Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
liquido zei:ik ben me hl1 maar aan die monsters geraakt en dan gestopt is het nog ver van dan of is het spel dan bekan uit?
Dan zit ge verre van het einde.liquido zei:ik ben me hl1 maar aan die monsters geraakt en dan gestopt is het nog ver van dan of is het spel dan bekan uit?
One-t|M@[hINe zei:en gij zou het hl² SP spelen,, speel maar snel hl1 mananders mocht je branden in het hellevuur
![]()
)
. En de SP van HL2 wordt zalig + de MP ook 
liquido zei:ik ben me hl1 maar aan die monsters geraakt en dan gestopt is het nog ver van dan of is het spel dan bekan uit?

Holy Paladin zei:omfg, echt
5 levelkes en saai, waarom moet da weer van ne cs'er komen
en hl speelt zich af op aarde, da ge da nog nie wist
damn shame, echt

-[*RSOD*]-chubby zei:ook een deel op xen want nog altijd niet op aarde ligt![]()
One-t|M@[hINe zei:hoe eindigt xen?! want kzat daar vast, ma kwist toch dant ver t einde was, dus geen moeite meer gedaan.
.One-t|M@[hINe zei:elke keer alsk hl1 sp wil spelen, komek weer bij die stomme intro, die rit me die fucking stomme monorail... dan nog da gezever van diene flik altijd.
achjah, morgen eens aan beginne.

-[*RSOD*]-chubby zei:welke flik?![]()
en dien intro is cool![]()
voor ééne keer toch![]()

DGEN zei:valt me op hoeveel man hier wel nt eigenlijk die hl2 logo als ava hebben....
