Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan neem je toch direct een heel deel van de sfeer wegsypro9000 zei:hehe kheb doom 3 ook zonder sound gespeeld![]()

mnee, bij sommige games is da echt leuker: je zet ingame music uit (effecten ffcourse niet) en dan speel je (liefst zachter dan effecten e.d.) jouw eigen muziek.Captain Insano zei:Dan neem je toch direct een heel deel van de sfeer weg![]()
neh imo is da totaal anderskillgore zei:mnee, bij sommige games is da echt leuker: je zet ingame music uit (effecten ffcourse niet) en dan speel je (liefst zachter dan effecten e.d.) jouw eigen muziek.
Captain Insano zei:Bij HL was het wel zo dat je je disc erin moest steken indien je muziek wou. Het duurde een tijdje voordat ik dat doorhad![]()
