[EZ]
Legacy Member
lolSergiow zei:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lolSergiow zei:

Heb ze ondertussen al gedownload, nu ga ik er ene zienDillyracer zei:Ik ben al heel de voormiddag aan het zoeken en ik vind de race nietad:

Mee zei:Heb ze ondertussen al gedownload, nu ga ik er ene zien![]()
Schummi88 zei:Zij maar zeker dat het een spektakel was. Ik ben blij dat ik om 5u15 uit mijn bed ben gekomen om die race te zien.

)Mr Syphon zei:daarjuist was het samenvatting
was wel leuke race![]()



stuur trekte van tijd scheef door de diepe plassen, en soms wa aquaplanning, beginnen de wielen gewoon door te spinnen als ge 70 rijd 






128MB zei:achja, vandaag naar de zwarte markt geweest en me een RC helikoptertje gekocht voor €13 :') is zo groot als men duim en weegt 13gram. Best vet maar echt spectaculair is het niet voor dat geld.
heb ff geprobeert met een bijna lege batterij en het ging een meter hoog en toen was het afgelopen. Heb em opgeladen maar niet meer geprobeert, morgen nog es doen.
Het weegt maar 13gram en is echt gevoelig voor wind, zelfs van zen eigen rotor. Als je langs een kast vliegt ofzo dan blaast die zen eigen weg
Es rondneuzen voor een goeie.

Waar is dat dan zo zo'n zwarte markt?128MB zei:Heb geen F1 gezien, als ik et wil zien dan de volledige race en ik ga echt niet zo vroeg opstaan.
En pa pakt altijd op van RTL satteliet, is beste commentaar maar echt VEEL reclame
int vervolg zet ik de pc op en duw daar op Record
achja, vandaag naar de zwarte markt geweest en me een RC helikoptertje gekocht voor €13 :') is zo groot als men duim en weegt 13gram. Best vet maar echt spectaculair is het niet voor dat geld.
heb ff geprobeert met een bijna lege batterij en het ging een meter hoog en toen was het afgelopen. Heb em opgeladen maar niet meer geprobeert, morgen nog es doen.
Het weegt maar 13gram en is echt gevoelig voor wind, zelfs van zen eigen rotor. Als je langs een kast vliegt ofzo dan blaast die zen eigen weg
Es rondneuzen voor een goeie.
