Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Wat zijn pop-ups? :unsure:

Gebruik nu al 2 jaar FireFox en NOOIT meer last gehad van pop-ups virussen trojans en spyware.

Mr Syphon

Legacy Member
bij internet explorer zit ook nen pop up blocker zunne

ik denk dat jullie achterstaan :p
allemaal meelopers ja, o nee das slecht, allemaal FF installen

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik gebruik ook Firefox ik heb laatst toen ik vista er op kreeg IE een kans gegeven, maar ik vind FF een stuk fijner werken. :p

Sergiow

Legacy Member
IE crashed hier als het 5 minuten openstaat, of soms als ik een mail wil openen in gmail...
(wrs wel iets aan mijne computer, maar toch heeft ff dit niet :p )

BuYcKi

Legacy Member
Sergiow zei:
IE crashed hier als het 5 minuten openstaat, of soms als ik een mail wil openen in gmail...
(wrs wel iets aan mijne computer, maar toch heeft ff dit niet :p )

Hier is het iets in de aard van:
alsk iets veel doe of ksurf rap op forums

Kan em soms heel mun PC vertragen dak nix meer kan openen ofzo..
Kmoet dan IE afsluiten en dan nog es bij processen ook en dan ist in orde.

Is maar iets raars..

Gizmo_1987

Legacy Member
Firefox FTW! gebruik ik eigenlijk omdat ge ook "skins" hebt, en dus je browser kunt tjunen!

Mr Syphon

Legacy Member
buycki zei:
Hier is het iets in de aard van:
alsk iets veel doe of ksurf rap op forums

Kan em soms heel mun PC vertragen dak nix meer kan openen ofzo..
Kmoet dan IE afsluiten en dan nog es bij processen ook en dan ist in orde.

Is maar iets raars..

ja heb da soms ook als ik veel sites snel open ofzo :p
dan loopt da vast

DaCrashOveride

Legacy Member
Ik gebruik gwn internet explorer...
Iedereen loopt gewoon mee en doe alsof ie zoslecht is en firefox zoveel keer beter...
Kvind firefox helemaal nie beter dan IE...

Anoniem04

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Ik gebruik gwn internet explorer...
Iedereen loopt gewoon mee en doe alsof ie zoslecht is en firefox zoveel keer beter...
Kvind firefox helemaal nie beter dan IE...

Toch is het beter.

[EZ]

Legacy Member
Voordat IE ook tabbladen had was FF wel echt veel beter imo, nu is't ongeveer gelijk, maar 'k ben FF (en de plugins) gewoon dus blijf'k derbij :D

Telenet heeft hier vandeweek op de knop geduwd btw :sop:
Kdacht da up-en downloadsnelheid gingen verbeteren maar 't is enkel upload :sad:


and now time for something completely different: SPAMMING!!! :evil:

Anoniem04

Legacy Member
[EZ];9846615 zei:
Voordat IE ook tabbladen had was FF wel echt veel beter imo, nu is't ongeveer gelijk, maar 'k ben FF (en de plugins) gewoon dus blijf'k derbij :D

Telenet heeft hier vandeweek op de knop geduwd btw :sop:
Kdacht da up-en downloadsnelheid gingen verbeteren maar 't is enkel upload :sad:


and now time for something completely different: SPAMMING!!! :evil:

Mja, bij mij werkt FF nog altijd veel sneller dan IE :p

128MB

Legacy Member
heb nieuwe brander :) 20x multi lightscribe dvd shizzle :p €35.

brand een muziek cdtje in 2 min. zalig

blaatschaap

Legacy Member
wa is da nu van meeloperij
das ook dikke zever ze, ieder maakt zijn eige keuze, en meer en meer mensen die FF proberen die blijven bij FF, das een feit

ik gebruik firefox al van de eerste betas, phoenix en firebird noemde het toen nog, (heb zelfs nog netscape gebruikt)
het kan dan nu wel verbeterd zijn met IE 7 maar FF is nog altijd de snelste
en IE (m$) lapt nog altijd de css spec aan zijn laars, net zoals al die ander dingen waar ze hun eigen interpretatie/implementatie van willen hebben
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan