Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oetjebek

Legacy Member
3 koppige monsters kunnen niet dood met wapens
enkel met machine
maar je moet ze denk ik maar 1x vermoorden met een machine en de rest is gewoon voor de show

fragnetic

Legacy Member
Waar dat monster zit zijn toch zo verschillende doorgangen, gewoon door elke doorgang gaan en dan kunt ge telkens wel ergens iets aanschakelen. Als ge daar overal geweest zijt gewoon terug gaan naar de plaats waar nu al de lampkes moeten branden van oxygen enzo. En dan gewoon op de knop duwe en het monster word verbrand.

sebastos

Legacy Member
ach ja die rotbeesten
int begin heb ik daar maar granaten op gesmeten
kogels op afgelost als dat het WOII was

toen besefte ik dat er mss een andere manier voor nodig was

DaFreak

Legacy Member
Die reageren op geluid.
Gooit gewoon een granaat naar de tegenovergestelde richting van waar ge naar wilt lope. Da beest gaat dan daar op af en dan kunde zelf door. Ge moet gewoon alle doorgangeskes ff gedaan ebbe. Der zitte 2 knopkes in etzelfde "gangeske". Dus ge moet nog maar ene keer voorbij die monsters :).
da me die vloeistof daar kunde op de kant lope denkik. Daar is erges zon buis aan de zijkant van de muur waar ge op kunt lope (duckjump->kist->buis) Bij die lift die naar benede stort in da radioactief goedje moete de ladder pakke (rechts naast de lift).

Mich

Legacy Member
waar da monster zich bevindt zijn er enkele verdiepingen. bij een ervan kunde de power aanzetten (wat jij al hebt gedaan) en bij een andere verdieping kan je die blauwe en rode buis aanzetten. ge moet dus een andere verdieping pakken. (ik was de eerste keer ook verkeerd gegaan)

Anima

Legacy Member
blijkbaar zitte veel mensen hier vast he ?
vond dit nog een makkelijk stuk !

smon

Legacy Member
Je moet langs die beesten naar beneden gaan en dan door een van die deuren en de weg volgen. Dan kom je voor een gesloten deur maar achter je is een soort riool waar je in moet. Dan gewoon nog wat verder lopen en je zal uitkomen in die kamer waar je die oxy enzo kan aanzetten.

Insano

Legacy Member
Opposing Force en Blue Shift zou ik ook eens spelen als ik u was. Je wilt toch niet onvoorbereid beginnen aan HL2? :p

elarto

Legacy Member
Captain Insano zei:
Opposing Force en Blue Shift zou ik ook eens spelen als ik u was. Je wilt toch niet onvoorbereid beginnen aan HL2? :p

you talking to me? :p

zijn die uitbreidingen eigenlijk echt van belang voor et verhaal? anders wil ek ze wel es checken.........NA mijn laatste examen morgenochtend...*zucht*

Insano

Legacy Member
Eigenlijk tegen zowat iedereen :p
En ze zijn belangrijk omdat je anders Shepard en Barney niet echt goed begrijpt.

Inch

Legacy Member
Momenteel ben ik bezig met OpFor.

De originele HL1 heb ik al enkele keren uitgespeeld maar aan OpFor was ik nog nie begonnen. Een stuk moeilijker dan het origineel maar ik vind wel dat het het eerste deel bij momenten overtreft.

Over Blue Shift heb ik gehoord dat het de moeite nie waard is :(

O ja, je moet deze eens proberen:

http://halflife.multiplayer.it/azuresheep/

Een van de betere SP mods al zeg ik het zelf...

Insano

Legacy Member
Blue Shift is gewoon zo kort omdat het oorspronkelijk bedoeld was om een bonus campagne te zijn voor Half-Life op de Dreamcast. Deze is echter nooit uitgekomen en dus heeft men die geport naar PC.

Insano

Legacy Member
Dat is niet waar. Blue Shift had omdat het zo kort was een HD (High Definition) pack meegekregen met geüpdate wapenmodels etc. Deze staan echter niet standaard omdat Valve de minimum systeemeisen hetzelfde wou houden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan