Archief - Deus Ex: Human Revolution

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHIGSY

Legacy Member
banner.png


Nog een goede twee weken naar de release van Deus Ex: Human Revolution en nog geen topic. Bij deze dan ook weer in orde.

Releasedatum: 26 augustus 2011
Developer: Eidos Montreal
Publisher: Square Enix
Officiële Website
Deus Ex Wikipedia
Deus Ex: Human Revolution op 9lives

Ik ben niet vertrouwd met de Deus Ex-serie, Human Revolution wordt mijn allereerste titel uit deze franchise. Voor de één of andere reden heb ik deze altijd geklasseerd bij “één van de vele shooterkes” maar naar verluid is dit een RPG/FPS die je perfect in staat stelt om een stealth pad af te leggen, dan nog eens in een science fiction setting. Had ik iets van, how on earth did I miss this… :confused:

screenshot_239516_thumb_wide940.jpg


On a sidenote, logo van de franchise mag er echt wel zijn. Is eentje die ik via een Collector Edition in een glazen kast wil hebben met de juiste verlichting er bij.

knipsele.jpg


Kijk er naar uit! Stealthpad all the way!

wolfen

Legacy Member
kheb al gelezen dat de instap drempel wel ff aanpassen is. hopelijk blijft het nog aangenaam voor mensen die niet zoveel ervaring hebben in deze serie.
kijk er alvast naar uit ! laat maar komen.

SHIGSY

Legacy Member
wolfen zei:
kheb al gelezen dat de instap drempel wel ff aanpassen is. hopelijk blijft het nog aangenaam voor mensen die niet zoveel ervaring hebben in deze serie.
kijk er alvast naar uit ! laat maar komen.

Instapdrempel voor games altijd zo'n raar woord gevonden. Leercurve is iets anders maar daar worstelen we ons wel door.

Zit door die screenshots van Deus Ex te bladeren. SciFi-setting is soms echt om van te smullen. Je kan me daar altijd plezier mee doen met van die mooie town scenery settings. Mass Effect-serie heeft er ook zo'n paar hele mooie.

MassEffect8.jpg


Moest het niet zo duur zijn om die in groot posterformaat te laten afdrukken...

SHIGSY

Legacy Member
wolfen zei:
foto is jammer genoeg niet zichtbaar ?

Ow, die van Mass Effect of in de OP?

Edit: Andere in de plaats gezet. Na refresh zag ik het ook niet meer.

wolfen

Legacy Member
das dus idd een voorbeeld van een mega gelikt plaatje !.
zoals je zei.. zo zouden ze beter eens een poster in 1 van zo een game boekskes moeten steken!

SHIGSY

Legacy Member
wolfen zei:
das dus idd een voorbeeld van een mega gelikt plaatje !.
zoals je zei.. zo zouden ze beter eens een poster in 1 van zo een game boekskes moeten steken!

Wat offtopic, no problem.

Je kan die altijd zelf laten maken, om het even welk formaat:
Posters kopen? Duizenden posters direct uit voorraad leverbaar

Is zoals gezegd wel redelijk prijzig. De "geek inside me" zou maar al te graag een muur in de "speelkamer" vrij willen houden om daar vrij te kunnen plakken en hangen wat we maar willen, puur voor die futuristische sci fi landscape shots.

Nog eentje, Coruscant:
Coruscant_at_night.jpg

wolfen

Legacy Member
idd redelijk prijzig.. maar mss wel waard omdat we weten dat we anders nooit aan zo een mooi plaatje in de kamer kunnen verwachten..

Bart Religion

Legacy Member
SHIGSY zei:
Wat offtopic, no problem.

Je kan die altijd zelf laten maken, om het even welk formaat:
Posters kopen? Duizenden posters direct uit voorraad leverbaar

Is zoals gezegd wel redelijk prijzig. De "geek inside me" zou maar al te graag een muur in de "speelkamer" vrij willen houden om daar vrij te kunnen plakken en hangen wat we maar willen, puur voor die futuristische sci fi landscape shots.

Nog eentje, Coruscant:
Coruscant_at_night.jpg

Zou gaaf zijn om zoiets te verwerken dat het net lijkt alsof je uit je venster kijkt

kjellevirus

Legacy Member
Ik kan echt ni wachten. Moet dit spel spelen, moet dit spel spelen, ...

:):):)

TheNarrator23

Legacy Member
Jammer, wil dit spel graag spelen, maar zit momenteel in vollen blok en daarna zal het waarschijnlijk verloren gaan met de release van Gears Of War 3 en FIFA 12

SHIGSY

Legacy Member
Zou het de moeite zijn om nu nog aan de voorganger te beginnen?

Moet het nog eens opzoeken. Human Revolution perfect speelbaar zonder voorkennis van de vorige titels?

Nyari

Legacy Member
SHIGSY zei:
Zou het de moeite zijn om nu nog aan de voorganger te beginnen?

Moet het nog eens opzoeken. Human Revolution perfect speelbaar zonder voorkennis van de vorige titels?

Human Revolution is een prequel op de oude Deus Ex games + het is de bedoeling nieuwe gamers warm te maken voor de franchise.
Volgens mij heb je dus geen voorkennis nodig

SHIGSY

Legacy Member
Nyari zei:
Human Revolution is een prequel op de oude Deus Ex games + het is de bedoeling nieuwe gamers warm te maken voor de franchise.
Volgens mij heb je dus geen voorkennis nodig

Het warm maken is hun in elk geval al gelukt. Toch bij 1 gamer. :)

Yurf

Legacy Member
SHIGSY zei:
Zou het de moeite zijn om nu nog aan de voorganger te beginnen?

Ik ben momenteel Deus Ex op PS2 aan het spelen en ik moet zeggen dat het nog steeds een uitstekende game is, dus ik zou het alleszins een kans geven. :) Het level design is enorm goed, met overal geheime plekken en de vrijheid om de doelstelling op jouw manier te voltooien. De soundtrack mag er ook zijn.

SHIGSY

Legacy Member
Nyari zei:
Voor diegenen die interesse hebben in de oude Deus Ex game:
Giantbomb heeft hierover deze week een retro Quick Look gedaan van 43 minuten:

Retroclip, gaan we ons eens op smijten!
*Opent doos popcorn*

Offtopic: Nyari, your avatar is scaring me. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan