SkY0ne
Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:beter laat dan nooit zeker?!![]()
jup
ik had hl1 een aantal jaren na release gekocht, dus dan hebde niet echt zin om de sp te gaan spelen. Maar nu met de komst van hl² wil ik toch wel even het verhaal kennen :]Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
One-t|M@[hINe zei:beter laat dan nooit zeker?!![]()
ik had hl1 een aantal jaren na release gekocht, dus dan hebde niet echt zin om de sp te gaan spelen. Maar nu met de komst van hl² wil ik toch wel even het verhaal kennen :]Ik raad je echt aan om die speech zelf eens te horen. Dan snap je de persoon G-Man misschien al wat meer.One-t|M@[hINe zei:ike enkel gespeld tot in XEN, dan maar gestopt. kvon da beetje saai stukje.
en kheb toch al screens gevonden van het einde waar de Gmann waarschijnijk ene preek sta te geven van hoe nietig gordon is enzo.




Iedereen heeft wel al HL DM of Sven Co-op zitten spelen dus ben je die wapens gewoon.Holy Paladin zei:ge moet wel bedenken dat in de tijd van hl, et nie vanzelfsprekend was om daar zomaar door te rushen
ik deed daar back in '98 weken over, 2 jaar later was et op 2 dagen uit
de skills toen waren gewoon veel minder
op4 is wel belangrijk van verhaal, met de black ops en de atoombom enzo

One-t|M@[hINe zei:ik luister daar gewoon nie naar
kspeel 75% van men games met muziek op achtergrond dusjah![]()
