Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
naart schijnt was den F1 nogal een spektakel, sebiet dan ma is de samenvatting kijken :p

Schummi88

Legacy Member
Zij maar zeker dat het een spektakel was. Ik ben blij dat ik om 5u15 uit mijn bed ben gekomen om die race te zien :D.

Sergiow

Legacy Member
Schummi88 zei:
Zij maar zeker dat het een spektakel was. Ik ben blij dat ik om 5u15 uit mijn bed ben gekomen om die race te zien :D.

om 4 uur thuis gekomen maar kben toch maar gaan slapen :p

(spijtig, khad ze wel willen zien :p )

blaatschaap

Legacy Member
op zich ist eigelijk erg dat er zoveel uitvallen, mrja, we zijn al lang saai races gewoon dus daarom vonden we het allemaal goed :crazy:

Private_BE

Legacy Member
Derjust met den A6 in de lichte regen nog gereden, ging goed en al paar weken niet meer met audi (diesel) gereden.
Altijd met Megane (naft) ma kwas niet stilgevalle ofzo dusja :p

Alleen dat die audi stuurt alsof ge op nen fiets zit zo veerlicht :love:

Nog efkes gehad over men toekomstige bak (van men opa)

Lancia Delta ~'96
1995 cc
142 paardjes
Naft

Mr Syphon

Legacy Member
deze nacht was het ook vies hard aant regenen :p stuur trekte van tijd scheef door de diepe plassen, en soms wa aquaplanning, beginnen de wielen gewoon door te spinnen als ge 70 rijd :lol:

die verzekering staat al niet op uw naam :p
en ge krijgt da van uw ouders ? ik hoop da ge u eigen onder control kunt houden :p

die delta ziet der alleen geen beest uit :p

128MB

Legacy Member
Heb geen F1 gezien, als ik et wil zien dan de volledige race en ik ga echt niet zo vroeg opstaan.

En pa pakt altijd op van RTL satteliet, is beste commentaar maar echt VEEL reclame :sop:
int vervolg zet ik de pc op en duw daar op Record :D

achja, vandaag naar de zwarte markt geweest en me een RC helikoptertje gekocht voor €13 :') is zo groot als men duim en weegt 13gram. Best vet maar echt spectaculair is het niet voor dat geld.

heb ff geprobeert met een bijna lege batterij en het ging een meter hoog en toen was het afgelopen. Heb em opgeladen maar niet meer geprobeert, morgen nog es doen.

Het weegt maar 13gram en is echt gevoelig voor wind, zelfs van zen eigen rotor. Als je langs een kast vliegt ofzo dan blaast die zen eigen weg :lol:

Es rondneuzen voor een goeie.

Sergiow

Legacy Member
128MB zei:
achja, vandaag naar de zwarte markt geweest en me een RC helikoptertje gekocht voor €13 :') is zo groot als men duim en weegt 13gram. Best vet maar echt spectaculair is het niet voor dat geld.

heb ff geprobeert met een bijna lege batterij en het ging een meter hoog en toen was het afgelopen. Heb em opgeladen maar niet meer geprobeert, morgen nog es doen.

Het weegt maar 13gram en is echt gevoelig voor wind, zelfs van zen eigen rotor. Als je langs een kast vliegt ofzo dan blaast die zen eigen weg :lol:

Es rondneuzen voor een goeie.

nu nog ne camera eraan hangen ;)

Gizmo_1987

Legacy Member
128MB zei:
Heb geen F1 gezien, als ik et wil zien dan de volledige race en ik ga echt niet zo vroeg opstaan.

En pa pakt altijd op van RTL satteliet, is beste commentaar maar echt VEEL reclame :sop:
int vervolg zet ik de pc op en duw daar op Record :D

achja, vandaag naar de zwarte markt geweest en me een RC helikoptertje gekocht voor €13 :') is zo groot als men duim en weegt 13gram. Best vet maar echt spectaculair is het niet voor dat geld.

heb ff geprobeert met een bijna lege batterij en het ging een meter hoog en toen was het afgelopen. Heb em opgeladen maar niet meer geprobeert, morgen nog es doen.

Het weegt maar 13gram en is echt gevoelig voor wind, zelfs van zen eigen rotor. Als je langs een kast vliegt ofzo dan blaast die zen eigen weg :lol:

Es rondneuzen voor een goeie.
Waar is dat dan zo zo'n zwarte markt? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan