Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SkY0ne

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
beter laat dan nooit zeker?! ;)

jup :) ik had hl1 een aantal jaren na release gekocht, dus dan hebde niet echt zin om de sp te gaan spelen. Maar nu met de komst van hl² wil ik toch wel even het verhaal kennen :]

Insano

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
ike enkel gespeld tot in XEN, dan maar gestopt. kvon da beetje saai stukje.

en kheb toch al screens gevonden van het einde waar de Gmann waarschijnijk ene preek sta te geven van hoe nietig gordon is enzo.
Ik raad je echt aan om die speech zelf eens te horen. Dan snap je de persoon G-Man misschien al wat meer.

Anyway Osi: Nu is het tijd voor Opposing Force ;)

Insano

Legacy Member
In OP4 ben je Shepard. Die komt eventueel ook in HL2 voor (nog niet bekend) dus als je die tegen komt, weet je toch al wie dat is. Bovendien komt je G-Man ook nog een paar keer tegen :)

SupradynE

Legacy Member
kheb hl1 ook overlaatst voor de eerst keer uitgespeeld en ik moet zeggen dak spijt heb dak het ni eerder had uitgespeeld.Is zalig spel en eindbaas is wel ni zo moeilijk.Die groene bollen kunt ge ook kapot schieten met u rocketlauncher.

Kvond het wel raar dak hl1 heel rap had uitgespeeld.Tis wel een spel waar ge niet veel moet nadenken,gewoon door de levels rushen :)

dan heb ik bleushift gespeeld,da spel was wel leuk om te spelen ma zzzzooooo rap uitgespeeld.

nu opposing force aant spelen,zien wa da geeft :)

nu benk volledig klaar voor hl2 :D

Holy Paladin

Legacy Member
ge moet wel bedenken dat in de tijd van hl, et nie vanzelfsprekend was om daar zomaar door te rushen
ik deed daar back in '98 weken over, 2 jaar later was et op 2 dagen uit
de skills toen waren gewoon veel minder

op4 is wel belangrijk van verhaal, met de black ops en de atoombom enzo

sypro9000

Legacy Member
is idd waar vroeger had ik moete om door hl te geraken gewoon je moest veel nadenken nu ken je al veel meer op het vlak van games . en je weet ook gewoon dat daar bv een gat in de muur zit ofwatdanook :p

Insano

Legacy Member
Holy Paladin zei:
ge moet wel bedenken dat in de tijd van hl, et nie vanzelfsprekend was om daar zomaar door te rushen
ik deed daar back in '98 weken over, 2 jaar later was et op 2 dagen uit
de skills toen waren gewoon veel minder

op4 is wel belangrijk van verhaal, met de black ops en de atoombom enzo
Iedereen heeft wel al HL DM of Sven Co-op zitten spelen dus ben je die wapens gewoon.

En ik werd zo kwaad toen ik die G-Man zag prutsen aan die atoombom toen ik die had uitgeschakeld :angry:

nazaar

Legacy Member
lol kheb HL in den tijd gekocht en redelijk lang over gedaan om het uit te spelen, 2 maand geleden nog eens gedaan en echt op 4 dagen uitgespeeld :lol:

ik hoop dat HL2 even zalig wordt

btw OP4 was goed, blue shift nooit gekochtomwille van de zéér slechte kritieken.

SupradynE

Legacy Member
mja eigenlijk heb ik ook nog een vraag.

ge hebt in halflife twee soorten 'legers' die op gordon jagen.De witte en de zwarte laat ons zeggen.
WA is nu juist de taak van de witte en wat is de taak van de zwarte? :s

Insano

Legacy Member
Speel OP4 ook eens. Je zal dan zien dat de "witte" gestuurd zijn door de overheid om de scientists etc op te ruimen en de "zwarte" om de "witte" op te ruimen :)

SupradynE

Legacy Member
mja zoiets dacht ik al(kheb opposing force gespeeld),ma die zwarte waren mij totaal ni duidelijk...

Insano

Legacy Member
Je moet ook luisteren naar wat de andere grunts tegen je zeggen. Dan begrijp je alles veel beter :)

SupradynE

Legacy Member
lol ,mja ik vond het vaak vrij onduidelijk wat ze zeiden hoor.Tis ni dat mijn engels slecht is ofzo,ma pakt nu in die helikopter int begin,ik verstond slechts hier en daar wa woorden ma meer ni zenne ...

Insano

Legacy Member
Ik verstond toch bijna altijd alles toen ik het een paar weken terug speelde. Het kan ook zijn doordat je soundkwaliteit niet op high staat.

Holy Paladin

Legacy Member
ik versta ook alles ze, zelfs toen ik et mee men ouwe pc speelde waar de kwaliteit zeker nie alles was
ma tis mij toch nie 100% duidelijk

One-t|M@[hINe

Legacy Member
ik luister daar gewoon nie naar :p

kspeel 75% van men games met muziek op achtergrond dusjah ;)

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
ik luister daar gewoon nie naar :p

kspeel 75% van men games met muziek op achtergrond dusjah ;)

bwa, games als hl1 kunde toch ni me muziek op den achtergrond spele imo :)
ik wil kunnen genieten van de omgevingsgeluiden :D

SupradynE

Legacy Member
bwa veel van dit genre van spel speel ik vooral voor de dialogen enzo,alle verhaal is voor mij vrij belangrijk want een spel is nix zonder verhaal,hoe schoon de graphics ook zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan