Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blaatschaap

Legacy Member
buycki zei:
n/o..

Maar gulle moet allemaal progs extra installen.
Ik installeer één codecpack, duurt 30s.

met VLC moet ge nie 1 codecpack installeren ;)
gebruik trouwens ook media player classic met real media alternative voor rm filmkes, maar voor de rest niks codecs

ok, genoeg gezeverd

johan... :naughty:

[EZ]

Legacy Member
En, iemand die naar 100%/Prorider Jam gaat?
ik al niet :sad:


Gisteren naar Pimp My Ride (UK) gezien, man, diene die Xzibit vervangt is echt ne retard e, zo ne 'whigger' :doh:

Schummi88

Legacy Member
[QUOTE='[EZ]Gisteren naar Pimp My Ride (UK) gezien, man, diene die Xzibit vervangt is echt ne retard e, zo ne 'whigger' :doh:[/QUOTE]

Die UK kerel is echt slecht :p.

BuYcKi

Legacy Member
blaatschaap zei:
met VLC moet ge nie 1 codecpack installeren ;)
gebruik trouwens ook media player classic met real media alternative voor rm filmkes, maar voor de rest niks codecs

ok, genoeg gezeverd

johan... :naughty:

Mja.
BSPlayer is gemakkelijker vindek voor films via pc naar tv.

:)

Ironpole

Legacy Member
[EZ];9848520 zei:
En, iemand die naar 100%/Prorider Jam gaat?
ik al niet :sad:


Gisteren naar Pimp My Ride (UK) gezien, man, diene die Xzibit vervangt is echt ne retard e, zo ne 'whigger' :doh:

Uhu, maar al die zever in de koffer vind ik nog erger. "Betty's"? Wa hebde daar nu aan?

blaatschaap

Legacy Member
johan tb zei:
Nee hoor ik moet toch wat te doen houden. :unsure:

Edit: Ik zit er aan te denken Paypal te nemen, maar ik heb geen ervaring er mee. Heeft iemand er hier ervaring meen en zo ja wat zijn jullie bevindingen en hoe veilig is het?

hebt ge een credit card? ja? waarom dan paypal?
als ge ergens met paypal wil betalen moete meestal extra kosten betalen
geen credit card? paypal kunde nie opladen met een overschrijving in belgie afaik (of het moest veranderd zijn)

kwa veiligheid zal da wel goed zitten als ge nie op die scam mails reageert en op die scam sites inlogt ;)

Mee

Legacy Member
johan tb zei:
Edit: Ik zit er aan te denken Paypal te nemen, maar ik heb geen ervaring er mee. Heeft iemand er hier ervaring meen en zo ja wat zijn jullie bevindingen en hoe veilig is het?
Ik denk wel dat het veilig is maar wat ik het ambetantste vind is dat er altijd kosten zijn bij transacties. Stel dat ge €100 van iemand moet krijgen krijgt ge bv maar €99 en gaat er €1 direct naar eBay/PayPal (toch wel enorm slim gezien van die mannen ;))

edit: Zoals Blaatschaap dus ook zei :sop:

SpeedFreak.be

Legacy Member
blaatschaap zei:
hebt ge een credit card? ja? waarom dan paypal?
als ge ergens met paypal wil betalen moete meestal extra kosten betalen
geen credit card? paypal kunde nie opladen met een overschrijving in belgie afaik (of het moest veranderd zijn)

kwa veiligheid zal da wel goed zitten als ge nie op die scam mails reageert en op die scam sites inlogt ;)

Daar ben ik ook achter gekomen ik heb net de vraag gesteld of ik zo'n account niet via NL kan laten lopen (zal wel niet), want ik heb ook nog een Nederlandse Bankrekening. En creditcard kan idd net zo goed meteen via creditcard betalen. :sad:

Ik werk echt liever via een bankrekening dan via credit card. :p

blaatschaap

Legacy Member
ja en bij hoeveel online winkels kunde betalen mé een overschrijving? tzijn der nie veel
cd-wow eerst wel en nu niemeer, we gaan achteruit...

ik gaan een credit card halen binnekort, en denk nie dak dan nog zal denken aan paypal

als gij een nederlandse bankrekening hebt zal da wel gaan denk ik
waarom hebde gij trouwens een nederlandse bankrekening? :p

128MB

Legacy Member
Allemaal zo vroeg gaan slapen? ik was thuis om 3u :)

ja den dezen is ook nog es uitgegaan, 't was maar jeugdhuis ma twas dikke fun, goe zat, maar weinig chicka's :(

scipicore

Legacy Member
yarr, ik vertoon men gezicht!

gisteren was tof, eerst een mep gekregen van een gabberke en dan me de bus bena heelt waasland rondgereden! :applause:

SpeedFreak.be

Legacy Member
blaatschaap zei:
als gij een nederlandse bankrekening hebt zal da wel gaan denk ik
waarom hebde gij trouwens een nederlandse bankrekening? :p

Ik weet niet of dat lukt als ik bij inschrijven België en Nederlands invul kom ik meteen op de Belgische site.:sad:

En een Nederlandse bankrekening tja het is af en toe handig laat ik het daar op houden. :lol:

scipicore

Legacy Member
128MB zei:
Wa hebt gij dan wel nie aangevangen? :s

awel e, ik smeet een blikske weg en die mens begon tegen mij uit te pakken, wijsneus uitgehangen en een pets gekregen

en die bus jah.. kstap zo op een bus, ma die stopt zo 10km van mij thuis, dan aansluiting gepakt, en nog een, en dan 2KM naar huis wandelen, meh :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan