Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Osi 140 zei:Ff ontopic
Kzit al heel ver en kheb de crossbow nu al een tijdje, maar die heli'sgrrrr, en op die berg met die bazooka, die bazooka mikt nie eens fatsooenlijk, soit, maar kheb ze verslaan, nu zit ik in dien riool en moet ik naar boven en zie ik heel veel soldaten ... man man
heeft iemand tips om ze snel af te maken ? ( kweet da je met de crossbow en revolver hen heel snel kan doden ) maar daar heb ik teweinig kogels van :doh:

Osi 140 zei:ARGH, ik haat assasin soldier, DIE !!!
kzit nu in forgot freeman blabla, kzit in zo ne ruimte vol containers en veel asasins soldiersman man, enig idee wa ik moet doen, kmoet ze toch negeren eh ? want hen neerschietn is onmogelijk
oeps, ik zit in lambda core ! sorry![]()




Captain Insano zei:Zet uzelf op noclip en zweef naar boven he![]()
Osi 140 zei:Het lukt me GVD nooit
ik spring op dien booster, maar z'n kop gaat zelden open, maar zelden en die kutgroene bal raakt me elke keer als ik in de lucht zit !

SkY0ne zei:'k ben er ook eens mee begonne, ik had hl1 nooit uitgespeeld :/
zit nu bij de eindbaas