Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.


blaatschaap zei:u slaag geven?![]()
Private_BE zei:Tegenwoordig is de reclame ook al in het turks
-> http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/imgad?id=CJnS-JHZ8LGA7gEQeBjYBDIIXomqmRmXXNE
VIEZE SCHERM??

Gisteren ook nog is Pidgin gedownload (omda die nieuwe MSN zo fucked up isblaatschaap zei:kweenie, als iemand iets wil uitwerken/daar zin in heeft zou het mooi zijn
anders zoiets als gij zegt dilly
ff iets anders: plotseling, zo maar, opeens, uit het niets, is het font van mijn playlist in winamp italic (cursief)
en in mijn buddy list in pidgin is ineens alles vet (inclusief menu's)
wa ging hier mis?![]()
)Stancke zei:blaatshaap post hier wel veel de laatste dagen?![]()




buycki zei:Mja..
Kunt ge ze ergens herbekijken?
Kheb gezien dat er enkel een samenvatting is deze namiddag.
)Sergiow zei:om 14u is er een samenvatting
de race zal wel ergens op het internet staan
( http://i30.tinypic.com/b7lzex.gif)
ad: