Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdiend zo te horenScip zei:awel e, ik smeet een blikske weg en die mens begon tegen mij uit te pakken, wijsneus uitgehangen en een pets gekregen

Stancke zei:@Johan: hoeveel % intrest brengt een spaarboekje op in Nederland?

Mee zei:Verdiend zo te horen![]()
Scip zei:rofl verdiend mn gat, die zat te zagen dak da moest oprapen en ik zei "ge hebt gelijk, kzalt in de vuilbak gaan zwieren", ik draai me om en pets in men wezen :')



blaatschaap zei:en gij slaagt nie terug ofwa?![]()
blaatschaap zei:rabobank of deutsche bank
deutsche bank krijgde denk ik ook 4%, én credit card, wa ge bij rabo nie krijgt
maar gij denk ik bij beide banken gaan, volgende week eens gaan klappen bij deutsche bank, kheb -nie weinig- geld dus ze moete me maar iets aanbieden![]()

Stancke zei:Rijke ouders?![]()
Anyway, van mij zit al m'n geld in kasbons voorlopig. Toch ook redelijk groot bedrag![]()



(hier in het race forum, nie in sport
)
blaatschaap zei:zijn er hier mensen die F1 volgen? zoja, kunne we zo geen prono thread maken ofzo(hier in het race forum, nie in sport
)
heb me op http://www.f1special.nl eens ingeschreven voor de prono, dunno of da iets voor stelt![]()


Mr Syphon zei:just terug van meetingske met de vakbond, bijna 4 uur lang op cafe gezeten![]()

Stancke zei:Niet iets met punten? Zoals de pronothread van voetbal?

johan tb zei:Is dat de afdeling pinten pakken of zo??![]()

