Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killgore

Legacy Member
sypro9000 zei:
1.het is orgineel
2.het is van onze lieve crew gast
3.zo hoor je erbij :tongue:

;) :bow:
tegenargumenten:

1. Iedereen heeft het al
2. geen :(, :niceone: blaze :)
3. meelopers :p

Insano

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
elke keer alsk hl1 sp wil spelen, komek weer bij die stomme intro, die rit me die fucking stomme monorail... dan nog da gezever van diene flik altijd.

achjah, morgen eens aan beginne.
In Half-Life 2 ga je in het begin ook een stuk hebben dat je zonder wapens bent. C'est la vie! ;)

killgore

Legacy Member
Captain Insano zei:
In Half-Life 2 ga je in het begin ook een stuk hebben dat je zonder wapens bent. C'est la vie! ;)
mja

da gaat toch wel wat anders zijn als in een treintje zitten (look @ the trainyard movie, jummie).

elarto

Legacy Member
Captain Insano zei:
In Half-Life 2 ga je in het begin ook een stuk hebben dat je zonder wapens bent. C'est la vie! ;)

geen wapens wil niet zeggen dat je niemand kan aanranden door dozen en afval te gooien ;)

sypro9000

Legacy Member
het sweetste stuk word toch wel als je in city17 aankomt . dat je loopt naar de combine's zoals in da filmpke met die shadow bug .

Insano

Legacy Member
De intro van Half-Life 1 vind ik persoonlijk ook wel interessant. Met al die robots die oversteken etc.
Als je er dan in OP4 ook langskomt krijg je toch wel zo een nostalgisch gevoel :p

PicaSSo

Legacy Member
ik heb nooit die laatste baas kunnen verslaan, die grote baby of op wat lijkt dat :p
heb nooit meer geprobeerd, weet nu nog altijd nie hoe je die kunt verslaan :(

Insano

Legacy Member
Je schiet met crossbow die dingen vanboven aan de kant die licht geven stuk. Als hij een teleportbal schiet, duik je achter een rots. Daarna spring je vanaf die booster omhoog en gooi je nades in die zijn hoofd (die na een tijd opengaat). Daarna geniet je van de show. Vooral het deel met de G-Man mag je zeker niet missen.
Ik adviseer ook om eens Opposing Force en Blue Shift te spelen. OP4 kan je gratis van Steam afhalen als je HL1 hebt en je zal waarschijnlijk wel een vriend hebben met het HL Generation pack waar Blue Shift bij steekt.

le mastre

Legacy Member
Die intro is juist zaaaaalig. Het geeft je een totaalbeeld van het complex.
Ge speelt het verkeerde spel als je geen verhaal en sfeer wilt! HL² zal ook zo beginnen btw.

Insano

Legacy Member
Misschien dat je als je in die trein zit, je het platteland ziet :p

le mastre

Legacy Member
Zouden we die grond-draken (whatevaaah) terugzien in hl²?

Holy Paladin

Legacy Member
waarschijnlijk, ik hoop alleszins van wel
ma ik kijk vooral uit naar die blauwe reuzen (naam opnieuw vergeten :p)

en zoiezo in HL:S :woohoo:

Insano

Legacy Member
Gargantua ;)

Je moet gewoon wat meer Sven Co-op spelen. Dan leer je die namen wel :p

One-t|M@[hINe

Legacy Member
k ken die namen ook allemaal nie.

Alsk de creatures wa kan beschrijve, is da meer dan genoeg.

gStar

Legacy Member
Holy Paladin zei:
omfg, echt

5 levelkes en saai, waarom moet da weer van ne cs'er komen

en hl speelt zich af op aarde, da ge da nog nie wist

damn shame, echt

Iets op tegen da ik CS'er ben ?

One-t|M@[hINe

Legacy Member
TwistyEnerGy zei:
Iets op tegen da ik CS'er ben ?


ik ben ook cs'er allez jah, vroeger toch. nu ist af en toe eens .. kben van men vriendin een cs babe aant make lolz :D wel cute als je ze zo traag ziet rondkijken met die scope :D

Holy Paladin

Legacy Member
zeg ik da?

damn cs'ers kunnen nooit mijn posts interpreteren :p

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Holy Paladin zei:
zeg ik da?

damn cs'ers kunnen nooit mijn posts interpreteren :p


oilsjt,, waar ergens woonde gij?! of wor zit/zat ge op school?! toevallig vti of smi?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan