Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
Osi 140 zei:
Ff ontopic :p
Kzit al heel ver en kheb de crossbow nu al een tijdje, maar die heli's :angry: grrrr, en op die berg met die bazooka, die bazooka mikt nie eens fatsooenlijk, soit, maar kheb ze verslaan, nu zit ik in dien riool en moet ik naar boven en zie ik heel veel soldaten ... man man

heeft iemand tips om ze snel af te maken ? ( kweet da je met de crossbow en revolver hen heel snel kan doden ) maar daar heb ik teweinig kogels van :doh:

als ge met een bazooka schiet zeker zorgen da u laser opsta: secondary fire
en gewoon met die laser het doelwit volgen en dan zal de raket ook volgen ;)

en die soldaten, mja, gewoon door rushen met een shotgun zou ik zeggen :D

Insano

Legacy Member
Met secondary fire van je machinegun kan je er toch 4 tegelijk pakken als ze dicht bij elkaar staan :)

Insano

Legacy Member
Je moet die heli neerhalen. Probeer met rocket launcher. Ofwel moet je proberen die constant te ontwijken en zo verder te geraken.

Holy Paladin

Legacy Member
makker als ge denkt da die soldaten u moeten helpen hebt ge er nieveel van begrepen :p

en die rocketlauncher mikt evengoe als gijzelf want secondary fire = laser guided, racket vliegt naar het rode puntje

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
Osi 140 zei:
ARGH, ik haat assasin soldier, DIE !!!
kzit nu in forgot freeman blabla, kzit in zo ne ruimte vol containers en veel asasins soldiers :s man man, enig idee wa ik moet doen, kmoet ze toch negeren eh ? want hen neerschietn is onmogelijk

oeps, ik zit in lambda core ! sorry :p

lambda core is een zalig stuk imo :D

Insano

Legacy Member
Je moet ook wel leren je kogels wat op te sparen ;)
Mijn motto is altijd: Alles geven, he! :rofl:

Gewoon allemaal doodschieten is niet zo moeilijk. Ik kreeg het wel op mijn zenuwen van die hun getrippel :angry:

Insano

Legacy Member
Dat is toch normaal gezien geen probleem. Je lokt die wat, er komt 1 afgestormd, je wacht tot die stilstaat en dan vlam je erop. En als die dan zo 1 maal bukt, maak je die af. Easy :)

Insano

Legacy Member
Typ "sv_cheats 1" in en daarna "god". Dan heb je godmode. Typ nog eens "god" om het af te zetten :woohoo:

Insano

Legacy Member
Schiet die lichtgevende dingetjes aan de wal kapot met crossbow. Als hij zo een portaal schiet, duik je achter een steen. Daarna spring je op zo een booster en gooi je granaten in zijn kop die na een tijd is opengegaan. Daarna genieten van de lichtshow en G-Man's speech!
Tadaa!

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Captain Insano zei:
Zet uzelf op noclip en zweef naar boven he ;)


ge zijt een cheaterken eh gij,,tss tssk

achjah,, bij hl vertik ik et om cheats te bezigen alleszinds
:applause:

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
Osi 140 zei:
Het lukt me GVD nooit :s
ik spring op dien booster, maar z'n kop gaat zelden open, maar zelden en die kutgroene bal raakt me elke keer als ik in de lucht zit !

blijven proberen is de boodschap :)
er zijn trouwens op de 2 rotsen of op 1 van de twee toch zeker een soort plas waar ge in kunt gaan staan zoda u hp terug bijvult ;)
moeste het nog ni gemerkt hebben :p

en @insano, cheaten is :naughty: :p

Holy Paladin

Legacy Member
die assassins zijn zo moeilijk nie, gewoon op schieten en als ze weglopen, draai u om, want ze ge gaan langs achter aanvallen :p
tis wel wa laat ma kwil maar zeggen da da spel nergens te moeilijk is, ook nie bij nihilanth

ik weet al wie er gaat cheaten in HL2 :p

1_CyCo_1

Legacy Member
...kan nie in de console geraken ,voor die cheats in te geven...die tilde toets lukt nie :confused:

Insano

Legacy Member
Ik heb die eindbaas elke keer gefinished zonder cheats, maar ik ben dan ook superieur :cool:

One-t|M@[hINe

Legacy Member
ike enkel gespeld tot in XEN, dan maar gestopt. kvon da beetje saai stukje.

en kheb toch al screens gevonden van het einde waar de Gmann waarschijnijk ene preek sta te geven van hoe nietig gordon is enzo.

SkY0ne

Legacy Member
'k ben er ook eens mee begonne, ik had hl1 nooit uitgespeeld :/
zit nu bij de eindbaas

One-t|M@[hINe

Legacy Member
SkY0ne zei:
'k ben er ook eens mee begonne, ik had hl1 nooit uitgespeeld :/
zit nu bij de eindbaas


beter laat dan nooit zeker?! ;)

oeveel uren gameplay had hl1 (aangekondigd bij de release)

en oeveel heeft hl² der?! (20-30 dacht ik?!)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan