Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
Dit is niet de gewone Gabe, maar zijn evil tweelingbroer.

Ontopic: Heeft iemand een snelle link voor die Azure sheep mod?

*EDIT* Never mind, de fileplanet mirror is ok.

liquido

Legacy Member
ik ben me hl1 maar aan die monsters geraakt en dan gestopt is het nog ver van dan of is het spel dan bekan uit?

i386dx

Legacy Member
liquido zei:
ik ben me hl1 maar aan die monsters geraakt en dan gestopt is het nog ver van dan of is het spel dan bekan uit?

tis dan toch nog een ferm eindje....

Wid@ker

Legacy Member
liquido zei:
ik ben me hl1 maar aan die monsters geraakt en dan gestopt is het nog ver van dan of is het spel dan bekan uit?
Dan zit ge verre van het einde.

gStar

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
en gij zou het hl² SP spelen,, speel maar snel hl1 man :p anders mocht je branden in het hellevuur :wtf:


Oh nee, Kheb bijna altijd Cs gespeeld (al 4 jaar :cool: )

mss 5 levelkes gespeeld van HL. toen werd het saai .

en trouwens me HL2 kannek wel volgen , want de speelt nu op de aarde af :p . En de SP van HL2 wordt zalig + de MP ook :music:

sypro9000

Legacy Member
liquido zei:
ik ben me hl1 maar aan die monsters geraakt en dan gestopt is het nog ver van dan of is het spel dan bekan uit?

dat is het wel nog een heel eindje .


maar ik ben ook niet zo'n speciaale want ik zat vast bij die tonnen die door dat groen spull drijven . weet er iemand hoe je dat voorbij geraakt , juist achter dat 3 armig monster :bow:

Holy Paladin

Legacy Member
omfg, echt

5 levelkes en saai, waarom moet da weer van ne cs'er komen

en hl speelt zich af op aarde, da ge da nog nie wist

damn shame, echt

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
Holy Paladin zei:
omfg, echt

5 levelkes en saai, waarom moet da weer van ne cs'er komen

en hl speelt zich af op aarde, da ge da nog nie wist

damn shame, echt

ook een deel op xen want nog altijd niet op aarde ligt :p

One-t|M@[hINe

Legacy Member
-[*RSOD*]-chubby zei:
ook een deel op xen want nog altijd niet op aarde ligt :p


hoe eindigt xen?! want kzat daar vast, ma kwist toch dant ver t einde was, dus geen moeite meer gedaan.

killgore

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
hoe eindigt xen?! want kzat daar vast, ma kwist toch dant ver t einde was, dus geen moeite meer gedaan.
gewoon, je verslaat een beestje of 5, uiteindelijk kom je bij het opperbeestje (grote baby-like alien), knalt zen hersenen uiteen en dan is het gedaan.
Dan krijg je een scene met de gman die je uitlegt dat je wel knappe dingen hebt gedaan maar eigenlijk niets voorstelde in heel die grootse actie en dat zijn organisatie ondertussen xen heeft overgenomen. Hij biedt je dan een job aan. Weiger je deze dan kom je in een kamer met 1000en aliens (zonder wapens) en wordt het scherm donker, anders zegt ie gewoon iets alla 'you made the right choice' en ist ook gedaan :).

killgore

Legacy Member
nee, zoals ik zei: ge ziet die vele aliens en het scherm wordt donker en tis gedaan :). (ik heb gewoon quicksave gedaan :p en daarna quickload om 2° keuze te maken).

One-t|M@[hINe

Legacy Member
elke keer alsk hl1 sp wil spelen, komek weer bij die stomme intro, die rit me die fucking stomme monorail... dan nog da gezever van diene flik altijd.

achjah, morgen eens aan beginne.

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
elke keer alsk hl1 sp wil spelen, komek weer bij die stomme intro, die rit me die fucking stomme monorail... dan nog da gezever van diene flik altijd.

achjah, morgen eens aan beginne.

welke flik? :p
en dien intro is cool :D
voor ééne keer toch :unsure:

One-t|M@[hINe

Legacy Member
-[*RSOD*]-chubby zei:
welke flik? :p
en dien intro is cool :D
voor ééne keer toch :unsure:


gewoon, ELKE FLIK da der in komt :p

jah, die intro is cool,, 5 jaar geleden. moest er nu een liedje van nirvana of bad religion (GEEN EMINEM FFS) door die boxjes weerklinken, zou et toch al iets aangenamer zijn. nie van 1 of andere slet met een robotvoice ffs.

*time for a sig.

DGEN

Legacy Member
valt me op hoeveel man hier wel nt eigenlijk die hl2 logo als ava hebben....

sypro9000

Legacy Member
DGEN zei:
valt me op hoeveel man hier wel nt eigenlijk die hl2 logo als ava hebben....

1.het is orgineel
2.het is van onze lieve crew gast
3.zo hoor je erbij :tongue:

;) :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan