blaatschaap
Legacy Member
thunderbird gebruik ik ook, handiger dan outlook express, + veel extensions
winamp gebruik ik ook voor muziek, al heb ik songbird ook staan
voor video's gebruik ik alleen nog maar VLC, WMP ziet er ten eerste nie uit en da draait nie alles zonder codecs te installeren
msn messenger gebruik ik ook nie, pidgin (gaim) is vele simpeler, geen gepimpte johnny software voor mij
winamp gebruik ik ook voor muziek, al heb ik songbird ook staan
voor video's gebruik ik alleen nog maar VLC, WMP ziet er ten eerste nie uit en da draait nie alles zonder codecs te installeren
msn messenger gebruik ik ook nie, pidgin (gaim) is vele simpeler, geen gepimpte johnny software voor mij



.




ad: