Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
johan tb zei:
Ja maar gvd daar blijft ook helemaal niets, maar dan ook echt helemaal niets meer van heel. :s
De panelen van de auto's zijn helemaal weg ja, maar ik denk dat de kooi waar ze inzitten redelijk intact zal zijn gebleven...
Wedden dat er niemand is gestorven in dat ongeluk?

Mr Syphon zei:
trc'ertjes liggen allmaal lekker al te slapen zeker ? :p
Nee :tongue:

BuYcKi

Legacy Member
Nee :tongue:

Kga naar bed :unsure:

Daarjuist Nitro gezien, die zogezegde film zoals The Fast And The Furious?!
Ik vond de film wel mooi.. Er kwamen geen races in voor ofzo.
Ma het verhaal was echt wel nice ook al was het int Frans.

Mr Syphon

Legacy Member
een film zoals the fast and the furious maar dan ronder races ? :rofl:

wa zag ge dan ? :p

fragske

Legacy Member
Mee zei:
Grand Prix, dát is pas ne racefilm :love:


Inderdaad! Zeker al bij het begin bij de race in monaco...
Dat geluid tijdens die achtervolgingen ... men haar komter nog recht van.
Hoe men dat heeft kunnen filmen zo in die tijd :)

[EZ]

Legacy Member
daarnet nieuwe muis gekocht (MX518), staat er op die doos:
levensduur: 8 million clicks
pads: 250 km
:p

SpeedFreak.be

Legacy Member
[EZ];9838376 zei:
daarnet nieuwe muis gekocht (MX518), staat er op die doos:
levensduur: 8 million clicks
pads: 250 km
:p

Ik hoop vandaag of morgen mijn G9 terug te krijgen. :p

Gevalletje RMA de rechtermuisknop hield er gemiddeld na 1,5 dag er mee op (kon nog wel klikken maar niets gebeurde er) :(

Gizmo_1987

Legacy Member
johan tb zei:
Ik hoop vandaag of morgen mijn G9 terug te krijgen. :p

Gevalletje RMA de rechtermuisknop hield er gemiddeld na 1,5 dag er mee op (kon nog wel klikken maar niets gebeurde er) :(
k'vraag mij af wat gij toch allemaal uitsteekt met u pc materiaal....
Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit problemen gehad met mijn hardware... :wtf:

[EZ]

Legacy Member
idd :p

Mijn laptop moest binnen overlaatst en scherm is ook al is op RMA geweest, maar da's al, in zo'n 8 jaar tijd...

Woont johan misschien in een kraakpand met lekken en een magnetisch veld errond ofzo?

:lol:

SpeedFreak.be

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
k'vraag mij af wat gij toch allemaal uitsteekt met u pc materiaal....
Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit problemen gehad met mijn hardware... :wtf:

Nee dit was gewoon brute pech Fabrikage fout. De rechter muisknop deed het een 1,5 dag en dan viel die uit en als ik op de profile toets onderop de muis (lekker makkelijke plaats) druk dan deed hij het weer 1,5 dag.:s

En hij deed dat met drivers zowel als zonder drivers in vista en xp als ook op mijn 2e pc (xp).:cry: Dus hij wordt omgeuild, maar dat duurt even want mijn pcboer had er geen meer op stock.:sad:

En nee het is niet bepaald een kraakpand waarin ik woon.:tongue:

128MB

Legacy Member
'k wil ook een nieuw muis.

Een met draad want deze draadloze weegt veel te veel, glijdt moeilijk, hapert, de verf is er half af door zweet, batterijen gaan maar 2 weken mee, en elke keer als ik die ophef dan is die zen orientatie kwijt.

Dus da zuigt voor fps.

SpeedFreak.be

Legacy Member
128MB zei:
'k wil ook een nieuw muis.

Een met draad want deze draadloze weegt veel te veel, glijdt moeilijk, hapert, de verf is er half af door zweet, batterijen gaan maar 2 weken mee, en elke keer als ik die ophef dan is die zen orientatie kwijt.

Dus da zuigt voor fps.

Ik heb hier nog wel muizen liggen........ ;)

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
'k wil ook een nieuw muis.

Een met draad want deze draadloze weegt veel te veel, glijdt moeilijk, hapert, de verf is er half af door zweet, batterijen gaan maar 2 weken mee, en elke keer als ik die ophef dan is die zen orientatie kwijt.

Dus da zuigt voor fps.

Mijn MX1000 geeft nochtans geen problemen in COD4 hoor :unsure:

Die is wel heroplaadbaar.

BuYcKi

Legacy Member
128MB zei:
'k wil ook een nieuw muis.

Een met draad want deze draadloze weegt veel te veel, glijdt moeilijk, hapert, de verf is er half af door zweet, batterijen gaan maar 2 weken mee, en elke keer als ik die ophef dan is die zen orientatie kwijt.

Dus da zuigt voor fps.

:wtf:

Hier gwn zo een combo, tb + muis van Microsoft.
30 € ofzo.

En batterijen gaan zeker 2maand mee..

blaatschaap

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
k'vraag mij af wat gij toch allemaal uitsteekt met u pc materiaal....
Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit problemen gehad met mijn hardware... :wtf:

das nu echt waar hé, die johan prutst volgens mij wa teveel :D

en microsoft muizen zijn rommel :x

heb al 5-6 jaar zo'n blauwe logitech wheel mouse, ligt het beste in de hand en da werkt nog altijd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan