Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Stancke zei:
@Johan: hoeveel % intrest brengt een spaarboekje op in Nederland?

Zou het niet weten atm wat ik heb is gewoon een betaalrekening zonder iets er aan gekoppeld. :p

scipicore

Legacy Member
Mee zei:
Verdiend zo te horen :tongue:

rofl verdiend mn gat, die zat te zagen dak da moest oprapen en ik zei "ge hebt gelijk, kzalt in de vuilbak gaan zwieren", ik draai me om en pets in men wezen :')

blaatschaap

Legacy Member
Scip zei:
rofl verdiend mn gat, die zat te zagen dak da moest oprapen en ik zei "ge hebt gelijk, kzalt in de vuilbak gaan zwieren", ik draai me om en pets in men wezen :')

en gij slaagt nie terug ofwa? :tongue:


rabobank of deutsche bank :)
deutsche bank krijgde denk ik ook 4%, én credit card, wa ge bij rabo nie krijgt
maar gij denk ik bij beide banken gaan, volgende week eens gaan klappen bij deutsche bank, kheb -nie weinig- geld dus ze moete me maar iets aanbieden :p

Stancke

Legacy Member
blaatschaap zei:
rabobank of deutsche bank :)
deutsche bank krijgde denk ik ook 4%, én credit card, wa ge bij rabo nie krijgt
maar gij denk ik bij beide banken gaan, volgende week eens gaan klappen bij deutsche bank, kheb -nie weinig- geld dus ze moete me maar iets aanbieden :p

Rijke ouders?:p

Anyway, van mij zit al m'n geld in kasbons voorlopig. Toch ook redelijk groot bedrag:p

blaatschaap

Legacy Member
Stancke zei:
Rijke ouders?:p

Anyway, van mij zit al m'n geld in kasbons voorlopig. Toch ook redelijk groot bedrag:p

niks rijk, altijd goed gespaard en gewerkt :)
vroeger waren wij zelfs redelijk 'arm' :unsure:

tprobleem is dak da geld nie kan vastzetten, want wil tegen 't eind vant jaar een appartement kopen :)

blaatschaap

Legacy Member
zijn er hier mensen die F1 volgen? zoja, kunne we zo geen prono thread maken ofzo :) (hier in het race forum, nie in sport :p)

heb me op http://www.f1special.nl eens ingeschreven voor de prono, dunno of da iets voor stelt :)

Anoniem04

Legacy Member
blaatschaap zei:
zijn er hier mensen die F1 volgen? zoja, kunne we zo geen prono thread maken ofzo :) (hier in het race forum, nie in sport :p)

heb me op http://www.f1special.nl eens ingeschreven voor de prono, dunno of da iets voor stelt :)

Ik volg het, Stancke ook denk ik :unsure:

Dus mij is het goed, werd hier vroeger ook gedaan dacht ik :p

Mr Syphon

Legacy Member
ik volg F1 ook, KIMIIIIIIIII !!!!!!!!!!


just terug van meetingske met de vakbond, bijna 4 uur lang op cafe gezeten :lol:

Stancke

Legacy Member
Fine with me maar dan moet er wel iemand dit in elkaar flansen éh:p
Zorg dat de basis er is, misschien kan ik dan nog wel iets forceren :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan