren geinstalleerd maar wegens te moe toch maar eerst gaan slapen. Vanavond begin ik eraan
..
Ik ben zot van een goed verhaal in een game, en ik heb de indruk dat dit hier zeker goed komt. Square Enix heeft precies wel de nadruk gelegd op goeie verhalen enzo.. Ik vind het wel goed dat ze zich ook op andere zaken richten dan enkel de Final Fantasy reeks.. Zo vind ik Just Cause 2 ook wel geslaagd..
Maar dus : vanavond : Adam Jensen -> HERE... I .... COME!!!
..Ik ben zot van een goed verhaal in een game, en ik heb de indruk dat dit hier zeker goed komt. Square Enix heeft precies wel de nadruk gelegd op goeie verhalen enzo.. Ik vind het wel goed dat ze zich ook op andere zaken richten dan enkel de Final Fantasy reeks.. Zo vind ik Just Cause 2 ook wel geslaagd..
Maar dus : vanavond : Adam Jensen -> HERE... I .... COME!!!

