Schummi88
Legacy Member
gizmo_1987 zei:Waar is dat dan zo zo'n zwarte markt?![]()
In Tessenderlo
?Leeft den ST nog? De Sergiow zien we hier nog wel passeren
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:Waar is dat dan zo zo'n zwarte markt?![]()
?
.Stancke zei:21,5€? Is dat normaal geen 50€?

whoopie zei:twas mss me den brommer?
2 wiele minder kan wa schelen in de prijs he!![]()

Fr3nzY zei:gister eerste x moete blaze, negatief, de lozerts hadde geen bob sleutel meer![]()

Fr3nzY zei:gister eerste x moete blaze, negatief, de lozerts hadde geen bob sleutel meer![]()

Sergiow zei:nu nog ne camera eraan hangen![]()

128MB zei:Als je voor mij een cam vindt wat maar 5g weegt dan wel
Ben nu bezig met gewichtjes erop te hangen om em sneller te laten gaan.

En dubbele batterijpower geven. ipv 9V bijvoorbeeld 2 van 9 in serie128MB zei:Ben nu bezig met gewichtjes erop te hangen om em sneller te laten gaan.
.Mee zei:En dubbele batterijpower geven. ipv 9V bijvoorbeeld 2 van 9 in serie.

Mee zei:En dubbele batterijpower geven. ipv 9V bijvoorbeeld 2 van 9 in serie.

Nee, serieIronpole zei:Parallel bedoelde?![]()
.
Is echt zalig, men ma heeft schrik van da ding xD