Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tegenargumenten:sypro9000 zei:1.het is orgineel
2.het is van onze lieve crew gast
3.zo hoor je erbij![]()
![]()
![]()
, 

In Half-Life 2 ga je in het begin ook een stuk hebben dat je zonder wapens bent. C'est la vie!One-t|M@[hINe zei:elke keer alsk hl1 sp wil spelen, komek weer bij die stomme intro, die rit me die fucking stomme monorail... dan nog da gezever van diene flik altijd.
achjah, morgen eens aan beginne.

mjaCaptain Insano zei:In Half-Life 2 ga je in het begin ook een stuk hebben dat je zonder wapens bent. C'est la vie!![]()
Captain Insano zei:In Half-Life 2 ga je in het begin ook een stuk hebben dat je zonder wapens bent. C'est la vie!![]()

Holy Paladin zei:omfg, echt
5 levelkes en saai, waarom moet da weer van ne cs'er komen
en hl speelt zich af op aarde, da ge da nog nie wist
damn shame, echt
TwistyEnerGy zei:Iets op tegen da ik CS'er ben ?
wel cute als je ze zo traag ziet rondkijken met die scope 
Holy Paladin zei:zeg ik da?
damn cs'ers kunnen nooit mijn posts interpreteren![]()